eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieZorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w roku 2010.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-10

Siemianowice Śląskie: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w roku 2010.
Numer ogłoszenia: 244172 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich , ul. Wyzwolenia 17, 41-103 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7652945, 7652949, faks 032 7652940.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w roku 2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w zakresie: Zadanie 1 - Kelner - barman + obsługa kasy fiskalnej + książeczka zdrowia dla I grupy do 10 osób. Zadanie 2 - Opiekunka osób starszych i osób niepełnosprawnych dla I grupy do 8 osób. Zadanie 3 - Prawo jazdy kategorii E do C dla I grupy do 10 osób. Zadanie 4 - Monter instalacji wod-kan, co, gazowej oraz instalacji z rur miedzianych dla I grupy do 10 osób. Zadanie 5 - Kurs kosmetyczny + wizaż + biologiczny manicure dla I grupy do 10 osób. Zadanie 6 - Pracownik robót wykończeniowych dla I grupy do 15 osób..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 usługę szkoleniową, obejmującą swym zakresem i rodzajem usługi stanowiące przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie ww. usług z należytą starannością. Warunek ten będzie uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże co najmniej 1 szkolenie w zakresie tożsamym z przedmiotem szkolenia w wymienionym okresie czasu. W przypadku szkoleń organizowanych u Zamawiającego dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi nie jest wymagany.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że posiada pomieszczenia dostosowane do prowadzenia zajęć dla całej grupy skierowanych osób bezrobotnych, posiada odpowiednią ilość sprzętu zapewniającą każdej skierowanej osobie możliwość wykorzystania go w trakcie szkolenia, posiada nowoczesne pomoce dydaktyczne podnoszące atrakcyjność, skuteczność prowadzonych szkoleń, zapewnić odpowiednie zaplecze socjalne (dostęp do toalety, bieżącej wody)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje osobami w charakterze wykładowców, które wykażą się co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie prowadzonej przez siebie tematyki zajęć wskazanej przez Wykonawcę - dot. zadań 1,2,3,4,5,6.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Programu szkolenia, obejmującego: a) nazwę i zakres szkolenia b) czas trwania i sposób organizacji zajęć (z uwzględnieniem ich częstotliwości) c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia d) cele szkolenia e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, f) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, g) sposób sprawdzania efektów szkolenia h) wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom 2. Wzoru zaświadczenia ukończenia szkolenia 3. Opisu nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 65
  • 2 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
  • 3 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 25

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie dotyczących: a) zmniejszenia liczby osób gdy liczba zainteresowanych szkoleniem osób bezrobotnych będzie mniejsza niż planowana w umowie, b) terminu szkolenia, w przypadku, gdy liczba osób zainteresowanych uczestnictwem w szkoleniu nie przekroczy 50% liczby osób, zakładanej przez Zamawiającego do przeszkolenia w danym zakresie, wskazanej w niniejszej SIWZ, c) miejsca szkolenia, w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje lepsze warunki lokalowe niż wymienione w ofercie, w przypadku awarii sali szkoleniowej lub budynku uniemożliwiającej przeprowadzenie zajęć lub kiedy umowa miedzy Wykonawca a właścicielem sali przeznaczonej na szkolenie zostanie rozwiązana z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, d) harmonogramu przeprowadzonych zajęć, w przypadku, kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu ze względów zdrowotnych lub zawodowych nie może przeprowadzić zajęć w danym terminie, e) kadry dydaktycznej, w przypadku, gdy zostanie rozwiązana umowa miedzy Wykonawca a wykładowca lub kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy nie może kontynuować zlecenia zastrzegając jednocześnie, że ww. zmiany nie mogą wpłynąć na zmianę decyzji o wyborze najkorzystniejszej oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.siemianowice.slaskie.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich ul. Wyzwolenia 17 41-103 Siemianowice Śląskie pok. 09 (niski parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich ul. Wyzwolenia 17 41-103 Siemianowice Śląskie pok.25 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Kelner - barman + obsługa kasy fiskalnej + książeczka zdrowia dla I grupy do 10 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba uczestników szkolenia - do 10 osób w grupie. Minimalna ilość godzin - ogółem 200, w tym 180 godzin zajęć praktycznych. 1. Program szkolenia powinien zawierać w szczególności zagadnienia dotyczące: - Charakterystyka punktów gastronomicznych, - Uwarunkowania związane z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi oraz HACCP, - Sylwetka barmana/kelnera, - Organizacja pracy na stanowisku kelnera, - Podstawowe zasady obsługi konsumenta, - Towaroznawstwo i technologia żywienia/napojów, - Obsługa gastronomiczna konferencji, kongresów, imprez okolicznościowych, - Czytanie receptur, - Przygotowywanie drinków, - Propedeutyka miksologii, - Technika mixowania napojów mieszanych, - Obsługa kasy fiskalnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
    • 3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Opiekunka osób starszych i osób niepełnosprawnych dla I grupy do 8 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba uczestników szkolenia - do 8 osób w grupie. Minimalna ilość godzin - ogółem 160, w tym 90 godzin zajęć praktycznych. 1. Program szkolenia powinien zawierać w szczególności zagadnienia dotyczące: - Opieka nad ludźmi chorymi i starszymi, - Opieka nad osobami niepełnosprawnymi, - Opieka ambulatoryjna nad osobami w podeszłym wieku przebywającymi we własnych mieszkaniach lub ośrodkach mieszkaniowych dla seniorów, - Pierwsza pomoc przedlekarska, - Pielęgniarstwo, - Rehabilitacja osób starszych i przewlekle chorych, - Techniki prowadzenia rozmów w trudnych sytuacjach życiowych, - Psychologia i pedagogika w opiece, - Wybrane zagadnienia prawne z zakresu specjalistycznych usług opiekuńczych, - Zagadnienia higieny osobistej oraz najbliższego środowiska, - Podstawy dietetyki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
    • 3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Prawo jazdy kategorii E do C dla I grupy do 10 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba uczestników szkolenia - do 10 osób w grupie. Minimalna ilość godzin - ogółem 45, w tym 25 godzin zajęć praktycznych. 1. Program szkolenia powinien zawierać w szczególności zagadnienia dotyczące: Programy szkolenia winny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa tj. Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z póź. zm) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów ( Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z póź. zm.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
    • 3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Monter instalacji wod-kan, co, gazowej oraz instalacji z rur miedzianych dla I grupy do 10 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba uczestników szkolenia - do 10 osób w grupie. Minimalna ilość godzin - ogółem 282, w tym 178 godzin zajęć praktycznych. 1. Program szkolenia powinien zawierać w szczególności zagadnienia dotyczące: - Materiałoznawstwo, - Maszyny i urządzenia, - Organizacja robót, - Projektowanie, - Przygotowanie materiałów instalacyjnych do montażu, - Instalacje centralnego ogrzewania, - Instalacja wodociągowa, - Instalacje kanalizacyjna, - Instalacja gazowa, - Instalacje ogólne w miedzi, - Wytyczne montażu instalacji z rur miedzianych, - Narzędzia monterskie prefabrykacyjne do obróbki i łączenia rur miedzianych, - Technika obróbki i łączenia rur, - Łączenie - luty twarde i miękkie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
    • 3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 25

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Kurs kosmetyczny + wizaż + biologiczny manicure dla I grupy do 10 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba uczestników szkolenia - do 10 osób w grupie. Minimalna ilość godzin - ogółem 360, w tym 220 godzin zajęć praktycznych. 1. Program szkolenia powinien zawierać w szczególności zagadnienia dotyczące: 1. Anatomia: - układ kostny, - układ krwionośny, - układ limfatyczny, - układ mięśni, 2. Dermatologia: - choroby skóry, - budowa paznokcia, 3. Fizykoterapia: - podział fizykoterapii - masaż klasyczny, - masaż grzbietu - masaż kończyn dolnych i górnych, - masaż brzucha 4. Kosmetologia: - historia kosmetyki, - budowa i funkcje skóry, - przydatki skóry, - czynniki egzogenne, - czynniki endogenne, - proces starzenia skóry, - masaż kosmetyczny, - rodzaje peelingów, - kwasy w kosmetyce, - epilacja i depilacja, 5. Zabiegi kosmetyczne: - oczyszczanie twarzy, - demakijaż oczu, twarzy, szyi i dekoltu, - peelingi i maski, - zabiegi na ciało, - depilacja, - henna, regulacja brwi, - wyszczuplające zabiegi na ciało, 6. Makijaż, 7. Biologiczne manicure..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
    • 3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 25

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Pracownik robót wykończeniowych dla I grupy do 15 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba uczestników szkolenia - do 15 osób w grupie. Minimalna ilość godzin - ogółem 300, w tym 200 godzin zajęć praktycznych. 1. Program szkolenia powinien zawierać w szczególności zagadnienia dotyczące: - Dokumentacja techniczna - Elementy rysunku techniczne - Czytanie dokumentacji - Elementy miernictwa budowlanego - Technologia - Wprowadzanie do zawodu - Ogólne wiadomości o obiektach budowlanych - Roboty: - tynkarskie - malarskie, - tapeciarskie, - podłogowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
    • 3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.