Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-07
Turek: Dostawa kserokopiarek, komputerów przenośnych i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 243850 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Tureckiego, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2892360, fax 063 278-83-19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.turek.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.powiat.turek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kserokopiarek, komputerów przenośnych i materiałów eksploatacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Zadanie nr 1 Dostawa kserokopiarek z funkcją drukowania i skanowania oraz dostawa komputerów przenośnych. Warunki techniczne: 1.1.1 Kserokopiarka Panasonic 8020E - 3 sztuki - bądź urządzenie równoważne o następujących parametrach: · Prędkość drukowania 20str. na min · Cyfrowe kopiowanie 20 kopii na min · W standardzie: o drukarka sieciowa o kolorowy skaner sieciowy · Automatyczny podajnik dok: 50 ark. (A4, gramatura 75g na m. kw) · Kasety na papier: 1 x kaseta na 550ark. + podajnik boczny na 50 ark. Maks. 2250ark. z dodatkową kasetą. · Kaseta: od 60 do 90g na m2 · Podajnik boczny: od 55 do 133 g na m2 · Maksymalny format oryginału: A3 · Format kopii: A3-A5 · Powiększenie(stałe): 200% 173% 141% 122% 115% · Zmniejszenie(stałe): 87% 82% 71% 58% 50% · Zoom (zmienny): 0d 50% do 200% (co 1%) · Kopiowanie wielokrotne: Od 1 do 999 (automatyczny reset do 1) · Ekspozycja: o tekst, o tekst, foto, o foto · Pamięć sortowania: standardowa - 16MB + dodatkowa 16MB/64MB/128MB 12GB z dodatkowym twardym dyskiem · Interfejs drukarki sieciowej: Ethernet 10Base-T 100Base-TX · Interfejs drukarki lokalnej: USB 1.1 · Protokoły komunikacji: TCP IP, LPD(LPR), IPP, AppleTalk(PS), SNMP, DHCP · Kompatybilne systemy operacyjne: Windows XP 2000 Server 2003, 98, Me, Windows NT 4.0 MacOS 8.6-10.4 · Język opisu strony : standardowy - Panasonic Printing System dla Windows, dodatkowy - emulacja PCL5e-wymagany jest opcjonalny moduł kontrolera wydruku, emulacja PCL 6 Adobe PostScript · Pamięć drukarki: 20 MB · Moduł automatycznego dupleksu · Interfejs skanera sieciowego: Ethernet 10Base-T 100 Base-TX · Maksymalny format skanowania:A3 · Format danych: TIFF oraz PDF Urządzenia mają być gotowe do pracy tzn. muszą mieć zainstalowany developer oraz standardowy toner. 1.1.2 Komputery przenośne - Fujitsu-Siemens Amilo Pro V3515 - 2 sztuki lub komputery przenośne równoważne w następującym zakresie: - wielkość matrycy LCD TFT -15,4 1280x800 pikseli WXGA - procesor o częstotliwości taktowania min. 1.60 Ghz, cache 1024, FSB 400Mhz - karta grafiki min. 64 MB - pamięci RAM - min. 1024 Mb DDR2-533 SDRAM, 533MHz - HDD - min. 80 GB S-ATA 150 (5400rpm) - DVD+/-rw Dual Layer, - karta sieciowa 10 na 100, modem V.90, karta dźwiękowa AC97 - porty wej./wyj.: 1xPC card slot, 4xUSB 2.0, 1xVGA, audio-in, audio-out, - bateria litowo-jonowa o czasie pracy (podtrzymania zasilania) min. 2 godziny - akcesoria w zestawie: myszka optyczna, torba do komputera Program MS Windows Vista Business PL OEM lub równoważny system operacyjny innego producenta tj. zapewniający poprawną współpracę ze wszystkimi składnikami oprogramowania serwerowego Microsoft Small Business Server Premium 2003. Program Microsoft Office SB Edition 2007 PL OEM (licencja+nośnik), lub równoważny pakiet biurowy innego producenta tj. zapewniający poprawną współpracę ze wszystkimi składnikami oprogramowania serwerowego Microsoft Small Business Server Premium 2003. Program antywirusowy z licencją na aktualizację baz sygnatur antywirusowych na minimum 36 miesięcy. Dysk twardy podzielony na dwie partycje NTFS: systemowa 20 GB. Całe oprogramowanie zainstalowane i aktywowane. Oferowany sprzęt musi spełniać normy CE. UWAGA! Na klawiaturze mają być wyłącznie znaki alfabetu angielskiego i/lub polskiego. GWARANCJA: 2 LATA (door to door) Dla komputerów PC i komputerów przenośnych dostawca musi załączyć metryki sprzętu zawierające wyszczególnienie zainstalowanych komponentów (nazwa producenta oraz model podzespołu) oraz zestawienie zainstalowanego oprogramowania (numery seryjne oraz kody aktywacyjne). UWAGA ! Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt (punkty: 1.1.1 i 1.1.2) został zainstalowany i uruchomiony w siedzibie zamawiającego, na stanowisku użytkownika końcowego. 2.1 Zadanie nr 2 Dostawa materiałów eksploatacyjnych. Warunki techniczne: 2.1.1 Toner do kserokopiarki Panasonic FP 7713 - 10 sztuk 2.1.2 Tusz kolorowy do drukarki HP 1125C - 2 sztuki 2.1.3 Tusz czarny do drukarki HP 1125C - 2 sztuki 2.1.4 Toner niebieski do drukarki HP CLJ 8550 - 2 sztuki 2.1.5 Toner do drukarki Lexmark E120 - 15 sztuk 2.1.6 Toner do kserokopiarki Panasonic 8020E - 4 sztuki 2.1.7 Bęben światłoczuły do drukarki HP Color Laser Jet 2550 - 1 sztuka 2.1.8 Bęben światłoczuły do drukarki HP Color Laser Jet 2500 - 1 sztuka Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów eksploatacyjnych nieoryginalnych tj. pochodzących od innego producenta, tylko wtedy, gdy spełniają one normy przemysłowe w zakresie nie mniejszym niż materiały oryginalne. UWAGA! Wszystkie oferowane produkty (punkty: 1.1.1, 1.1.2, 2.1.1, 2.1.2, 2.1.3, 2.1.4, 2.1.5, 2.1.6, 2.1.7, 2.1.8) muszą być fabrycznie nowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Zgodnie z art. 22 ust 1 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1.c) wykonawca zobowiązany jest załączyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wystawioną/y na kwotę nie niższą niż: · 20 000 zł dla zadania nr 1, · 5 000 zł dla zadania nr 2. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu, o których mowa w punkcie 2.2 a). 1.3 Sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków: na potwierdzenie spełnienia w/w warunków wykonawca przedłoży wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 2.1 a), 2.2 a), 2.3. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał/y lub kserokopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oferty); 2.2 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wystawionej/ego na kwotę nie niższą niż: · 20 000 zł dla zadania nr 1, · 5 000 zł dla zadania nr 2. (oryginał/y lub kserokopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oferty); Termin, na jaki została zawarta polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności nie powinien być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Jeżeli okaże się, że termin ważności ww. dokumentu jest krótszy niż termin realizacji zamówienia wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest do przedłużenia terminu ważności tego dokumentu lub zawarcia nowej polisy albo innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wystawionej/ego na ww. kwotę. 2.3 Każdy wykonawca poza w/w dokumentami stosownie do zapisu art. 44. ustawy składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku ul. Kaliska 59 62-700 Turek Wydział Rozwoju Społeczno-Gospodarczego, pok. 13 c..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Turku ul. Kaliska 59 62-700 Turek Punkt Obsługi Interesanta (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kserokopiarek z funkcją drukowania i skanowania oraz dostawa komputerów przenośnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kserokopiarek z funkcją drukowania i skanowania oraz dostawa komputerów przenośnych w zakresie opisanym w sekcji II pkt. II.1.3)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6, 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych w zakresie opisanym w sekcji II pkt. II.1.3)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4, 30.21.70.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY UL. OSIEDLE WYZWOLENIA W TURKU
- BUDOWA CENTRUM SPORTOWEGO NA TERENIE OSIR PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ W TURKU W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Remont drogi powiatowej nr 4478P Chylin - Grzymiszew na odcinku Tarnowski Młyn - Ruda - etap III
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4482P Słodków - Cisew w m. Słodków - dokumentacja projektowa
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- BUDOWA PLACU GLICENSTEINA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń dla Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Zakup infrastruktury informatycznej oraz sprzętu komputerowego (w podziale na części)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.