Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-17
Choszczno: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu choszczeńskiego w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na 6 zadań
Numer ogłoszenia: 244052 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Choszcznie , ul. Bolesława Chrobrego 27A, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7657975, faks 95 7657975.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.choszczno.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu choszczeńskiego w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na 6 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu choszczeńskiego w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na 6 zadań Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016, polegające na likwidacji śliskości, oczyszczenie ze śniegu, lodu i błota pośniegowego oraz zasp śnieżnych nawierzchni dróg wg wymagań określonych w Specyfikacji Technicznej, na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg, podzielonym na 6 zadań. Szczegółowe obszary działania określa załącznik Nr 1 do Specyfikacji Technicznej. Warunki realizacji usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych (tj. kolejność prowadzenia akcji zimowej, czas jej trwania, sposób jej prowadzenia) określa Specyfikacja Techniczna. Jest to zamówienie z podziałem na 6 części: Zadanie Nr 1 - gmina Bierzwnik Zadanie Nr 2 - gmina Choszczno Zadanie Nr 3 - gmina Drawno Zadanie Nr 4 - gmina Krzęcin Zadanie Nr 5 - gmina Pełczyce Zadanie Nr 6 - gmina Recz.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje następującymi jednostkami sprzętowymi: - nośnik z piaskarką - 1 szt. - nośnik z pługiem średnim - 1 szt. - sprzęt pomocniczy (równiarka, koparka, ładowarka lub koparko-ładowarka) - 2 szt. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, musi wykazać, że posiada łączną ilość sprzętu wymaganego na każde z zadań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum 1 osobą pełniącą zadanie służby dyżurnej - całodobowo, która będzie odpowiedzialna za przyjmowanie zleceń od Zamawiającego, oraz że dysponuje minimum 4 osobami posiadającymi stosowne uprawnienia do obsługi wymaganych jednostek sprzętowych.W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, musi wykazać, że dysponuje łączną ilością osób zdolnych do wykonania zamówienia wymaganych na każde z zadań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu zawiera Rozdział 7 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Dyspozycyjność - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której, dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: - wystąpienie okoliczności obiektywnych potwierdzonych przez obie strony, które w istotny sposób wpłyną na realizację przedmiotu zamówienia (np. nagła zmiana stanu prawnego, gwałtowna dekoniunktura, kryzys finansowy w skali ponadpaństwowej, powszechna niedostępność surowców, niekorzystne warunki atmosferyczne, wystąpienie okoliczności, której nie można było przewidzieć). W takiej sytuacji, Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu umowy, określą w niezbędnym zakresie, wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzd.choszczno.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Choszczeński - Powiatowy Zarząd Dróg w Choszcznie
adres: ul. Bolesława Chrobrego 27a, 73-200 Choszczno, pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2015 godzina 10:00, miejsce: owiat Choszczeński - Powiatowy Zarząd Dróg w Choszcznie adres: ul. Bolesława Chrobrego 27a, 73-200 Choszczno, pokój nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu choszczeńskiego w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na 6 zadań Zadanie Nr 1 - gmina Bierzwnik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016, polegające na likwidacji śliskości, oczyszczenie ze śniegu, lodu i błota pośniegowego oraz zasp śnieżnych nawierzchni dróg wg wymagań określonych w Specyfikacji Technicznej, na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg, podzielonym na 6 zadań. Szczegółowe obszary działania określa załącznik Nr 1 do Specyfikacji Technicznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Dyspozycyjność - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu choszczeńskiego w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na 6 zadań Zadanie nr 2 - gmina Choszczno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016, polegające na likwidacji śliskości, oczyszczenie ze śniegu, lodu i błota pośniegowego oraz zasp śnieżnych nawierzchni dróg wg wymagań określonych w Specyfikacji Technicznej, na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg, podzielonym na 6 zadań. Szczegółowe obszary działania określa załącznik Nr 1 do Specyfikacji Technicznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Dyspozycyjność - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu choszczeńskiego w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na 6 zadań Zadanie Nr 3 - gmina Drawno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016, polegające na likwidacji śliskości, oczyszczenie ze śniegu, lodu i błota pośniegowego oraz zasp śnieżnych nawierzchni dróg wg wymagań określonych w Specyfikacji Technicznej, na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg, podzielonym na 6 zadań. Szczegółowe obszary działania określa załącznik Nr 1 do Specyfikacji Technicznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Dyspozycyjność - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu choszczeńskiego w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na 6 zadań Zadanie Nr 4 - gmina Krzęcin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016, polegające na likwidacji śliskości, oczyszczenie ze śniegu, lodu i błota pośniegowego oraz zasp śnieżnych nawierzchni dróg wg wymagań określonych w Specyfikacji Technicznej, na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg, podzielonym na 6 zadań. Szczegółowe obszary działania określa załącznik Nr 1 do Specyfikacji Technicznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Dyspozycyjność - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu choszczeńskiego w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na 6 zadań Zadanie nr 5 - gmina Pełczyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016, polegające na likwidacji śliskości, oczyszczenie ze śniegu, lodu i błota pośniegowego oraz zasp śnieżnych nawierzchni dróg wg wymagań określonych w Specyfikacji Technicznej, na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg, podzielonym na 6 zadań. Szczegółowe obszary działania określa załącznik Nr 1 do Specyfikacji Technicznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Dostępność - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu choszczeńskiego w sezonie zimowym 2015/20 z podziałem na 6 zadań Zadanie nr 6 - gmina Recz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016, polegające na likwidacji śliskości, oczyszczenie ze śniegu, lodu i błota pośniegowego oraz zasp śnieżnych nawierzchni dróg wg wymagań określonych w Specyfikacji Technicznej, na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg, podzielonym na 6 zadań. Szczegółowe obszary działania określa załącznik Nr 1 do Specyfikacji Technicznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Dyspozycyjność - 5
INNE PRZETARGI Z CHOSZCZNA
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- Sprzedaż Zamawiającemu wraz z dostawą fabrycznie nowych, nieużywanych przed dniem dostawy ambulansu oraz auta transportowego.
- Dostawa materiałów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla SPZOZ w Choszcznie
- Usługa w zakresie odbioru odpadów komunalnych z SPZOZ w Choszcznie.
więcej: przetargi w Choszcznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.