eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceWykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, centralnej ciepłej wody wraz z wykonaniem projektu technicznego w budynku komunalnym przy ul. Piłsudskiego 63 w Siedlcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Siedlce: Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, centralnej ciepłej wody wraz z wykonaniem projektu technicznego w budynku komunalnym przy ul. Piłsudskiego 63 w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 242746 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce , Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, centralnej ciepłej wody wraz z wykonaniem projektu technicznego w budynku komunalnym przy ul. Piłsudskiego 63 w Siedlcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego wraz z inwentaryzacją oraz wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i cieplej wody w budynku komunalnym przy ul. Piłsudskiego 63 w Siedlcach. Założenia inwestycyjne: -instalację centralnego ogrzewania stanowić będzie zład na parametry obliczeniowe 95/70 C zasilany z kompaktowego wymiennikowego węzła cieplnego; -instalację należy zabezpieczyć przeponowym naczyniem wzbiorczym, pracującym w systemie zamkniętym; -napełnianie i uzupełnianie zładu instalacji c.o .należy zaprojektować woda sieciową z przewodu powrotnego wraz z wodomierzem O 15 mm dla wody gorącej; -rurociągi i gałązki wykonać z rur miedzianych prowadzonych po wierzchu ścian; -instalację ciepłej wody należy wykonać rur polipropylenowych Stabi Gllas; -w celu odpowietrzenia instalacji należy zaprojektować odpowietrzniki automatyczne z zaworem odcinającym; -odwodnienie instalacji należy zaprojektować w pomieszczeniu węzła cieplnego poprzez kratkę ściekową; -jako elementy grzejne należy zaprojektować grzejniki PURMO dla instalacji wykonanej z rur miedzianych; -na gałązkach grzejnikowych montować zawory przygrzejnikowe podwójnej regulacji O 15 mm z głowicami termostatycznymi oraz wykonać nastawy zgodnie z obliczeniami, -instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody należy zaprojektować i wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych; -po zmontowaniu instalacji należy ją przepłukać i poddać próbie ciśnieniowej oraz przeprowadzić regulację instalacji poprzez dokonanie projektowanych nastaw na zaworach termostatycznych; -rozdzielacze co oraz rurociągi poziome c.o. i ccw należy zaizolować cieplnie kształtkami za spienionego polietylenu w osłonie z folii PCV. -rurociągi ciepłej wody należy doprowadzić do łazienek poszczególnych lokali i włączyć je w podejścia dotychczas funkcjonujących urządzeń grzewczych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych) Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta PKO BP S.A. I O/Siedlce Nr 39 1020 4476 0000 8502 0022 3131, Urząd Miasta Siedlce Skwer Niepodległości 2, z dopiskiem Wadium na: Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, centralnej ciepłej wody wraz z wykonaniem projektu technicznego w budynku komunalnym przy ul. Piłsudskiego 63 w Siedlcach. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 3 w godzinach od 7:45 do 15:45. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest: a) Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, b) Wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł) obejmującą swym zakresem wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokółu odbioru końcowego robót. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 50 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 50 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł) obejmującą swym zakresem wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokółu odbioru końcowego robót. Dokumenty, o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 i § 4 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3 (cena: 2,52 zł brutto + koszt przesyłki)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miasta Siedlce, Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, pokój Nr 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.