Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-16
Mikołów: Dostawa odzieży ochronnej i środków czystości dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie
Część I. Dostawa odzieży ochronnej dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie
Część II. Dostawa środków czystości dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie
Numer ogłoszenia: 242254 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej , U. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 738 11 45, faks 32 738 11 55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cismikolow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Centrum Integracji Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej i środków czystości dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie Część I. Dostawa odzieży ochronnej dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie Część II. Dostawa środków czystości dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i środków czystości dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015 oraz SZANSA- wsparcie społeczne w Mikołowie Projekt jest dofinansowany ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Część I. Dostawa odzieży ochronnej dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie 1. Ubranie robocze typ szwedzki, bluza z zapięciem na guziki i spodnie ogrodniczki możliwością regulacji w pasie dzięki dodatkowym guzikom oraz w długości szelkami, kurczliwość nie większa niż 3%. Materiał: poliester, bawełna, gramatura min. 250 g-m2., 23 komplety 2. Koszula robocza flanelowa zapinana na guziki, kołnierzyk usztywniony, gramatura min.120g-m2, kurczliwość nie większa niż 3%, Materiał: 100% bawełna. 23 sztuki. 3. Koszulka bawełniana , t-shirt, gramatura min. 120g/m2, kurczliwość nie większa niż 3%. 100% bawełna. - 23 sztuki. 4. Kalesony bawełniane. Kalesony z rozporkiem oraz gumą w pasie, doły nogawek zakończone ściągaczem.- 12 sztuk. 5. Bluza robocza ocieplana, materiał wierzchni poliester/bawełna, gramatura min.230g/m2,możliwość prania w temp. 60oC, zapinana na suwak lub z zapięciem na guziki, 23 sztuki. 6. Obuwie robocze, skórzane, na spodach olejoodpornych, szytych, ze wzmocnionymi noskami i podeszwami zabezpieczonymi przed przebiciem ostrymi przedmiotami, 23 pary. 7. Obuwie robocze ocieplane, wykonane ze skóry, buty typu trzewik, sięgające nie więcej niż 7 cm ponad kostkę, ocieplane kożuszkiem, mające podwyższoną odporność na minusowe temperatury,23 pary. 8. Czapka robocza letnia, drelichowa, usztywniany daszek i przód czapki, z możliwością regulacji obwodu, 23 sztuki. 9. Rękawice 5-palcowe drelichowe, wykonane z tkaniny bawełnianej. 23 pary. 10. Rękawice 5-palcowe wzmacniane skórą, 23 pary. 11. Rękawice 5-palcowe wzmacniane skórą, ocieplane, od środka wyłożone kożuszkiem, 23 pary. 12. Rękawice wampirki wykonane z poliestru i bawełny, oblane gumą. Posiadające znak CE. - 276 par. 13. Czapka zimowa, dzianinowa, 23 sztuki. 14. Płaszcz przeciwdeszczowy z kapturem, długość min.120 cm, - materiał: - 30% PCV, 70% poliester - zapinany na suwak oraz dodatkowe napy - kaptur zasuwany w kołnierzu, ściągany troczkami - dwie kieszenie - rękawy zapinane na napy, umożliwiające regulację ich szerokości - system wentylacji na plecach, 23 sztuki. 15. Buty filcowo-gumowe, wierzch i spód: guma, podszewka: włóknina, 23 pary. 16. Leginsy damskie pod odzież roboczą. Min. 95% bawełna. - 11 szt. Część II. Dostawa środków czystości dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie 1. Mydło, w kostkach po 100 gr., nawilżające, posiada atest PZH, 276 kostek 2. Proszek do prania, opakowanie minimum 450 gr., proszek do stosowania we wszystkich typach pralek i do prania ręcznego, uniwersalny, temp. prania 60°, zeolity min. 15%, wydajność: maks. 100g-4,5 kg prania,138 szt.. 3. Pasta bhp do mycia rąk, ze środkiem ściernym, przebadana dermatologiczne, w pojemnikach 500 gr., 24 szt. 4. Krem do rąk z silikonem i prowitaminą B5, w tubkach po 100ml, 33 szt. 5. Ręcznik bhp, bawełniany, minimalny rozmiar 55x100 cm, gramatura min. 300g/m2 ; w ciemnych kolorach (wyklucza się kolory pastelowe) 23 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 33.71.19.00 - Mydło 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.54.41.00 - 39.54.41.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedstawia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg zał. Nr 3 do siwz)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin zrealizowania dostawy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cismikolow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie
ul. Kolejowa 2; 43-190 Mikołów; pokój nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2; 43-190 Mikołów; pokój nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015 oraz SZANSA- wsparcie społeczne w Mikołowie Projekt jest dofinansowany ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mikołowie oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy odzieży i materiałów do utrzymania czystości w pomieszczeniach laboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-148/2024
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.