Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-03
Płock: Usługi związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w PGL LP Nadleśnictwie Płock w 2015 roku - Gospodarstwo Szkółkarskie
Numer ogłoszenia: 24276 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Płock , ul. Bielska 24, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2627774 w. 113, 115, faks 024 2634280.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w PGL LP Nadleśnictwie Płock w 2015 roku - Gospodarstwo Szkółkarskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z prowadzeniem gospodarki leśnej, w szczególności prace z zakresu szkółkarstwa leśnego, zbioru nasion drzew i krzewów leśnych, przewozu sadzonek, prac na plantacjach nasiennych drzew leśnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający ustalił kwotę wadium w wysokości: 1550,00 zł (słownie: jeden tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych, 00/100 groszy). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. 2007, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego nr : 64 2030 0045 1110 0000 0015 8130 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium usługi leśne 2015 - Gospodarstwo Szkółkarskie Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy zamawiającego. Szczegóły w SIWZ.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługi stanowiące przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i zamawiających, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, potwierdzone w referencjach, opiniach, listach polecających lub protokołami odbioru robót. Dokumenty muszą zawierać potwierdzenie, że wykonawca zrealizował co najmniej 1 (jedną) usługę z zakresu gospodarki leśnej, w ramach której wykonał prace z zakresu szkółkarstwa leśnego oraz zbioru nasion drzew i krzewów leśnych, a wartość wykonanych prac z zakresu szkółkarstwa leśnego oraz zbioru nasion drzew i krzewów leśnych wynosiła co najmniej 120 000,00 zł brutto. - wykonawcy złożą oświadczenie, że średnie roczne zatrudnienie w ciągu 1 wybranego roku w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wynosiło co najmniej 2 pracowników
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawcy ubiegających się udzielenie zamówienia wykażą dysponowanie następującymi narzędziami, maszynami i urządzeniami: - ciągnik rolniczy z wąskim ogumieniem dostosowanym do prac szkółkarskich - szt. 1 - wyorywacz aktywny do sadzonek: 1 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy przedstawią: - wykaz z co najmniej 1 osobą, która posiada prawo jazdy kategorii T i 1 osobą posiadającą aktualne zaświadczenie ukończenia szkolenia z zakresu wykonywania zabiegów środkami ochrony roślin (na dzień otwarcia ofert). - Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 11 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł netto wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 zł na obejmujący termin wykonania zadania, o którym mowa w rozdziale 7. W przypadku gdy ważność aktualnej polisy kończy się w okresie, o którym mowa w rozdziale 7. wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia, że przedłoży zamawiającemu najpóźniej w ostatnim dniu ważności polisy nową polisę ważną do 31.12.2015 r.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Dokumenty muszą zawierać potwierdzenie, że wykonawca zrealizował co najmniej 1 (jedną) usługę z zakresu gospodarki leśnej, w ramach której wykonał prace z zakresu szkółkarstwa leśnego oraz zbioru nasion drzew i krzewów leśnych, a wartość wykonanych prac z zakresu szkółkarstwa leśnego oraz zbioru nasion drzew i krzewów leśnych wynosiła co najmniej 120 000,00 zł brutto; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Szczegóły w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - kryterium dysponowanie potencjałem kadrowym - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty wykonawcy. 3. Zamawiający zastrzega sobie zmiany w umowie dotyczące: a. formy i nazwy załącznika nr 3 i załącznika nr 4 do umowy.; b. Dodatkowo jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności to nastąpią zmiany w umowie: (a) Nastąpi zmiana planu urządzenia lasu. (b) W wyniku realizacji zasad i wytycznych władz zwierzchnich Zamawiający będzie zobowiązany do ograniczenia środków przewidzianych na finansowanie zamówienia. (c) W wyniku sytuacji na rynku handlu drewnem nastąpią zmiany w zapotrzebowaniu na surowiec drzewny. (d) Z uwagi na możliwość uzyskania przez Zamawiającego zewnętrznych środków pomocowych umożliwiających sfinansowanie całości lub części zamówienia. (e) Z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą. (f) Nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (zarządzenie, decyzja i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych). (g) Wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek). (h) Wystąpi konieczność: zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przed podwykonawcę. (i) W razie zaistnienia przyczyn klimatyczno-przyrodniczych, (j) przyczyny atmosferyczne: huragan, wiatrołomy, śniegołomy, zalanie, susza. (k) Pożar. 4. Zmiany będą wprowadzane aneksem do umowy. W przypadku przyczyn określonych w ust. 3 pkt. (i), (j), (k), zmiany wprowadzane są w trybie natychmiastowym wg zasad określonych w ust. 6. 5. Zmniejszenie zakresu prac przedmiotu umowy, a tym samym wynagrodzenia w stosunku do zakresu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a w związku z tym nie stanowi podstawy do żądania przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 6. W szczególnych przypadkach, takich jak pożar, huragan, zalanie lub inne naturalne oddziaływanie żywiołów, Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego stawienia się na wezwanie Zamawiającego w celu wykonania zadań związanych z usuwaniem skutków tych czynników. Wynagrodzenie za wykonanie ww. zadań naliczone będzie w oparciu o stawki określone w umowie. 7. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 8. Zamawiający w zależności od warunków terenowych określi bezpośrednio przed wykonaniem prac w protokole przekazania prac do wykonania sposób wykonania przygotowania gleby. 9. Zmiana podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_plock/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Płock
ul. Bielska 24
kod pocztowy: 09-400 Płock.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Płock ul. Bielska 24 kod pocztowy: 09-400 Płock Sekretariat, I-sze piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 15 w Płocku"
- Wykonanie 5-letniego przeglądu technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w Płocku, przy ul. Rybaki 15.
- Wykonanie i dostarczenie elementów miejskiego brandingu
- Przesadzenie drzew i krzewów na terenie Zespołu Szkół Technicznych przy al. Kilińskiego 4 w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej"
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Kompleksowa organizacja oraz obsługa techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon Płock
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cz. 3. Wykonanie działań z zakresu ochrony czynnej w wybranych rezerwatach przyrody i obszarach Natura 2000: ograniczenie ekspansji niepożądanych gatunków w rezerwacie przyrody Ligota Dolna-II termin.
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa - III termin
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Gniewkowo w roku 2025 - pakiet 4-specjalistyczn, przetarg 2
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej i remontu dróg planowane do wykonania w Nadleśnictwie Torzym w 2006r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Międzylesie w 2006 roku.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.