eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚremLIKWIDACJA WYROBÓW BUDOWLANYCH ZAWIERAJĄCYCH AZBEST NA TERENIE POWIATU ŚREMSKIEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-25

Śrem: LIKWIDACJA WYROBÓW BUDOWLANYCH ZAWIERAJĄCYCH AZBEST NA TERENIE POWIATU ŚREMSKIEGO
Numer ogłoszenia: 242706 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201016 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Śremie, ul. Adama Mickiewicza 17, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2837001, faks 061 2829321.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: LIKWIDACJA WYROBÓW BUDOWLANYCH ZAWIERAJĄCYCH AZBEST NA TERENIE POWIATU ŚREMSKIEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac usługowych związanych z usuwaniem wyrobów budowlanych i odpadów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie powiatu śremskiego, polegających w szczególności na demontażu wyrobów budowlanych zawierających azbest z obiektów budowlanych oraz zabezpieczeniu odpadów zawierających azbest (tj. odpadów o kodach: 17 06 01 - materiały izolacyjne zawierające azbest; 17 06 05 - materiały konstrukcyjne zawierające azbest) wraz z ich załadunkiem, transportem i przekazaniem do utylizacji. 2.Szacunkowa ilość odpadów zawierających azbest przeznaczonych do utylizacji, która będzie mogła być usunięta z terenu powiatu śremskiego w ramach niniejszego zamówienia (planowany efekt ekologiczny), wynosi ok. 210 Mg. 3.Ostateczna ilość wyrobów budowlanych zawierających azbest przeznaczonych do demontażu i utylizacji zależeć będzie od ilości i zakresu wniosków składanych przez właścicieli nieruchomości o wykonanie usługi usuwania azbestu, a także od jednostkowych kosztów, określonych na podstawie rozstrzygnięcia postępowania przetargowego. 4.Przedmiot zamówienia realizowany będzie do wysokości przeznaczonych na ten cel środków finansowych przypadających na daną gminę, pochodzących z dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu przy udziale środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz dotacji z budżetów gmin: Brodnica, Dolsk, Książ Wlkp. i Śrem. 5.Zakres rzeczowy zamówienia: 1)demontaż wyrobów budowlanych zawierających azbest z obiektów budowlanych (elementów pokryć dachowych lub elewacji z budynków mieszkalnych, gospodarczych, garaży oraz altan na ogrodach działkowych), 2)zabezpieczenie odpadów zawierających azbest (odpadów powstałych w wyniku przeprowadzenia demontażu przez Wykonawcę oraz odpadów zgromadzonych na terenie nieruchomości), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (w tym: zabezpieczenie folią, ułożenie na paletach, przygotowanie do transportu), 3)załadunek i transport odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie dróg i terenów użyteczności publicznej oraz nie stwarzający zagrożenia dla środowiska, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r., Nr 1137 z późn. zm.), a także ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 227, poz. 1367 z późn. zm.), 4)przekazanie odpadów zawierających azbest do utylizacji polegającej na unieszkodliwieniu poprzez składowanie na odpowiednio do tego celu przeznaczonym składowisku odpadów niebezpiecznych. 6.Zakres przedmiotu zamówienia realizowany będzie na terenie poszczególnych nieruchomości (zgodnie z wnioskami osób zainteresowanych usunięciem wyrobów budowlanych i odpadów zawierających azbest) jako: 1)kompleksowa usługa usuwania azbestu obejmująca demontaż wyrobów budowlanych zawierających azbest z obiektów budowlanych oraz zabezpieczenie powstałych w wyniku demontażu odpadów zawierających azbest wraz z ich załadunkiem, transportem i przekazaniem do unieszkodliwienia, 2)kompleksowa usługa usuwania azbestu obejmująca zabezpieczenie odpadów zawierających azbest zgromadzonych na terenie nieruchomości (już zdemontowanych wyrobów budowlanych zawierających azbest) wraz z ich załadunkiem, transportem i przekazaniem do unieszkodliwienia. 7.Wykonawca w ramach ceny ofertowej winien zapewnić również: 1)organizację i czynności przygotowawcze związane z wizją lokalną u wnioskodawców, w tym identyfikację azbestu w przewidzianych do usunięcia materiałach budowlanych, 2)dokonanie wstępnej wyceny prac na terenie poszczególnych nieruchomości uwzględniającej ilość wyrobów budowlanych przewidzianych do demontażu oraz ilość odpadów zawierających azbest przewidzianych do utylizacji, 3)organizację i zabezpieczenie placu robót, 4)dokonanie zgłoszenia Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego w Śremie, Okręgowemu Inspektorowi Pracy w Poznaniu oraz Państwowemu Powiatowemu Inspektorowi Sanitarnemu w Śremie o zamiarze przeprowadzenia prac przynajmniej 7 dni przed ich rozpoczęciem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.), 5)oczyszczenie terenu z azbestu i pyłu azbestowego oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, 6)umieszczenie w lokalnej prasie powiatu śremskiego ogłoszeń informujących o realizacji przez Wykonawcę prac związanych z likwidacją wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie powiatu śremskiego w roku 2013 - minimum trzykrotnie w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO-POL Sp. z o.o., ul. Dworcowa 9, 86-120 Pruszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 113918,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.