Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-06
Środa Śląska: Ochrona obiektu
Numer ogłoszenia: 242371 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Środzie Śląskiej, ul. Św. Andrzeja 3, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 396 02 27, fax 0-71 317 51 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodaslaska.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest okresowa ochrona obiektu Sądu zlokalizowanego w Środzie Śląskiej, ul. Św. Andrzeja 3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żada wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać następujące warunki podmiotowe: a) posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły: Spełnia - Nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o uzyskanie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien złożyć w formie oryginału lub kserokopii (poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego jako przedsiębiorcy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia działając w ramach konsorcjum, spółki cywilnej czy nawet jako małżonkowie. W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 PZP). Każdy z wykonawców działający wspólnie musi indywidualnie złożyć dokumenty i informacje, że nie jest wykluczony z postępowania na mocy art. 24 PZP oraz oświadczenia na treść art. 22 ust.1 PZP. Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia podwykonawców także w przypadku kiedy ofertę składa konsorcjum. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia, muszą oni przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę W umowie należy: 1. dokładnie określić cel gospodarczy, dla którego została zawarta, 2. dokładnie określić działania, poprzez wskazanie czynności wykonywanych przez poszczególnych uczestników, 3. oznaczyć czas trwania konsorcjum, 4. umieścić zapis o solidarnej odpowiedzialności uczestników konsorcjum wobec zamawiającego 5. określić lidera konsorcjum, 6. określić odpowiedzialność wobec zamawiającego z tytułu gwarancji, jakości i rękojmi za wady fizyczne, 7. określić sposób ustania konsorcjum. Umowa konsorcjum stanowić będzie załącznik do umowy głównej. c) kopię koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku gdy Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) oświadczenie uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy o tym, że nie zostało wszczęte i nie toczy się wobec niego postępowanie o odebranie koncesji, h) kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia na łączną kwotę nie mniejszą niż 500.000 złotych. Przed podpisaniem umowy wygrywający przetarg jest zobowiązany przedstawić do wglądu Zamawiającemu w oryginale polisę/polisy w zakresie jak wyżej. i) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. Zamawiający posiadały licencje co najmniej I stopnia. Zgodnie z załącznikiem do formularza ofertowego Nr 1 j) wykaz wykonanych/wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu, liczonych od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, usług odpowiadających swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto i realizowanych w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz dokumenty potwierdzające właściwe ich wykonanie (np. referencje),- zgodnie z załącznikiem nr 2 formularza ofertowego k) oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Wdrożony system zarządzania jakością w zakresie usług ochrony - 10
- 3. Doswiadczenie wykonawcy - 10
- 4. Referencje (inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie umów) - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodaslaska.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Środzie Śląskiej ul. Św. Andrzeja 3; Bud. A pok. 205 55-300 Środza Śląska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Środzie Śląskiej ul. Św. Andrzeja 3 Bud. B; pok. 19 - Biuro Podawcze Sądu Rejonowego 55-300 Środa Śląska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2056D NA ODCINKU KSIĘGINICE- GĄSIORÓW-GŁOSKA
- Budowa wew. inst. gazu, c.o., wody, kanalizacji oraz wentylacji, instalacji odprowadzającej spaliny oraz doprowadzającej powietrze w budynku przy ul. Średzkiej 20 w Ciechowie
- Opracowanie PT i realizacja inwestycji pn: " Budowa oświetlenia ulicznego LED w mieście i gminie Środa Śląska w formie zaprojektuj i wybuduj".
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Amfiteatru w 2025 roku
- Usługa ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Opolu
- Ochrona osób i mienia
- Ochrona imprezy masowej oraz ochrony dodatkowej poza imprezą masową "Sosnowiec Fun Festival" w dniach 06.06.2025 r. do 08.06.2025 r. na terenie ZPS przy Placu Zagłębia w Sosnowcu
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.