Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-19
Wejherowo: NAPRAWA I KONSERWACJA SYSTEMÓW ALARMOWYCH, TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU I KONTROLI DOSTĘPU ORAZ SYSTEMÓW PPOŻ. ZINTEGROWANYCH Z SYSTEMAMI ALARMOWYM NA RZECZ CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO I DOWODZENIA MW
Numer ogłoszenia: 243665 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej , ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 6765555, faks 58 6765787.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA I KONSERWACJA SYSTEMÓW ALARMOWYCH, TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU I KONTROLI DOSTĘPU ORAZ SYSTEMÓW PPOŻ. ZINTEGROWANYCH Z SYSTEMAMI ALARMOWYM NA RZECZ CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO I DOWODZENIA MW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Zadanie 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i kwartalnych konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu wraz ze szlabanami z kolczatką oraz wykonanie dwóch przeglądów zewnętrznego systemu przenośnych barier laserowych SICK na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych obiektach: - Wejherowo, ul. Sobieskiego 277 (dwa obiekty) oraz system barier laserowych; - Wejherowo - (jeden obiekt leśny); - Łężyce - Głodówko; Koleczkowo (jeden obiekt); - Rumia (jeden obiekt leśny); - Gdynia, 81-301 Gdynia, ul. Waszyngtona 44 (jeden obiekt); - Gdynia Oksywie, ul. Arciszewskich 25 (jeden obiekt); - Hel, 84-150 Hel, ul. Sikorskiego 20 i PO 27 (dwa obiekty). Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i kwartalnych konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych obiektach: - Kołobrzeg, 78-100 Kołobrzeg, ul. Wiosenna 4a (jeden obiekt); - Międzyzdroje, 72-500 Międzyzdroje, Biała Góra 10 (jeden obiekt); - Darłowo, 76-150 Darłowo, ul. Zwycięstwa 2; - Świnoujście, 72-600 Świnoujście, ul. Steyera 28 (jeden obiekt); - Świnoujście - Ognica, 72-600 Świnoujście, ul. Mostowa 2 (jeden obiekt). Zadanie 3: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i kwartalnych konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych obiektach: - JW 3936 Gdynia Grabówek, ul. M.C. Skłodowskiej 2 (jeden obiekt); - Puck, Rzucewo (jeden obiekt); - JW 3775 Chojnice, 84-120 Władysławowo (jeden obiekt), - JW 1832 Rozewie, 84-120 Władysławowo, ul. Garnizonowa 1 (jeden obiekt). Zadanie 4: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i kwartalnych konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych obiektach: - JW 4651 Gdynia Babie Doły, ul. Zielona (jeden obiekt). Zadanie 5: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i kwartalnych konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych obiektach: - JW 4653 Siemirowice, 84-300 Lębork (jeden obiekt). Czynności konserwacyjne systemów alarmowych w wyżej wymienionych zadaniach muszą być wykonane zgodnie z PN-93-8390/14 oraz NO-04-A004-8/2010 (Obiekty Wojskowe. Systemy alarmowe. Część 8: Eksploatacja). Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewniał podjęcie działania, w celu usunięcia nieprzewidzianych awarii systemów wspomagających ochronę fizyczną obiektów (SSWiN, KD, TSN) w czasie do 4 godzin od wezwania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 8 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4, 50.60.00.00-1, 50.30.00.00-8, 72.25.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże posiadanie ważnej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późn. zm.) Wykonawca wykaże posiadanie świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego trzeciego stopnia o klauzuli poufne lub wyższej wydane przez ABW lub SKW.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla zadania 1 - należycie wykonanych lub wykonywanych minimum 2 (dwóch) zamówień o wartości min. brutto 100.000,00 zł każde na usługę konserwacji systemów alarmowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - (załącznik nr 3 do SIWZ). Dla zadania 2-5 - należycie wykonanych lub wykonywanych minimum 2 (dwóch) zamówień o wartości min. brutto 20.000,00 zł każde na usługę konserwacji systemów alarmowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku składania na wszystkie części wykonawca jest zobowiązany wykazać doświadczenie jak dla zadania 1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże dysponowanie: - osobą posiadającą uprawnienia projektowe oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum TAJNE, licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia oraz dyplom ukończenia kursu projektowania systemów zabezpieczeń technicznych klas SA-1 - SA-4 lub stopni 1-4 wydane przez organ (instytucję) do tego uprawniony; - osobami (minimum 3) posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum POUFNE, licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I-go lub II-go stopnia oraz dyplom ukończenia kursu instalowania i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych klas SA1-SA4 lub stopni 1-4 wydane przez organ (instytucję) do tego uprawniony - załącznik nr 2 do SIWZ. W wykazie dodatkowo należy ująć dane pełnomocnika ds. ochrony informacji
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla zadania 1 ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 2 000 000,00 złotych, Dla zadania 2-3 ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500 000,00 złotych, Dla zadania 4-5 ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000,00 złotych,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Certyfikat Rekomendacji Technicznej w zakresie projektowania systemów zabezpieczeń technicznych oraz instalowania i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych, doradztwa technicznego, konfiguracji oraz sprzedaży urządzeń zabezpieczenia technicznego, które zostały wydane przez upoważnione jednostki organizacyjne (instytucje). Ważne certyfikaty lub autoryzację producentów lub też zaświadczenia o odbytych szkoleniach specjalistycznych urządzeń i systemów w zakresie montażu, programowania lub też konserwacji: Zadanie 1: ATS Master, Siemens Sintony 410, Satel (CA-64), Satel Integra, UTC, Casi Rusco w zakresie Secure Perfect, Graviss, Mate, WinSat, GE Security Interlogix, Visard, Gunnebo oraz zewnętrznych barier laserowych SICK; Zadanie 2: Satel Integra, Galaxy; Zadanie 3: Satel (CA-64), Satel Integra, Szerszeń, Compas, Gunnebo, Kronos, Inpro; Zadanie 4: Szerszeń, systemów rodziny Satel i Satel Integra, Alnet; Zadanie 5: Galaxy 520 Dimension, systemów rodziny Satel i Satel Integra, Palladion, Alfa, COMPAS, InPRO BMS, SelCamNet.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - cena za 1 roboczogodzinę - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b) skrócenia terminu obowiązywania umowy w przypadku nieprzyznania środków finansowych po dniu 31.12.2013 r.; c) zmiany terminu rozpoczęcia świadczenia usługi w przypadku przedłużających się ustawowych procedur w wyborze najkorzystniejszej oferty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CWTiD MW ul. Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria jawna CWTiD MW ul. Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo pok. nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i kwartalnych konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu wraz ze szlabanami z kolczatką oraz wykonanie dwóch przeglądów zewnętrznego systemu przenośnych barier laserowych SICK na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych obiektach: - Wejherowo, ul. Sobieskiego 277 (dwa obiekty) oraz system barier laserowych; - Wejherowo - (jeden obiekt leśny); - Łężyce - Głodówko; Koleczkowo (jeden obiekt); - Rumia (jeden obiekt leśny); - Gdynia, 81-301 Gdynia, ul. Waszyngtona 44 (jeden obiekt); - Gdynia Oksywie, ul. Arciszewskich 25 (jeden obiekt); - Hel, 84-150 Hel, ul. Sikorskiego 20 i PO 27 (dwa obiekty)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4, 50.60.00.00-1, 50.30.00.00-8, 72.25.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. cena za 1 roboczogodzinę - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i kwartalnych konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych obiektach: - Kołobrzeg, 78-100 Kołobrzeg, ul. Wiosenna 4a (jeden obiekt); - Międzyzdroje, 72-500 Międzyzdroje, Biała Góra 10 (jeden obiekt); - Darłowo, 76-150 Darłowo, ul. Zwycięstwa 2; - Świnoujście, 72-600 Świnoujście, ul. Steyera 28 (jeden obiekt); - Świnoujście - Ognica, 72-600 Świnoujście, ul. Mostowa 2 (jeden obiekt)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4, 50.60.00.00-1, 50.30.00.00-8, 72.25.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. cena za 1 roboczogodzinę - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i kwartalnych konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych obiektach: - JW 3936 Gdynia Grabówek, ul. M.C. Skłodowskiej 2 (jeden obiekt); - Puck, Rzucewo (jeden obiekt); - JW 3775 Chojnice, 84-120 Władysławowo (jeden obiekt), - JW 1832 Rozewie, 84-120 Władysławowo, ul. Garnizonowa 1 (jeden obiekt)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4, 50.60.00.00-1, 50.30.00.00-8, 72.25.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. cena za 1 roboczogodzinę - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i kwartalnych konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych obiektach: - JW 4651 Gdynia Babie Doły, ul. Zielona (jeden obiekt)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4, 50.60.00.00-1, 50.30.00.00-8, 72.25.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. cena za 1 roboczogodzinę - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i kwartalnych konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych obiektach: - JW 4653 Siemirowice, 84-300 Lębork (jeden obiekt)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4, 50.60.00.00-1, 50.30.00.00-8, 72.25.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. cena za 1 roboczogodzinę - 10
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- USŁUGI PRALNICZE
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 r. na rzecz mieszkańców Gminy Wejherowo
- SUKCESYWNA DOSTAWA RYB SWIEŻYCH, MROŻONYCH, WĘDZONYCH, SOLONYCH I MARYNOWANYCH
- Świadczenie usług schronienia dla mężczyzn, chorych i niepełnosprawnych wymagających opieki pielęgniarskiej, z całodobową opieką wraz z trzema posiłkami dziennie w tym jeden ciepły.
- Świadczenie usług schronienia dla kobiet, chorych i niepełnosprawnych wymagających opieki pielęgniarskiej, z całodobową opieką wraz z trzema posiłkami dziennie w tym jeden ciepły.
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do zapewnienia opisów zdalnych w formie teleradiologii.
- Dostęp do oprogramowania zapewniającego obsługę procesu prowadzenia procedur zamówień publicznych i udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
- Konserwacja oraz naprawa oświetlenia drogowego na terenie działania OUD w Sedrankach drogi nr 65, 65b i 65c administrowane przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku
- Usługa serwisu oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/Amms dla Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o. o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.