Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Szczecin: Dostawa wyposażenia informatycznego i telekomunikacyjnego Pomocniczego Centrum Koordynacyjnego Bazy Ratownictwa Morskiego w Świnoujściu
Numer ogłoszenia: 243600 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych EKO-INWEST S.A. , ul. Lucjana Szenwalda 20, 71-281 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4623427, faks 091 4623235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.eko-inwest.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia informatycznego i telekomunikacyjnego Pomocniczego Centrum Koordynacyjnego Bazy Ratownictwa Morskiego w Świnoujściu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę zestawów komputerowych, urządzeń, akcesoriów i programów komputerowych, konsoli, drukarek laserowych i igłowych, laserowych urządzeń wielofunkcyjnych (faks,kopiowanie,drukowanie), cyfrowych rejestratorów korespondencji radiowej i telefonicznej, radiotelefonów, aparatów telefonicznych, odbiorników telewizyjnych, radiowych, itp..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.52.20.00 - Sprzęt telekomunikacyjny 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 32.23.60.00 - Radiotelefony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 000 słownie: sześć tysięcy złotych przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający ponadto następujące warunki: 1.Wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez określenie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie wykonanie nie mniej jak dwóch dostaw wyposażenia informatycznego i telekomunikacyjnego o wartości nie mniejszej niż 100 000 słownie:sto tysięcy złotych brutto każda dostawa. 2. Złożą ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści SIWZ. Jeżeli dwóch lub więcej Wykonawców występuje wspólnie, Zamawiający wymaga by wszyscy łącznie spełnili wymogi jak w punkcie 1 i 2..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie pkt.9 SIWZ - Poprawnie przygotowana i złożona oferta zawiera Formularz Oferty i następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 9.1.Wypełnione formularze -Wykaz cen, parametrów technicznych oferowanych Towarów i Usług związanych - Załącznik Nr 1 do Oferty. 9.2.Wykaz z określeniem części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami -Załącznik Nr 2 do Oferty. 9.3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu oświadczenia-wzór A-Załącznik nr 3 do Oferty. 9.4.Wykaz -Załącznik Nr 4 do oferty wzór B- wykonanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, dostaw o zakresie i wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, jak opisano w punkcie 8.1.1 SIWZ. Do wykazu zadań należy załączyć dokumenty, np. referencje wystawione przez zamawiających, potwierdzające ich właściwe wykonanie. Jeżeli dwóch lub więcej Wykonawców występuje wspólnie Zamawiający wymaga by wszyscy łącznie spełnili wymogi jak w punkcie 8.1.ppkt.1 SIWZ. 9.5.Projekt umowy zaakceptowany przez podpisanie każdej strony-tj. strony z tekstem- formułą AKCEPTUJĘ plus podpis osoby upoważnionej do składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli. 9.6.Dokument lub dokumenty identyfikujące Wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: 9.6.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.6.2.W przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu- pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówień publicznych oraz: - oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punktach 9.3, 9.6.1. 9.7 dotyczące każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, - oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. 9.7. Aktualne zaświadczenia: a)naczelnika właściwego urzędu skarbowego, oraz b)właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.8.Kopia dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oryginału dokumentu w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.9.Oryginał upoważnienia osoby podpisującej ofertę -gdy nie wynika ono z treści dokumentów, o których mowa w pkt 9.5 SIWZ. 9.10.Dokumenty potwierdzające, że oferowane Towary posiadają parametry nie gorsze niż wymagane w SIWZ. Zamawiający dopuszcza dokumenty wyszczególnione w punktach: 9.5; 9.6.1, 9.7; w punkcie 9.8- poza dokumentami w stosunku do form zabezpieczenia wadium określonych w art. 45 ust.6 pkt.2 do 5 oraz w punkcie 9.10 - w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia zawarte w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. z 24 maja 2006r. nr 87, poz. 605..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.eko-inwest.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych EKO-INWEST S.A. 71-281 Szczecin, ul. Lucjana Szenwalda 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych EKO-INWEST S.A. 71-281 Szczecin, ul. Lucjana Szenwalda 20, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby konferencji (w dniach od 01.06.2025 r. do 04.06.2025 r.) naukowej pn. "Inżynieria Materiałowa - Materiały i Technologie"
- Utrzymanie tj. konserwacja i naprawy elementów Systemu Informacji Miejskiej (SIM) oraz uzupełnianie oznakowania nowo powstałych ulic na terenie miasta Szczecin.
- Dostawa żywności do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- TP- 2/25 Dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu osobowego szpitalnego w budynku Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów
- Wykonanie w 2025 roku usług dotyczących szacowania wartości nieruchomości oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w postaci map do celów prawnych w zakresie zadań realizowanych przez WZiON
- Sukcesywne dostawy środków czystości i asortymentu do sprzątania dla Uniwersytetu Szczecińskiego
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń biurowych Zad.1- Zad.6
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- "WZMOCNIENIE SYSTEMÓW CYBERBEZPIECZEŃSTWA W GMINIE STARE MIASTO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU 'CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD'
- Zakup i wdrożenie systemu digitalizacji procesu rejestracji pacjenta dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
- Dostawa wyposażenia i mebli, sprzętu i pomocy dydaktycznych niezbędnego do realizacji działań w ramach projektu pn.: "RAZEM w GÓRĘ - projekt edukacyjny dla szkół wiejskich gminy Debrzno"
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.