eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Zarządzanie targowiskiem przy ul. Ludowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Dąbrowa Górnicza: Zarządzanie targowiskiem przy ul. Ludowej
Numer ogłoszenia: 242677 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie targowiskiem przy ul. Ludowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR. 1. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie targowiskiem przy ul. Ludowej zlokalizowanym na działce nr 18 z karty mapy 132 obrębu Dąbrowa Górnicza. 2. Na terenie targowiska zlokalizowane jest 50 kiosków, które przeznaczone są do handlu stacjonarnego, z ich właścicielami Gmina zawarła umowy najmu gruntu, lub obciąża ich za korzystanie z terenu. 3. Na terenie targowiska znajduje się pomieszczenie sanitarne z bieżącą wodą i toaletami, które stanowi własność gminy. 4. Targowisko otwarte jest od poniedziałku do soboty. 5. Przyjmuje się, że działalność handlową w handlu obwoźnym i obnośnym prowadzi średnio 5 osób dziennie. 6. Zarządca zawiera umowy i rozlicza się z dostawcą energii elektrycznej i Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. oraz z firmą posiadającą zezwolenie na wywóz odpadów stałych: 6.1. Wywóz odpadów stałych Przyjmuje się średnią miesięczną ilość wywożonych odpadów stałych z targowiska ok. 5 m3 6.2. Pobór energii elektrycznej Kioski zlokalizowane na terenie targowiska posiadają podłączenie do energii elektrycznej. Właściciele kiosków we własnym zakresie mają podpisane umowy z dostawcą energii i rozliczają się z nim. Przyjmuje się średnie miesięczne zużycie energii elektrycznej na potrzeby administracyjne na ok.200kWh 6.3. Pobór wody Targowisko zlokalizowane na ul. Ludowej w Dąbrowie Górniczej podłączone jest do sieci wodociągowo - kanalizacyjnej Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z o.o. Pobór wody odbywa się z pomieszczenia sanitarnego i rozliczany jest z zarządcą według miesięcznego zużycia wody. Obecnie tylko 2 kioski posiadają przyłącze wod-kan, oraz indywidualne wodomierze. Przyjmuje się średnie miesięczne zużycie wody, ok. 50 m3. 7. Lokalizację targowiska oraz przebieg uzbrojenia terenu określa załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Obowiązki zarządcy: a)utrzymanie porządku i czystości na terenie targowiska oraz terenach przyległych, zaśmiecanych w wyniku działalności handlowej targowiska, b)umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej określającej - dni i godziny handlu - imię i nazwisko Zarządcy targowiska, jego adres i telefon - wysokość opłaty administracyjno-sanitarnej pobieranej od osób handlujących na targowisku - treść obowiązującej uchwały w sprawie opłaty targowej - treść regulaminu targowiska c)wyznaczanie miejsc do handlu obwoźnego, d)ustalenie i oznakowanie drogi ewakuacyjnej, e)odśnieżanie oraz utrzymanie szorstkości nawierzchni targowiska w czasie zimy, f)zapewnienie dostępu handlującym do: -pomieszczenia sanitarnego z bieżącą wodą i toaletami, utrzymywanie w czystości, należytym stanie technicznym, a także jego konserwacja. -do punktu pierwszej pomocy medycznej (apteczka) g)współpraca z Policją Państwową i Komendą Straży Miejskiej w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa, h)bieżąca kontrola w zakresie zajmowanego terenu i prowadzonej działalności przez kupców posiadających zawarte umowy z Gminą i zawiadamianie o wszelkich zmianach Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego, i)usuwanie awarii i konserwacja urządzeń infrastruktury technicznej będących w utrzymaniu i eksploatacji Zleceniobiorcy, własnym kosztem i własnym staraniem, j)egzekwowanie od targujących przestrzegania regulaminu placu handlowego, k)rozstrzyganie problemów i sporów pomiędzy handlującymi oraz kupującymi, l)prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem targowiska. 9. Zarządca jest odpowiedzialny za prawidłowe funkcjonowanie targowiska zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej Nr LVII/1005/02 z dnia 19.06.2002r w sprawie zatwierdzenia regulaminu targowisk miejskich oraz zobowiązany do wykonywania czynności wymienionych w załączonym projekcie umowy. 10. Zarządca ponosi wszelkie koszty związane z funkcjonowaniem targowiska z pobieranej opłaty administracyjno-sanitarnej za korzystanie z targowiska. Opłatę administracyjno-sanitarną Zleceniobiorca będzie pobierał za pokwitowaniem od wszystkich osób prowadzących na targowisku działalność handlową, w wysokości jak w ofercie. Nadwyżka nad kosztami stanowić będzie dochód Zarządcy. 11. Zarządca zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej Nr XVIII/361/2003 z dnia 10.12.2003 w sprawie opłaty targowej na terenie miasta Dąbrowy Górniczej zmienioną uchwałą NR LVI/1070/06 z dnia 26.04.2006r jest wyznaczony do poboru opłaty targowej na targowisku przy ul. Ludowej. 12. Zarządca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności zarządzania, zgodnie z art. 186 ust. 3 ustawy z o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity z 2010r Dz.U. nr 102 poz. 651 z późn. zmianami). 13. Przed podpisaniem umowy zarządca przedstawi Zamawiającemu kserokopię aktualnej licencji zarządcy nieruchomości, nadanej w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010r Nr 102 poz. 651 z późn. zmianami), wraz z jej oryginałem do wglądu Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą licencję zarządcy nieruchomości nadaną w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010r Nr 102 poz. 651 z późn. zmianami).Weryfikacja zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 3. zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, wskazane jest aby obejmowało: a) dane pozwalające na identyfikacje stron b) zakres udostępniania (w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia i sytuacji finansowej) oraz jego podstawa (np. umowa przedwstępna przyrzekająca zawarcie umowy o udostępnienie, umowy o podwykonawstwo, o współpracy, porozumienie o delegowaniu pracowników, umowa o świadczenie usług doradczych, know-how i inne umowy nienazwane) c) cel i czas udostępnienia (obejmujący okres realizacji zamówienia).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1.1. wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie zamówienia, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim, 1.2. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 1.3. zmiany stawki podatku VAT tj.: a) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT ceny ofertowe brutto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy, b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT ceny ofertowe brutto zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w ofercie, 1.4. zmiany zarządcy nieruchomości Wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo- personalnych, utraty wymaganych licencji, utraty stanowiska z zastrzeżeniem równoważności uprawnień, 1.5. zmiany granic targowiska, w przypadku likwidacji targowiska komunalnego lub jego części, w związku ze zwrotem nieruchomości na rzecz poprzednich właścicieli na podstawie art.138 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. / tekst jednolity z 2010r Dz.U. nr 102 poz. 651 z późn. zmianami /. Zleceniobiorcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zleceniodawcy. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu. 3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 4. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 5 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Wydział Gospodarki Nieruchomościami.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter, INFORMACJA, stanowisko nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków z Unii Europejskiej. 2. Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9.2. SIWZ Wykonawcy składają odrębnie, natomiast dokument wymieniony w pkt 9.1.2 SIWZ Wykonawcy składają łącznie, przy czym oświadczenie wymienione w pkt 9.1.1. SIWZ oraz Formularz ofertowy wymieniony w pkt 9.3.1. SIWZ - winny być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Uszczegółowienie sekcji II.2.: Termin wykonania zamówienia publicznego: Rozpoczęcie realizacji zamówienia: 01.01.2013 r., Zakończenie realizacji zamówienia: 31.12.2015 r. 5. Uszczegółowienie sekcji IV.2.1.: Kryterium oceny ofert są: a) cena miesięcznej opłaty administracyjno - sanitarnej pobierana przez zarządcę od osób handlujących z kiosków, szczęk, wiat - waga - 93 % b) cena dziennej opłaty administracyjno - sanitarnej pobierana przez zarządcę przy sprzedaży ze stołu, straganu, samochodu - waga - 6 % c) cena dziennej opłaty administracyjno - sanitarnej pobierana przez zarządcę przy sprzedaży z ręki, kosza - waga - 1 %.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.