eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-ZdrójOdnowa elewacji drewnianej zabytkowego kościoła p.w. Wszystkich Świętych w Iwoniczu I - etap

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-25

Iwonicz-Zdrój: Odnowa elewacji drewnianej zabytkowego kościoła p.w. Wszystkich Świętych w Iwoniczu I - etap
Numer ogłoszenia: 52664 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243453 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Wszystkich Świętych w Iwoniczu, ul. Długa 6, 38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 13 43 506 25, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa elewacji drewnianej zabytkowego kościoła p.w. Wszystkich Świętych w Iwoniczu I - etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKRES PRAC - Odnowy elewacji drewnianej zabytkowego kościoła p.w. Wszystkich Świętych w Iwoniczu etap I. Prace obejmują: -wykonanie rusztowań wokół budynku kościoła, -usunięcie starej powłoki malarskiej, przez ługowanie za pomocą środków chemicznych z desek elewacyjnych ścian, - oczyszczenie stolarki okiennej ze strony zewnętrznej, uzupełnienie okitowania szyb, -przygotowanie desek szalunkowych pod malowanie, -szelakowanie sęków, -ręczne szlifowanie powierzchni desek szalunkowych, gzymsów oraz ram okiennych, -wykonanie konserwacji ścian budynku kościoła, środkami ognioochronnymi i bioochronnymi , -malowanie farbą podkładową o właściwościach izolacyjnych desek szalunkowych gzymsów i ram okiennych, -malowanie powierzchni ścian farbami na bazie czystego akrylu, -posprzątanie oraz przywrócenie do stanu pierwotnego terenu w obrębie wykonywanych robót budowlanych po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia. Podane przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej określone znaki towarowe wyznaczają wyłącznie minimalne standardy jakościowe i techniczne, które mogą być zastąpione przez inne równowaSne produkty. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - WAśNE: sporządzenie dokumentacji powykonawczej, tzn. wykonanie zdjęć fotograficznych budynku przed rozpoczęciem prac, w ich trakcie oraz po zakończeniu wraz z opisem ich wykonania w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności i użytych materiałów. Dodatkowe wymagania: - Wykonawca przed wyceną robót zobowiązany jest do zapoznania się z obiektem i zakresem prac, - przed przystąpieniem do malowania, należy wykonać próbki kolorystyczne na elewacji w celu uzgodnienia w trakcie zwołanej komisji konserwatorskiej ostatecznej kolorystyki, - zawiadomienie wojewódzkiego konserwatora zabytków o terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych w postępowaniu prac lub badań, - zawiadomienie wojewódzkiego konserwatora zabytków o wszelkich zagrożeniach lub nowych okoliczności ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych w pozwoleniu prac, - Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Prace wykonywane będą na obiekcie czynnym. Wszystkie prace prowadzone będą pod ścisłym nadzorem konserwatorskim..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.44.21.21 - Malowanie budowli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany ze środków UE z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania odnowa i rozwój wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe INWEST-BUD Krzysztof Juszczyk, ul. Rataja 10, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141727,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60431,87

  • Oferta z najniższą ceną: 60431,87 / Oferta z najwyższą ceną: 197470,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.