eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa wyposażenia informatycznego i telekomunikacyjnego Pomocniczego Centrum Koordynacyjnego Bazy Ratownictwa Morskiego w Świnoujściu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Szczecin: Dostawa wyposażenia informatycznego i telekomunikacyjnego Pomocniczego Centrum Koordynacyjnego Bazy Ratownictwa Morskiego w Świnoujściu
Numer ogłoszenia: 243600 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych EKO-INWEST S.A. , ul. Lucjana Szenwalda 20, 71-281 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4623427, faks 091 4623235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.eko-inwest.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia informatycznego i telekomunikacyjnego Pomocniczego Centrum Koordynacyjnego Bazy Ratownictwa Morskiego w Świnoujściu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę zestawów komputerowych, urządzeń, akcesoriów i programów komputerowych, konsoli, drukarek laserowych i igłowych, laserowych urządzeń wielofunkcyjnych (faks,kopiowanie,drukowanie), cyfrowych rejestratorów korespondencji radiowej i telefonicznej, radiotelefonów, aparatów telefonicznych, odbiorników telewizyjnych, radiowych, itp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.52.20.00 - Sprzęt telekomunikacyjny 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 32.23.60.00 - Radiotelefony .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 000 słownie: sześć tysięcy złotych przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający ponadto następujące warunki: 1.Wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez określenie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie wykonanie nie mniej jak dwóch dostaw wyposażenia informatycznego i telekomunikacyjnego o wartości nie mniejszej niż 100 000 słownie:sto tysięcy złotych brutto każda dostawa. 2. Złożą ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści SIWZ. Jeżeli dwóch lub więcej Wykonawców występuje wspólnie, Zamawiający wymaga by wszyscy łącznie spełnili wymogi jak w punkcie 1 i 2..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie pkt.9 SIWZ - Poprawnie przygotowana i złożona oferta zawiera Formularz Oferty i następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 9.1.Wypełnione formularze -Wykaz cen, parametrów technicznych oferowanych Towarów i Usług związanych - Załącznik Nr 1 do Oferty. 9.2.Wykaz z określeniem części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami -Załącznik Nr 2 do Oferty. 9.3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu oświadczenia-wzór A-Załącznik nr 3 do Oferty. 9.4.Wykaz -Załącznik Nr 4 do oferty wzór B- wykonanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, dostaw o zakresie i wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, jak opisano w punkcie 8.1.1 SIWZ. Do wykazu zadań należy załączyć dokumenty, np. referencje wystawione przez zamawiających, potwierdzające ich właściwe wykonanie. Jeżeli dwóch lub więcej Wykonawców występuje wspólnie Zamawiający wymaga by wszyscy łącznie spełnili wymogi jak w punkcie 8.1.ppkt.1 SIWZ. 9.5.Projekt umowy zaakceptowany przez podpisanie każdej strony-tj. strony z tekstem- formułą AKCEPTUJĘ plus podpis osoby upoważnionej do składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli. 9.6.Dokument lub dokumenty identyfikujące Wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: 9.6.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.6.2.W przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu- pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówień publicznych oraz: - oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punktach 9.3, 9.6.1. 9.7 dotyczące każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, - oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. 9.7. Aktualne zaświadczenia: a)naczelnika właściwego urzędu skarbowego, oraz b)właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.8.Kopia dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oryginału dokumentu w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.9.Oryginał upoważnienia osoby podpisującej ofertę -gdy nie wynika ono z treści dokumentów, o których mowa w pkt 9.5 SIWZ. 9.10.Dokumenty potwierdzające, że oferowane Towary posiadają parametry nie gorsze niż wymagane w SIWZ. Zamawiający dopuszcza dokumenty wyszczególnione w punktach: 9.5; 9.6.1, 9.7; w punkcie 9.8- poza dokumentami w stosunku do form zabezpieczenia wadium określonych w art. 45 ust.6 pkt.2 do 5 oraz w punkcie 9.10 - w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia zawarte w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. z 24 maja 2006r. nr 87, poz. 605..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.eko-inwest.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych EKO-INWEST S.A. 71-281 Szczecin, ul. Lucjana Szenwalda 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych EKO-INWEST S.A. 71-281 Szczecin, ul. Lucjana Szenwalda 20, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.