Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-07
Tarnobrzeg: Dostawa i montaż wyposażenia Przedszkola Nr 18 w Tarnobrzegu os. Sobów ul Kościelna 3 zniszczonego przez powodź
Numer ogłoszenia: 242222 - 2010; data zamieszczenia: 07.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole nr 18 w Tarnobrzegu , ul. Kościelna 3, 39-441 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 822 06 15, faks 15 822 06 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia Przedszkola Nr 18 w Tarnobrzegu os. Sobów ul Kościelna 3 zniszczonego przez powodź.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Przedszkola Nr 18 w Tarnobrzegu os. Sobów ul Kościelna 3 zniszczonego w powodzi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Część I. .Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w meble kuchenne i urządzenia technologiczne ze stali nierdzewnej Część 2.Dostawa i montaż mebli biurowych i przedszkolnych z zapleczem funkcjonalnym oraz doposażenie placu zabaw w urządzenia drewniane i elementy uzupełniające..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2, 39.16.10.00-8, 39.13.00.00-0, 37.53.52.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca na poświadczenie tego warunku powinien przedłożyć wraz z ofertą fotografie, foldery, próbki, przedstawiające poszczególne urządzenia i przedmioty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca na poświadczenie tego warunku powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, że w sy - tuacji dostarczenia urządzeń będących przedmiotem zamówienia zobowiązuje się załączyć odpowiednie gwarancje jakości producentów, certyfikaty i atesty oraz odpowiednie instrukcje obsługi.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowią - zany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Oświadczenie wykonawcy, że złoży on razem z dostarczonym sprzętem odpowiednie gwarancje jakości producentów, certyfikaty i atesty oraz odpowiednie instrukcje obsługi.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.p18tbg.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Nr 18
ul Kościelna 3
39-400 Tarnobrzeg
oś.Sobów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Przedszkole Nr 18 ul Kościelna 3 39-400 Tarnobrzeg oś Sobów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w meble kuchenne i urządzenia technologiczne ze stali nierdzewnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafy magazynowe , stoły robocze, zlew, basen, okap ze stali nierdzewnej, urządzenia grzewcze: patelnia elektryczna, zmywarka gastronomiczna, kuchenki gazowo-elektryczne, zamrażarka, chłodziarko-zamrażarka, naświetlacz do jaj, dostawa i montaż mebli i urządzeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli biurowych i przedszkolnych z zapleczem funkcjonalnym oraz doposażenie placu zabaw w urządzenia drewniane i elementy uzupełniające..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble przedszkolne modułowe, szatnia, stoliki, krzesła, dywany, suchy basen, ławeczki gimn, zestawy mebli biurowych, krzesła składane, szafy gospodarcze, urządzenia drewniane na plac zabaw i elementy uzupełniające - dostawa i montaż.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.13.00.00-0, 37.53.52.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Budowa boiska piłkarskiego na osiedlu Zakrzów w Tarnobrzegu - I etap".
- Wyłapywanie i opieka nad zwierzętami bezdomnymi, świadczenie usług lekarsko-weterynaryjnych dla zwierząt wraz z całodobową opieką w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta Tarnobrzega oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Roboty budowlane w ramach zadania "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów dydaktycznych dla przedszkola ,,BAŚNIOWA KRAINA" w Błaszkach
- Zakup i montaż wyposażenia w ramach zadania: "Rozbudowa budynku przedszkola o dwa oddziały z przeznaczeniem na klub dziecięcy - Budzyń Osiedle Wierzbowe"
- "Doposażenie szkoły w sprzęt w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.