eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-ZdrójOdnowa elewacji drewnianej zabytkowego kościoła p.w. Wszystkich Świętych w Iwoniczu I - etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-15

Iwonicz-Zdrój: Odnowa elewacji drewnianej zabytkowego kościoła p.w. Wszystkich Świętych w Iwoniczu I - etap
Numer ogłoszenia: 243453 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Wszystkich Świętych w Iwoniczu , ul. Długa 6, 38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 13 43 506 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz.przemysl.opoka.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa elewacji drewnianej zabytkowego kościoła p.w. Wszystkich Świętych w Iwoniczu I - etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES PRAC - Odnowy elewacji drewnianej zabytkowego kościoła p.w. Wszystkich Świętych w Iwoniczu etap I. Prace obejmują: -wykonanie rusztowań wokół budynku kościoła, -usunięcie starej powłoki malarskiej, przez ługowanie za pomocą środków chemicznych z desek elewacyjnych ścian, -oczyszczenie stolarki okiennej ze strony zewnętrznej, uzupełnienie okitowania szyb, -przygotowanie desek szalunkowych pod malowanie, -szelakowanie sęków, -ręczne szlifowanie powierzchni desek szalunkowych, gzymsów oraz ram okiennych, -wykonanie konserwacji ścian budynku kościoła, środkami ognioochronnymi i bioochronnymi , -malowanie farbą podkładową o właściwościach izolacyjnych desek szalunkowych gzymsów i ram okiennych, -malowanie powierzchni ścian farbami na bazie czystego akrylu, -posprzątanie oraz przywrócenie do stanu pierwotnego terenu w obrębie wykonywanych robót budowlanych po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia. Podane przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej określone znaki towarowe wyznaczają wyłącznie minimalne standardy jakościowe i techniczne, które mogą być zastąpione przez inne równoważne produkty. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. -WAŻNE: sporządzenie dokumentacji powykonawczej, tzn. wykonanie zdjęć fotograficznych budynku przed rozpoczęciem prac, w ich trakcie oraz po zakończeniu wraz z opisem ich wykonania w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności i użytych materiałów. Dodatkowe wymagania: - Wykonawca przed wyceną robót zobowiązany jest do zapoznania się z obiektem i zakresem prac, - przed przystąpieniem do malowania, należy wykonać próbki kolorystyczne na elewacji w celu uzgodnienia w trakcie zwołanej komisji konserwatorskiej ostatecznej kolorystyki, - zawiadomienie wojewódzkiego konserwatora zabytków o terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych w postępowaniu prac lub badań, - zawiadomienie wojewódzkiego konserwatora zabytków o wszelkich zagrożeniach lub nowych okoliczności ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych w pozwoleniu prac, - Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Prace wykonywane będą na obiekcie czynnym. Wszystkie prace prowadzone będą pod ścisłym nadzorem konserwatorskim.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.44.21.21 - Malowanie budowli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: spełnia nie spełnia. Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać wspólnie warunki określone w pkt 2-3; natomiast każdy z uczestników konsorcjum/wspólników spółki cywilnej musi spełniać warunki takie jak Wykonawca składający ofertę indywidualną w zakresie wynikającym z pkt 1 i 4...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. oświadczenia Wykonawcy wg zał. nr 2; 1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.4. wykazu co najmniej dwóch wykonanych robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia (prace remontowo - konserwatorskie obiektów wpisanych do rejestru zabytków) o wartości netto co najmniej 150 000zł każda, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbiorów) - (wg załącznika nr 3 do SIWZ) 1.5. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -jeżeli dotyczy; 1.6. uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 1.7. uprawnień budowlanych określonych przepisami Prawa budowlanego i odbytą co najmniej dwuletnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora zabytków oraz zaświadczenia, wydane przez właściwa izbę samorządu zawodowego (Okręgową izbę Inżynierów Budownictwa) potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, o ile przepisyn odrębne tak stanowią. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.8. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 120 000 zł. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić będzie wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. OFERTY WSPÓLNE ( KONSORCJUM/ SPÓŁKA CYWILNA) 1)Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawców. Pełnomocnictwo winno: a)określać do jakiego postępowania ma zastosowanie b)wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania c)zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia. 2)Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4)Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 5)Wykonawcy składający ofertę wspólną, powinni łącznie spełniać wymogi określone w Rozdziale II pkt 1.4 - 1.8 6)Oświadczenie określone w Rozdziale II pkt 1.1 podpisuje prawidłowo umocowany pełnomocnik lub wszyscy uczestnicy konsorcjum/wspólnicy spółki cywilnej. 7)Wspólnicy spółki cywilnej-uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. 8)Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale: - w pkt 1.2., 1.3. oraz - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty opisane w pkt 1.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa pkt 1.3., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwonicz.przemysl.opoka.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PARAFIA RZYMSKO-KATOLICKA POD WEZWANIEM WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH W IWONICZU Iwonicz ul. Duga 6 38-440 Iwonicz-Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2010 godzina 12:00, miejsce: PARAFIA RZYMSKO-KATOLICKA POD WEZWANIEM WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH W IWONICZU Iwonicz ul. Duga 6 38-440 Iwonicz-Zdrój.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków UE z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działa odnowa i rozwój wsi..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.