To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-01
Głogów: USŁUGI SZKOLENIOWE
Numer ogłoszenia: 243889 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 191047 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. gen. Wł. Sikorskiego 4, Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7276500, fax 076 7276501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SZKOLENIOWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych (kod CPV: 80423000-5) w częściach określonych poniżej: Część I. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Wymiana butli gazowych (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 6 osób. Powinno odbyć się w ciągu ok. 8 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z zajęć teoretycznych i praktycznych. Część II. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia (kursu) kosmetycznego Wizaż (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 16 osób powinno odbyć się w ciągu ok. 40 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - ocena i analiza stanu skóry - dobór kosmetyków - makijaż Część III. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia (kursu) przygotowawczego do egzaminu na prawo jazdy kat. B (wykłady + zajęcia praktyczne (jazdy) + badania lekarskie + ubezpieczenie NW uczestników szkolenia + egzamin wewnętrzny) - dla 5 osób. Szkolenie powinno odbyć się w ciągu ok. 60 godzin lekcyjnych (45 minut każda), z czego: ok.30 godzin zajęć teoretycznych i ok.30 godzin zajęć praktycznych. Część IV. ,Organizacja i przeprowadzenie szkolenia (kursu) obsługi komputera, programów użytkowych i urządzeń peryferyjnych (wykłady + praktyka + ubezpieczenie NW uczestników szkolenia) - dla 12 osób. Szkolenie powinno odbyć się w dwóch grupach, w ciągu 30 godzin lekcyjnych (45 minut każda; maksymalnie po 6 godzin dziennie) i składać się z następujących bloków tematycznych: - obsługa komputera, wprowadzenie do systemu Windows, drukowanie; - edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, prezentacje; - internet: www, poczta elektroniczna, komunikatory; -oprogramowanie: nagrywanie CD, DVD, odtwarzacze multimediów, PDF kreator, Antywirus, programy kompresujące dane, przeglądarki grafiki; - obsługa urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner, grafika, pamięć masowa, aparat cyfrowy, kamera cyfrowa, mikrofon. 1.) Kurs powinien odbyć się w specjalnie do tego celu przygotowanej pracowni komputerowej wyposażonej w odpowiednią liczbę stanowisk komputerowych (minimum po 1 stanowisku dla uczestnika szkolenia) z dostępem do Internetu oraz urządzeń peryferyjnych. 2.) Kurs powinien zostać przeprowadzony przez dwóch doświadczonych trenerów w dziedzinie informatyki. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia załączy do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie ww. kwalifikacji osób zaproponowanych do przeprowadzenia ww. kursu. Część V. Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego kursu (szkolenia) pn.: Trening kompetencji społecznych (przejazd tam i z powrotem + zajęcia dydaktyczne + ubezpieczenie NW uczestników szkolenia + poczęstunek + ciepły posiłek) dla trzech grup 20 osobowych (łącznie 60 osób, po jednej grupie dziennie) na następujących warunkach: a) kurs powinien zostać przeprowadzony przez doświadczonego psychologa lub psychologów, będących członkami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i posiadających uprawnienia do prowadzenia zajęć warsztatowych lub kursów z psychologii zarządzania. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia załączy do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie ww. kwalifikacji osób zaproponowanych do przeprowadzenia Treningu kompetencji społecznych; b) kurs powinien składać się z następujących bloków tematycznych: - asertywność (ok. 4 godzin lekcyjnych po 45 minut każda), - komunikacja społeczna (ok.4 godzin lekcyjnych po 45 minut każda), c) kurs powinien zostać zorganizowany i przeprowadzony w dniach od 01.09.2008r do 10.09.2008r. w plenerze, w okolicach miasta Głogowa, w odległości nie mniejszej niż 15km i nie większej niż 30 km. Wykonawca zorganizuje i zapewni bezpłatny transport tam i z powrotem osób biorących udział w przedmiotowym szkoleniu bezpiecznym środkiem transportu. d) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia napoje (kawa, herbata, woda mineralna-źródlana) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi oraz poczęstunek w postaci paluszków, kruchych ciastek etc. e) po zakończeniu zajęć dydaktycznych Wykonawca zorganizuje uczestnikom szkolenia spotkanie integracyjne przy ognisku/grillu połączone ze spożyciem ciepłego posiłku. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia załączy do oferty program kursu wraz z harmonogramem. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób (uczestników szkolenia) do 20% 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje również: 3.2.1.Przeprowadzenie badań lekarskich, stwierdzających zdolność do odbycia szkolenia co najmniej jeden dzień przed rozpoczęciem szkolenia oraz wydanie książeczek zdrowia, o ile odrębne przepisy tego wymagają; 3.2.2.Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia, zgodnie ze wskazaniem na skierowaniu; 3.2.3.Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego z zakresu zagadnień programu; 3.2.4.Wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach; 3.2.5.Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (podręczników, kompendium etc.); 3.2.6.Oznakowanie materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logo typów unijnych i logo Projektu, które Zamawiający dostarczy odpowiednio wcześniej; 3.2.7. Zapewnienie uczestnikom szkolenia codziennie napojów (kawy, herbaty, wody mineralnej, źródlanej) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi oraz poczęstunku w postaci paluszków, kruchych ciastek etc. W przypadku zajęć trwających nie mniej niż 6 godzin lekcyjnych Wykonawca zapewni uczestnikom kursu - szkolenia ciepły posiłek. 3.2.8. Zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podniesieniu jakości szkolenia; 3.2.9. Dostarczenia osobom szkolonym, po zakończeniu szkolenia, ankiet służących do oceny szkolenia, które przygotuje Zamawiający i przekaże Wykonawcy odpowiednio wcześniej. 3.2.10.Przeprowadzania zajęć w dostosowanych pomieszczeniach oraz wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA od 01.09.2008 do 20.10.2008r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 41193.20 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak, projekt/program: Zamówienie publiczne dotyczy realizacji projektu pt.: Aktywni i efektywni współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego - Kapitał Ludzki 2007-2013 - poddziałanie 7.1.1.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Wymiana butli gazowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Józef Muszyński Centrum Edukacji i Doradztwa MADA
jakie przetargi wygrała firma
Józef Muszyński Centrum Edukacji i Doradztwa MADA
- Ośrodek Szkolenia Kursowego MADA, ul. Obrońców Pokoju 10, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 271.88
- Oferta z najniższą ceną: 271.88 oferta z najwyższą ceną: 271.88
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia (kursu) kosmetycznego Wizaż
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GŁOGOWSKI OŚRODEK SZKOLENIOWY Tessa Z. Metelska, W. Zawadzka, ul. Sikorskiego 7/1, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1200
- Oferta z najniższą ceną: 1200 oferta z najwyższą ceną: 1200
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kurs przygotowawczy do egzaminu na prawo jazdy kat.B
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Józef Muszyński Centrum Edukacji i Doradztwa MADA
jakie przetargi wygrała firma
Józef Muszyński Centrum Edukacji i Doradztwa MADA
- Ośrodek Szkolenia Kursowego MADA, ul.Obrońców Pokoju 10, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1228.36
- Oferta z najniższą ceną: 1228.36 oferta z najwyższą ceną: 1228.36
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia (kursu) obsługi komputera, programów użytkowych i urządzeń peryferyjnych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NSI Sp. z o. o, ul. Sikorskiego 48, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 525.21
- Oferta z najniższą ceną: 525.21 oferta z najwyższą ceną: 650.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Trening kompetencji społecznych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NSI Sp. z o. o, ul.Sikorskiego 48, 67-200 GŁOGÓW, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 79.54
- Oferta z najniższą ceną: 79.54 oferta z najwyższą ceną: 500.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Zakup samochodu dla ZGK Serby - postępowanie nr 2
- Na dostawę obłożeń, fartuchów i serwet chirurgicznych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Budżet Obywatelski - "Dostawa noszy elektrycznych dla Pogotowia Ratunkowego w Głogowie wraz z platformą oraz montażem w karetce"
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Głogów - postępowanie nr 2
- Zakup oraz sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie w 2025 r.
- Dostawy w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Głogów"
więcej: przetargi w Głogowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.