To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-27
Strzelce Krajeńskie: Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, ułożenie wykładziny antypoślizgowej z wyrównaniem podłoża w budynkach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Strzelcach Krajeńskich
Numer ogłoszenia: 24303 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 435754 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecko-Drezdenecki, ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7632380, faks 095 7631126.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, ułożenie wykładziny antypoślizgowej z wyrównaniem podłoża w budynkach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Strzelcach Krajeńskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych oraz wewnętrznych w budynku Szkoły Podstawowej ( małej), wymiana drzwi wewnętrznych na I kondygnacji budynku dydaktycznego głównego, ułożenie wykładziny antypoślizgowej z wyrównaniem podłoża w obu budynkach SOSW w Strzelcach Kraj. z połączeniem części obiektu o różnym poziomie posadzki za pomocą zjazdu o nachyleniu do 6%. Dane techniczne. Stolarka drzwiowa zewnętrzna Stolarka drzwiowa aluminiowa ,dwuskrzydłowa w kolorze ciemnego brązu. Drzwi o kierunku otwierania na zewnątrz. Przy produkcji drzwi zastosować profile zapewniające odpowiednią sztywność i bezpieczeństwo ich użytkowania w obiekcie publicznym. Ewentualne zastosowanie w wyznaczonych pomieszczeniach okuć i zamknięć antywłamaniowych uzgodnić na roboczo z Zamawiającym. Stolarka drzwiowa wewnętrzna Stolarka drzwiowa stalowa pełna Hormann KG Brandis typu ZK lub inna równoważna. Drzwi o kierunku otwierania typowym dla miejsca lokalizacji. Przy produkcji drzwi zastosować profile zapewniające odpowiednią sztywność i bezpieczeństwo ich użytkowania w obiekcie szkolnym. Ewentualne zastosowanie w wyznaczonych pomieszczeniach okuć i zamknięć antywłamaniowych uzgodnić na roboczo z Inwestorem. Prace do wykonania: - demontaż drzwi oraz ościeżnic drzwiowych, - montaż nowych ościeżnic, - uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych na ościeżach oraz ewentualnych innych ubytków. Uwaga: pomiary wykonawcze pobrać dokładnie z natury dla każdych z wymienianych drzwi. Wykaz prac do wykonania. W celu wykonania zadania inwestycyjnego należy wykonać następujące prace budowlane: - demontaż podlegających wymianie drzwi ze złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - montaż ościeżnic, - montaż stolarki, - obrobienie ościeży i ubytków. Uwaga: demontaż istniejących ościeżnic drzwi wykonać przez ich nacinanie w celu maksymalnego wyeliminowania uszkodzeń ścian. Roboty należy wykonać pod ścisłym nadzorem osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. Wymiana pokrycia posadzek. W pomieszczeniach przewidzianych do wymiany pokrycia posadzek należy wykonać: - zerwać stare płytki PCV, - zerwać cokoliki betonowe, - zerwać warstwę betonową z ociepleniem, - ułożyć izolację przeciwwilgociowe z folii polietylenowej, - ułożyć izolację z płyt styropianowych, - wykonać warstwę wyrównawczą gr. ok. 5,0 cm, - wylać planowany zjazd łączący części budynku o różnym poziomie posadzki, - wyrównanie podłoża warstwą samopoziomującą typ TERPLAN-N-ATLAS lub inną równoważną, - uzupełnienie ubytku tynków, - ułożyć wykładzinę rulonową, antypoślizgową PCV o wysokiej odporności na ścieranie, klejoną na całej powierzchni z wywinięciem na ściany do wysokości 10 cm. UWAGI WYKONAWCZE: Wszystkie prace wykonać zgodnie z obowiązującymi technologiami wykonania robót, zależnych od zastosowanych materiałów, określonymi przez ich producenta. Wszystkie roboty nieobjęte opracowaniem należy wykonać zgodnie z zasadami BHP, sztuką budowlaną i wytycznymi opisanymi w Warunkach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych. Wszystkie roboty nieobjęte opracowaniem należy wykonać zgodnie z zasadami BHP, sztuką budowlaną i wytycznymi opisanymi w Warunkach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych. Rodzaje odbiorów robót wymaganych przez Zamawiającego: odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu (odbiór częściowy wmontowanych okien, odbiór końcowy robót). Końcowy odbiór wykonanych robót nastąpi po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego o zakończeniu realizacji tego zamówienia w terminie 7 dni od daty jego otrzymania. Data otrzymania zawiadomienia przez Zamawiającego będzie uważana za datę wykonania tego zamówienia. Wszystkie użyte do realizacji tego zamówienia materiały budowlane i urządzenia, muszą posiadać świadectwo lub atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. Przy odbiorze robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do skompletowania i przekazania inwestorowi wszystkich ww. świadectw i atestów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej dokumentacji technicznej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NORMAX, ul. Południowa 33a Promnice, 62-005 Owińska, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107487,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72333,52
Oferta z najniższą ceną: 72333,52 / Oferta z najwyższą ceną: 134603,46
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
- Budowa kancelarii podwójnej Leśnictw Marynki - Lubień
- Termomodernizacja budynku dyrekcji Magurskiego Parku Narodowego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chodorówce Nowej
- Przebudowa budynku Urzędu Gminy w Dalikowie wraz z zagospodarowaniem terenu przylegającego
- Utworzenie 5 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w instytucji Dziennego Opiekuna w Zapolicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.