Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-07
Konstancin-Jeziorna: Budowa boisk i placów zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Południowej, Sobieskiego i Koziej w Konstancinie - Jeziornie
Numer ogłoszenia: 243738 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. warszawskie, tel. 022 756 48 10, fax 022 756 48 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boisk i placów zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Południowej, Sobieskiego i Koziej w Konstancinie - Jeziornie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: budowę boisk i placów zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ulicy Południowej, Koziej i Sobieskiego w Konstancinie - Jeziornie, zgodnie z projektem koncepcyjnym opracowanym przez P.W. Pracownia Projektowa MAXPOL z siedzibą w radomiu przy ul. Żeromskiego 4/148
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.62.10 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.62.10 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci Oryginalny kod CPV: 29.83.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 43.32.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi spełniać następujące warunki, a ich ocena będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków są zobowiązani złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie X niniejszej SIWZ. 3. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty. 4. W przypadku określonym w punkcie 3 wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wszyscy Wykonawcy wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w pkt 1. 1) - 3) niniejszego rozdziału SIWZ. 5. W przypadku określonym w punkcie 3 wymaga się, aby wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia spełniali warunek, o którym mowa w pkt 1. 4) niniejszego rozdziału SIWZ. 6. Wykonawca zamówienia może powierzyć część zamówienia podwykonawcom jednocześnie wskazując dokładny zakres prac powierzonych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt IX SIWZ Wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z powodów wymienionych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 3,4 do SIWZ; 6)wykaz robót, o których mowa w pkt IX.1.2), zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie,2 robót na kwotę minimum 800 000,00 zł każda odpowiadającej swoim rodzajem i wartością, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ - oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że ww. usługi zostały wykonane należycie. 7)kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub oświadczenie o zawarciu ubezpieczenia przed podpisaniem umowy w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 100 000,00 zł. 8)dowód wniesienia wadium. 9)wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 10)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 11)w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców - stosowne pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt IX. 3; 12)w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców dokumenty wymienione w pkt 1. 1) i 2) powinny być złożone przez każdego z Wykonawców; 13)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w punkcie 1.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 14)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych powyżej w punkcie 1.6) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Wymagane w punkcie 1.2) - 3) dokumenty powinny być napisane w języku polskim na maszynie lub komputerze lub odręcznie w sposób zapewniający czytelność tekstu. Wszelkie dokumenty dołączone w innych językach powinny być załączone wraz z tłumaczeniem przysięgłym na język polski. 3.Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, którą powierzy on podwykonawcy. 4.Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców dokumenty wymienione w pkt 1.1) i 2) SIWZ powinny być złożone przez każdego z Wykonawców z uwzględnieniem pkt 1.6) i 7) SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konstancinjeziorna.pl BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Warszawska 32 05-520 Konstancin - Jeziorna pok.14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Konstancin - Jeziorna ul. Warszawska 32 pok. nr 4 Kancelaria Urzędu. Otwarcie ofert godz. 10:30 ul. Świetlicowa 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego w Konstancin-Jeziornej w 2025 r.
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Konstancin-Jeziorna"
- Zakup i dostawa śruty sojowej (8x27) i rzepakowej(18x27), rok 2025
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.