eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Zarządzanie targowiskiem przy ul. Ludowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-02

Dąbrowa Górnicza: Zarządzanie targowiskiem przy ul. Ludowej
Numer ogłoszenia: 529 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242677 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie targowiskiem przy ul. Ludowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR. 1. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie targowiskiem przy ul. Ludowej zlokalizowanym na działce nr 18 z karty mapy 132 obrębu Dąbrowa Górnicza. 2. Na terenie targowiska zlokalizowane jest 50 kiosków, które przeznaczone są do handlu stacjonarnego, z ich właścicielami Gmina zawarła umowy najmu gruntu, lub obciąża ich za korzystanie z terenu. 3. Na terenie targowiska znajduje się pomieszczenie sanitarne z bieżącą wodą i toaletami, które stanowi własność gminy. 4. Targowisko otwarte jest od poniedziałku do soboty. 5. Przyjmuje się, że działalność handlową w handlu obwoźnym i obnośnym prowadzi średnio 5 osób dziennie. 6. Zarządca zawiera umowy i rozlicza się z dostawcą energii elektrycznej i Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. oraz z firmą posiadającą zezwolenie na wywóz odpadów stałych: 6.1. Wywóz odpadów stałych Przyjmuje się średnią miesięczną ilość wywożonych odpadów stałych z targowiska ok. 5 m3 6.2. Pobór energii elektrycznej Kioski zlokalizowane na terenie targowiska posiadają podłączenie do energii elektrycznej. Właściciele kiosków we własnym zakresie mają podpisane umowy z dostawcą energii i rozliczają się z nim. Przyjmuje się średnie miesięczne zużycie energii elektrycznej na potrzeby administracyjne na ok.200kWh 6.3. Pobór wody Targowisko zlokalizowane na ul. Ludowej w Dąbrowie Górniczej podłączone jest do sieci wodociągowo - kanalizacyjnej Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z o.o. Pobór wody odbywa się z pomieszczenia sanitarnego i rozliczany jest z zarządcą według miesięcznego zużycia wody. Obecnie tylko 2 kioski posiadają przyłącze wod-kan, oraz indywidualne wodomierze. Przyjmuje się średnie miesięczne zużycie wody, ok. 50 m3. 7. Lokalizację targowiska oraz przebieg uzbrojenia terenu określa załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Obowiązki zarządcy: a)utrzymanie porządku i czystości na terenie targowiska oraz terenach przyległych, zaśmiecanych w wyniku działalności handlowej targowiska, b)umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej określającej - dni i godziny handlu - imię i nazwisko Zarządcy targowiska, jego adres i telefon - wysokość opłaty administracyjno-sanitarnej pobieranej od osób handlujących na targowisku - treść obowiązującej uchwały w sprawie opłaty targowej - treść regulaminu targowiska c)wyznaczanie miejsc do handlu obwoźnego, d)ustalenie i oznakowanie drogi ewakuacyjnej, e)odśnieżanie oraz utrzymanie szorstkości nawierzchni targowiska w czasie zimy, f)zapewnienie dostępu handlującym do: -pomieszczenia sanitarnego z bieżącą wodą i toaletami, utrzymywanie w czystości, należytym stanie technicznym, a także jego konserwacja. -do punktu pierwszej pomocy medycznej (apteczka) g)współpraca z Policją Państwową i Komendą Straży Miejskiej w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa, h)bieżąca kontrola w zakresie zajmowanego terenu i prowadzonej działalności przez kupców posiadających zawarte umowy z Gminą i zawiadamianie o wszelkich zmianach Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego, i)usuwanie awarii i konserwacja urządzeń infrastruktury technicznej będących w utrzymaniu i eksploatacji Zleceniobiorcy, własnym kosztem i własnym staraniem, j)egzekwowanie od targujących przestrzegania regulaminu placu handlowego, k)rozstrzyganie problemów i sporów pomiędzy handlującymi oraz kupującymi, l)prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem targowiska. 9. Zarządca jest odpowiedzialny za prawidłowe funkcjonowanie targowiska zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej Nr LVII/1005/02 z dnia 19.06.2002r w sprawie zatwierdzenia regulaminu targowisk miejskich oraz zobowiązany do wykonywania czynności wymienionych w załączonym projekcie umowy. 10. Zarządca ponosi wszelkie koszty związane z funkcjonowaniem targowiska z pobieranej opłaty administracyjno-sanitarnej za korzystanie z targowiska. Opłatę administracyjno-sanitarną Zleceniobiorca będzie pobierał za pokwitowaniem od wszystkich osób prowadzących na targowisku działalność handlową, w wysokości jak w ofercie. Nadwyżka nad kosztami stanowić będzie dochód Zarządcy. 11. Zarządca zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej Nr XVIII/361/2003 z dnia 10.12.2003 w sprawie opłaty targowej na terenie miasta Dąbrowy Górniczej zmienioną uchwałą NR LVI/1070/06 z dnia 26.04.2006r jest wyznaczony do poboru opłaty targowej na targowisku przy ul. Ludowej. 12. Zarządca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności zarządzania, zgodnie z art. 186 ust. 3 ustawy z o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity z 2010r Dz.U. nr 102 poz. 651 z późn. zmianami). 13. Przed podpisaniem umowy zarządca przedstawi Zamawiającemu kserokopię aktualnej licencji zarządcy nieruchomości, nadanej w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010r Nr 102 poz. 651 z późn. zmianami), wraz z jej oryginałem do wglądu Zamawiającego. 14.Uszczegółowienie sekcji IV.6 - informacje o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną. Podane ceny są cenami jednostkowymi, cena wybranej oferty (bez Vat) obejmuje: 1. Cena miesięcznej opłaty administracyjno - sanitarnej pobierana przez zarządcę od osób handlujących z kiosków, szczęk, wiat - 100,00 PLN 2. Cena dziennej opłaty administracyjno - sanitarnej pobierana przez zarządcę przy sprzedaży ze stołu, straganu, samochodu. 3,00 PLN 3. Cena dziennej opłaty administracyjno - sanitarnej pobierana przez zarządcę przy sprzedaży z ręki kosza - 0,00 PLN Oferta z najniższą ceną obejmuje:(Oferta odrzucona) 1. Cena miesięcznej opłaty administracyjno - sanitarnej pobierana przez zarządcę od osób handlujących z kiosków, szczęk, wiat - 69,11 PLN 2. Cena dziennej opłaty administracyjno - sanitarnej pobierana przez zarządcę przy sprzedaży ze stołu, straganu, samochodu. 0,81 PLN 3. Cena dziennej opłaty administracyjno - sanitarnej pobierana przez zarządcę przy sprzedaży z ręki, kosza - 0,00 PLN Natomiast oferta z najwyższą ceną obejmuje: 1. Cena miesięcznej opłaty administracyjno - sanitarnej pobierana przez zarządcę od osób handlujących z kiosków, szczęk, wiat - 105,00 PLN 2. Cena dziennej opłaty administracyjno - sanitarnej pobierana przez zarządcę przy sprzedaży ze stołu, straganu, samochodu. - 3,00 PLN 3. Cena dziennej opłaty administracyjno - sanitarnej pobierana przez zarządcę przy sprzedaży z ręki, kosza - 0,00 PLN.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe BODEX Piątek Zbigniew, ul. Ludowa 23/117, 41-310 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69,11 / Oferta z najwyższą ceną: 105,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.