Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-06
Rydułtowy: Świadczenie usług geodezyjno - kartograficznych na rzecz Miasta Rydułtowy w roku 2014 - część I
Numer ogłoszenia: 24407 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rydułtowy , ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, woj. śląskie, tel. 032 4537411, faks 032 4537410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług geodezyjno - kartograficznych na rzecz Miasta Rydułtowy w roku 2014 - część I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług geodezyjno - kartograficznych na rzecz Miasta Rydułtowy w roku 2014 - część I, na które składają się poniższe zadania: 1) Zadanie nr 1 Podział nieruchomości drogowej - ul. Pietrzkowickiej, 2) Zadanie nr 2 Podział nieruchomości pod drogę boczną od ul. Gajowej, 3) Zadanie nr 3 Podział nieruchomości drogowej - ul. Zygmunta Krasińskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 70.30.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych zgodnie z przepisem art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.) oraz posiadającą wpis do centralnego rejestru określonego w przepisie art. 45f w/w ustawy, chyba że wpis ten nie jest wymagany w stosunku do osób, które nabyły uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii przed wejściem w życie ustawy z dnia 13 czerwca 2013 r. o zmianie ustaw regulujących wykonywanie niektórych zawodów (Dz. U. z 2013 r. poz. 829).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz oferty wypełniony w zależności od liczby zadań, na które Wykonawca składa ofertę - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo: gdy ofertę podpisuje inna osoba (y) niż wymieniona (e) w dokumentach rejestrowych lub gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy, z którego wynika zakres, tj. określenie do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik - dołączyć, o ile dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2.Zakres i warunki istotnych zmian umowy: Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w zakresie określonym w ust. 3 na warunkach określonych w ust. 4. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku: 1)wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających dokonanie prac, pomiarów geodezyjnych w terenie, 2)gdy w trakcie realizacji zamówienia wystąpi konieczność przeprowadzenia innego postępowania, w szczególności rozgraniczenia warunkującego zakończenie umowy. 4.Warunki dokonywania zmian: 1) zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian, np.: prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia, gospodarność, efektywność, itp., 2) zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron, 3) zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą, w tym w szczególności: a) zmiana umowy nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców, b) zmiana nie może spowodować wykroczenia usługi poza przedmiot zamówienia opisany w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydultowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rydułtowy ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2014 godzina 12:30, miejsce: Kancelaria Urzędu Miasta Rydułtowy mieszcząca się w Biurze Obsługi Mieszkańców (parter) ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podział nieruchomości drogowej - ul. Pietrzkowickiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: podział n/w nieruchomości stanowiących część ul. Pietrzkowickiej, polegający na wykonaniu projektu podziału do przejęcia w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.), z nietrwałą stabilizacją granic: obręb Radoszowy k.m.5, - działka nr 675/31, - działka nr 800/31, - działka nr 798/31, - działka nr 770/59, - działka nr 721/127, - działka nr 784/69, - działka nr 782/75, - działka nr 759/125, - działka nr 780/80, - działka nr 778/80, - działka nr 774/81, obręb Radoszowy k.m.3 - działka nr 2103/163, - działka nr 2101/163, - działka nr 2099/163, - działka nr 2097/163, - działka nr 2095/163, - działka nr 2091/163, - działka nr 2081/159, - działka nr 2079/159, - działka nr 2077/161, - działka nr 2073/161, - działka nr 2071/161, - działka nr 2069/161. Wskazane do podziału nieruchomości nie stanowią w całości ul. Pietrzkowickiej, wobec tego należy przewidzieć 2 - 3 dodatkowe działki do podziału.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 110.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podział nieruchomości pod drogę boczną od ul. Gajowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje : I etap : 1) wznowienie granic, 2) wykonanie wstępnego projektu podziału, 3) wykonanie projektu podziału, następujących nieruchomości położonych obręb Rydułtowy Dolne k.m.1 : - działka nr 2303/19, - działka nr 2692/19, - działka nr 3809/19, - działka nr 3808/19, - działka nr 3672/30, - działka nr 4137/30, - działka nr 4135/30, - działka nr 4141/30, - działka nr 4133/30. Podział ma na celu wydzielenie działek pod drogę. II etap 1) Wykonawca utrwali na gruncie nowe punkty graniczne znakami granicznymi, w terminie 14 dni od dnia, w którym decyzja zatwierdzająca podział nieruchomości stała się ostateczna. 2) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości w terminie 7 dni od dnia, w którym decyzja ta stała się ostateczna. 3) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śl. czynności dotyczących II etapu zamówienia w terminie 7 dni od daty złożenia projektu podziału, celem jego kontroli i przyjęcia do zasobu geodezyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podział nieruchomości drogowej - ul. Zygmunta Krasińskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: podział n/w nieruchomości stanowiących część ul. Zygmunta Krasińskiego, polegający na wykonaniu projektu podziału do przejęcia w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.), z nietrwałą stabilizacją granic: obręb Rydułtowy Górne k.m.4, - nieruchomość o nr działek 869/84 i 1205/86, - nieruchomość o nr działek 1519/84, 1520/84 i 195/83, - działka nr 293/70.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 110.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYDUŁTÓW
- Obsługa sprzętem specjalistycznym z użyciem podnośnika koszowego o wysokości podnoszenia 21m i zasięgu 15 m oraz podnośnika koszowego o wysokości podnoszenia 40m i zasięgu 15m w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy, Chwałowice, Jankowice, Marcel z podziałem na zadania
- Wymiana lin prowadniczych i odbojowych górniczego wyciągu szybowego szybu Leon IV z podziałem na zadania w PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy
- Dostawa dwóch samojezdnych urządzeń montażowych dla PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy w roku 2025.
więcej: przetargi w Rydułtowach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu.
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących wyceny nieruchomości gruntowych na obszarze Biebrzańskiego Parku Narodowego
- "Cyfrowa archiwizacja - skanowanie i konwersja dokumentów geodezyjno - kartograficznych zgromadzonych w PODGiK oraz zasilenie skanami systemu ewidencji prac geodezyjnych i kartograficznych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.