eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Dostawa Rejestratorów leśniczego do Nadleśnictwa Wronki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Wronki: Dostawa Rejestratorów leśniczego do Nadleśnictwa Wronki
Numer ogłoszenia: 243375 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wronki, Nadolnik 1, 64-510 Wronki, tel. +48 67 2540148, fax +48 67 2540578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pila.lasy.gov.pl/wronki/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Rejestratorów leśniczego do Nadleśnictwa Wronki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 13 szt. rejestratorów leśniczego wraz z 13 stacjami dokującymi, z kompatybilnym oprogramowaniem aplikacji leśnych Zamawiającego, okablowaniem, serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym, szkoleniem pracowników Zamawiającego z obsługi oraz przeprowadzeniem niezbędnych testów działania sprzętu i aplikacji leśnych w dostarczonych egzemplarzach. Rejestratory przeznaczone do pracy w terenie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.50.00 - Urządzenia i oprogramowanie do komputerów zminiaturyzowanych Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.50.00 - Urządzenia do komputerów zminiaturyzowanych Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące wa-runki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym; posiadają niezbędne uprawnienia, koncesje, zezwolenia; b)posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykony-waniem zamówienia; c)dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wy-konania zamówienia; d)dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia; e)posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia; f)nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163). 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: a)ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w dziale G SIWZ; z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił; b)nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wy-kluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w dziale F SIWZ Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163) Załącznik nr 2 do SIWZ; 2.oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pkt. 1 i 2 usta-wy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163) Załącznik nr 3 do SIWZ; 3.oświadczenie o udzieleniu na wykonane roboty co najmniej 2 letniej gwarancji jakości oraz rękojmi Załącznik nr 4 do SIWZ; 4.oświadczenie o dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiające-go własnym transportem i na własne ryzyko Załącznik nr 4 do SIWZ; 5.oświadczenie o terminie wykonania zamówienia Załącznik nr 4 do SIWZ; 6.oświadczenie o zaakceptowaniu warunków zapłaty i rozliczenia określonych w pkt D Załącznik nr 4 do SIWZ; 7.oświadczenie o wykonaniu zamówienia własnymi siłami bez udziału podwyko-nawców Załącznik nr 4 do SIWZ; 8.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.Karta katalogowa sprzętu zawierająca min. markę typ i producenta oferowanego sprzętu oraz jego podstawowe dane techniczne, a szczególnie te, które są brane pod uwagę przy ocenie jakościowej (wg. zał. Nr 1 do SIWZ); 10.Oświadczenie o spełnianiu wymagań i posiadaniu certyfikatów dla oferowanego urządzenia zgodnie z działem -Certyfikaty- w zał. Nr 1 do SIWZ Załącznik nr 4 do SIWZ; 11.wypełniony formularz ofertowy Załącznik nr 5 do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,6
  • 2. Jakość zgodnie z SIWZ - 0,4

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pila.lasy.gov.pl/wronki/przetargi/index.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Wronki Nadolnik 1 64-510 Wronki pok. nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa Wronki, KASA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.