eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoNAPRAWA I KONSERWACJA SYSTEMÓW ALARMOWYCH, TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU I KONTROLI DOSTĘPU ORAZ SYSTEMÓW PPOŻ. ZINTEGROWANYCH Z SYSTEMAMI ALARMOWYM NA RZECZ CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO I DOWODZENIA MW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-19

Wejherowo: NAPRAWA I KONSERWACJA SYSTEMÓW ALARMOWYCH, TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU I KONTROLI DOSTĘPU ORAZ SYSTEMÓW PPOŻ. ZINTEGROWANYCH Z SYSTEMAMI ALARMOWYM NA RZECZ CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO I DOWODZENIA MW
Numer ogłoszenia: 243665 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej , ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 6765555, faks 58 6765787.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA I KONSERWACJA SYSTEMÓW ALARMOWYCH, TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU I KONTROLI DOSTĘPU ORAZ SYSTEMÓW PPOŻ. ZINTEGROWANYCH Z SYSTEMAMI ALARMOWYM NA RZECZ CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO I DOWODZENIA MW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Zadanie 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i kwartalnych konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu wraz ze szlabanami z kolczatką oraz wykonanie dwóch przeglądów zewnętrznego systemu przenośnych barier laserowych SICK na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych obiektach: - Wejherowo, ul. Sobieskiego 277 (dwa obiekty) oraz system barier laserowych; - Wejherowo - (jeden obiekt leśny); - Łężyce - Głodówko; Koleczkowo (jeden obiekt); - Rumia (jeden obiekt leśny); - Gdynia, 81-301 Gdynia, ul. Waszyngtona 44 (jeden obiekt); - Gdynia Oksywie, ul. Arciszewskich 25 (jeden obiekt); - Hel, 84-150 Hel, ul. Sikorskiego 20 i PO 27 (dwa obiekty). Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i kwartalnych konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych obiektach: - Kołobrzeg, 78-100 Kołobrzeg, ul. Wiosenna 4a (jeden obiekt); - Międzyzdroje, 72-500 Międzyzdroje, Biała Góra 10 (jeden obiekt); - Darłowo, 76-150 Darłowo, ul. Zwycięstwa 2; - Świnoujście, 72-600 Świnoujście, ul. Steyera 28 (jeden obiekt); - Świnoujście - Ognica, 72-600 Świnoujście, ul. Mostowa 2 (jeden obiekt). Zadanie 3: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i kwartalnych konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych obiektach: - JW 3936 Gdynia Grabówek, ul. M.C. Skłodowskiej 2 (jeden obiekt); - Puck, Rzucewo (jeden obiekt); - JW 3775 Chojnice, 84-120 Władysławowo (jeden obiekt), - JW 1832 Rozewie, 84-120 Władysławowo, ul. Garnizonowa 1 (jeden obiekt). Zadanie 4: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i kwartalnych konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych obiektach: - JW 4651 Gdynia Babie Doły, ul. Zielona (jeden obiekt). Zadanie 5: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i kwartalnych konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych obiektach: - JW 4653 Siemirowice, 84-300 Lębork (jeden obiekt). Czynności konserwacyjne systemów alarmowych w wyżej wymienionych zadaniach muszą być wykonane zgodnie z PN-93-8390/14 oraz NO-04-A004-8/2010 (Obiekty Wojskowe. Systemy alarmowe. Część 8: Eksploatacja). Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewniał podjęcie działania, w celu usunięcia nieprzewidzianych awarii systemów wspomagających ochronę fizyczną obiektów (SSWiN, KD, TSN) w czasie do 4 godzin od wezwania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 8 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4, 50.60.00.00-1, 50.30.00.00-8, 72.25.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże posiadanie ważnej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późn. zm.) Wykonawca wykaże posiadanie świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego trzeciego stopnia o klauzuli poufne lub wyższej wydane przez ABW lub SKW.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania 1 - należycie wykonanych lub wykonywanych minimum 2 (dwóch) zamówień o wartości min. brutto 100.000,00 zł każde na usługę konserwacji systemów alarmowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - (załącznik nr 3 do SIWZ). Dla zadania 2-5 - należycie wykonanych lub wykonywanych minimum 2 (dwóch) zamówień o wartości min. brutto 20.000,00 zł każde na usługę konserwacji systemów alarmowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku składania na wszystkie części wykonawca jest zobowiązany wykazać doświadczenie jak dla zadania 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże dysponowanie: - osobą posiadającą uprawnienia projektowe oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum TAJNE, licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia oraz dyplom ukończenia kursu projektowania systemów zabezpieczeń technicznych klas SA-1 - SA-4 lub stopni 1-4 wydane przez organ (instytucję) do tego uprawniony; - osobami (minimum 3) posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum POUFNE, licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I-go lub II-go stopnia oraz dyplom ukończenia kursu instalowania i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych klas SA1-SA4 lub stopni 1-4 wydane przez organ (instytucję) do tego uprawniony - załącznik nr 2 do SIWZ. W wykazie dodatkowo należy ująć dane pełnomocnika ds. ochrony informacji

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania 1 ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 2 000 000,00 złotych, Dla zadania 2-3 ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500 000,00 złotych, Dla zadania 4-5 ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000,00 złotych,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Certyfikat Rekomendacji Technicznej w zakresie projektowania systemów zabezpieczeń technicznych oraz instalowania i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych, doradztwa technicznego, konfiguracji oraz sprzedaży urządzeń zabezpieczenia technicznego, które zostały wydane przez upoważnione jednostki organizacyjne (instytucje). Ważne certyfikaty lub autoryzację producentów lub też zaświadczenia o odbytych szkoleniach specjalistycznych urządzeń i systemów w zakresie montażu, programowania lub też konserwacji: Zadanie 1: ATS Master, Siemens Sintony 410, Satel (CA-64), Satel Integra, UTC, Casi Rusco w zakresie Secure Perfect, Graviss, Mate, WinSat, GE Security Interlogix, Visard, Gunnebo oraz zewnętrznych barier laserowych SICK; Zadanie 2: Satel Integra, Galaxy; Zadanie 3: Satel (CA-64), Satel Integra, Szerszeń, Compas, Gunnebo, Kronos, Inpro; Zadanie 4: Szerszeń, systemów rodziny Satel i Satel Integra, Alnet; Zadanie 5: Galaxy 520 Dimension, systemów rodziny Satel i Satel Integra, Palladion, Alfa, COMPAS, InPRO BMS, SelCamNet.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - cena za 1 roboczogodzinę - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b) skrócenia terminu obowiązywania umowy w przypadku nieprzyznania środków finansowych po dniu 31.12.2013 r.; c) zmiany terminu rozpoczęcia świadczenia usługi w przypadku przedłużających się ustawowych procedur w wyborze najkorzystniejszej oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CWTiD MW ul. Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria jawna CWTiD MW ul. Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i kwartalnych konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu wraz ze szlabanami z kolczatką oraz wykonanie dwóch przeglądów zewnętrznego systemu przenośnych barier laserowych SICK na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych obiektach: - Wejherowo, ul. Sobieskiego 277 (dwa obiekty) oraz system barier laserowych; - Wejherowo - (jeden obiekt leśny); - Łężyce - Głodówko; Koleczkowo (jeden obiekt); - Rumia (jeden obiekt leśny); - Gdynia, 81-301 Gdynia, ul. Waszyngtona 44 (jeden obiekt); - Gdynia Oksywie, ul. Arciszewskich 25 (jeden obiekt); - Hel, 84-150 Hel, ul. Sikorskiego 20 i PO 27 (dwa obiekty)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4, 50.60.00.00-1, 50.30.00.00-8, 72.25.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. cena za 1 roboczogodzinę - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i kwartalnych konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych obiektach: - Kołobrzeg, 78-100 Kołobrzeg, ul. Wiosenna 4a (jeden obiekt); - Międzyzdroje, 72-500 Międzyzdroje, Biała Góra 10 (jeden obiekt); - Darłowo, 76-150 Darłowo, ul. Zwycięstwa 2; - Świnoujście, 72-600 Świnoujście, ul. Steyera 28 (jeden obiekt); - Świnoujście - Ognica, 72-600 Świnoujście, ul. Mostowa 2 (jeden obiekt)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4, 50.60.00.00-1, 50.30.00.00-8, 72.25.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. cena za 1 roboczogodzinę - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i kwartalnych konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych obiektach: - JW 3936 Gdynia Grabówek, ul. M.C. Skłodowskiej 2 (jeden obiekt); - Puck, Rzucewo (jeden obiekt); - JW 3775 Chojnice, 84-120 Władysławowo (jeden obiekt), - JW 1832 Rozewie, 84-120 Władysławowo, ul. Garnizonowa 1 (jeden obiekt)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4, 50.60.00.00-1, 50.30.00.00-8, 72.25.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. cena za 1 roboczogodzinę - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i kwartalnych konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych obiektach: - JW 4651 Gdynia Babie Doły, ul. Zielona (jeden obiekt)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4, 50.60.00.00-1, 50.30.00.00-8, 72.25.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. cena za 1 roboczogodzinę - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i kwartalnych konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych obiektach: - JW 4653 Siemirowice, 84-300 Lębork (jeden obiekt)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4, 50.60.00.00-1, 50.30.00.00-8, 72.25.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. cena za 1 roboczogodzinę - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.