eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówOrganizacja i przeprowadzenie szkolenia w formie warsztatów rękodzieła artystycznego dla uczestników projektu Aktywni życiowo, aktywni zawodowo - projekt systemowy PCPR Głogów, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Głogów: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia w formie warsztatów rękodzieła artystycznego dla uczestników projektu Aktywni życiowo, aktywni zawodowo - projekt systemowy PCPR Głogów, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 242581 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200133 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie, ul. Kościuszki 15a, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 834 10 03, faks 076 834 10 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia w formie warsztatów rękodzieła artystycznego dla uczestników projektu Aktywni życiowo, aktywni zawodowo - projekt systemowy PCPR Głogów, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie szkolenia w formie warsztatów rękodzieła artystycznego, dla uczestników projektu Aktywni życiowo, aktywni zawodowo - projekt systemowy PCPR Głogów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Poddziałanie 7. 1. 2 Rozwój i Upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego), który winien odbyć się w ciągu 30 godzin zajęć (teoretycznych i praktycznych) i składać się z następujących bloków tematycznych: a)decoupage, b)quiling, c)ozdoby z krepiny, d)ozdoby z filcu. 2.Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa projekt umowy. 3.Kurs przeznaczony jest dla grupy 9 osób niepełnosprawnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób (uczestników kursów) do +/- 2 osoby (bez zmiany ceny za jedną osobę). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby godzin lekcyjnych do +/- 10 %. UWAGA: Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników kursów może ulec zmniejszeniu/zwiększeniu. Liczba osób została podana w celu skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację usługi dla liczby uczestników kursu podanej w formularzu oferty. Zmniejszenie lub zwiększenie liczby osób nie spowoduje zmiany ceny za jednego uczestnika kursu. 4.Opis szczegółowych wymagań dotyczących zamówienia: a)Zamawiający wymaga, aby terminy zajęć zostały uzgodnione z Zamawiającym, b)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w programie zajęć po uprzednim uzgodnieniu ich z wybranym Wykonawcą zadania, c)Zamawiający wymaga, aby zajęcia były przeprowadzone na terenie miasta Głogowa, w godzinach między 16.00 - 19.00, przy czym maksymalna liczba godzin zajęć może wynosić 2 godzin plus 15 minutowa przerwa w danym dniu. d)Zajęcia winny być przeprowadzane w dostosowanych pomieszczeniach, wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, w budynku/lokalu dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, wolnym od barier architektonicznych. e)Wykonawca zobowiązany jest ponadto: -do ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia, oraz udokumentowania Zamawiającemu ubezpieczenia, a w razie zaistniałego wypadku poinformowania Zamawiającego o zdarzeniu i sporządzenia dokumentacji powypadkowej -zapewnić wykwalifikowanych wykładowców posiadających uprawnienia do prowadzenia zajęć, zapewniające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, - wydać uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach, - zapewnić uczestnikom szkolenia bezpłatne materiały szkoleniowe, f)zapewnić uczestnikom catering w formie bufetu kawowego [kawa, herbata, woda mineralna 0,5 l / osobę, ciastka, w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi, 5.prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu, tj.: - dzienników zajęć zawierających listę obecności, wymiar godzin, datę i tematy zajęć edukacyjnych dla poszczególnych grup, - list obecności - rejestru wydanych zaświadczeń i innych dokumentów potwierdzających ukończenie warsztatów, - przekazania Zamawiającemu listy obecności beneficjentów nie później niż do 3-go dnia po zakończeniu warsztatów, - przeprowadzenia i przedłożenia Zamawiającemu ankiet ewaluacyjnych (expost) otrzymanych od Zamawiającego, - sporządzenia sprawozdania z przebiegu warsztatów zgodnie z otrzymanym wzorem stanowiącym załącznik do umowy. 6.Wykonawca zobowiązuje się do: -oznakowania materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logotypów unijnych i logo Projektu EFS plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego). -dokonania wpisu lub jego aktualizacji w internetowym rejestrze instytucji szkoleniowych (RIS) prowadzonym przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (podstawa prawna art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r.) przed złożeniem oferty na powyższe zamówienie. 7.Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę* oświadczenia w ofercie o zaangażowaniu lub braku zaangażowania w Projekty realizowane w ramach wszystkich projektów NSRO. W przypadku przekroczenia przez Wykonawcę limitu zaangażowania w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO, łącznie 240 godzin miesięcznie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako nieważną i niezgodną z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z dnia 15.12.2011r. - załącznik nr 2 do SIWZ * dotyczy Wykonawców stanowiących personel projektu, które są osobami zaangażowanymi do realizacji zadań w ramach projektu, które osobiście wykonują zadania w ramach projektu, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego, osoby samozatrudnione, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. z 2009r. Nr 205, poz. 1585, z późn. zm.) oraz osoby wykonujące świadczenia w formie wolontariatu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Aktywni życiowo, aktywni zawodowo realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Poddziałanie 7. 1. 2 Rozwój i Upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INVESTKADR S.C., ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7290,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3420,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.