eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piłapełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji przedsięwzięcia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-27

POZYCJA 24448

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Piła: pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji przedsięwzięcia: Nowe połączenie drogi krajowej nr 11 i wojewódzkiej nr 179 płn-zach. odcinek obwodnicy m. Piły (odcinek od al. Niepodległości do al. Wojska Pilskiego) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Piła, do kontaktów: Anna Nowacka, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, fax 067 2123566, e-mail: bzp@um.pila.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pila.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.pila.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Wydział Inwestycji i Nadzoru, Jolanta Sobieszczyk, pl. Stanisława Staszica 10, 64-920 Piła, woj. Piła, tel. 067 210 42 54, fax 067 212 35 66, e-mail: win@pila.pl, www.pila.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji przedsięwzięcia: Nowe połączenie drogi krajowej nr 11 i wojewódzkiej nr 179 płn-zach. odcinek obwodnicy m. Piły (odcinek od al. Niepodległości do al. Wojska Pilskiego). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Piła al. Niepodległości - al. Wojska Polskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją przedsięwzięcia: Nowe połączenie drogi krajowej nr 11 i wojewódzkiej nr 179 płn-zach. odcinek obwodnicy m. Piły (odcinek od al. Niepodległości do al. Wojska Polskiego). Zakres nadzorowanych robót budowlanych: droga nośności 115 kN/oś, szerokość pasa ruchu 3,5m + 2x0,2m; kanalizacja deszczowa wzdłuż drogi z odprowadzeniem poprzez osadnik i separator lamelowy do rzeki Gwdy; przepusty i rowy melioracyjne; ciągi pieszo-rowerowe; ciągi pieszo-jezdne i miejsca postojowe; chodniki; 10 skrzyżowań; 2 sygnalizacje świetlne oraz inne urządzenia bezpieczeństwa ruchu; oświetlenie uliczne; kanalizacja teletechniczna dla potrzeb budowy miejskiej szkieletowej sieci szerokopasmowej; usunięcie kolizji z istniejącymi urządzeniami obcymi; przebudowa sieci wodociągowej, przebudowa kolizji elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych, oświetlenia, zabezpieczenie istniejącej sieci gazowej; zieleń izolacyjna. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 23.05.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania, 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom-wartość tej części zamówienia nie może przekraczać 30% wartości całego zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt 1 i 2 warunków ogólnych muszą spełniać wszyscy Wykonawcy, warunki wyszczególnione w pkt 3-4 warunków ogólnych Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu określone w oparciu o art 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadznia działalności jest krótszy w tym okresie: a/ pełnił jako główny Wykonawca nadzór nad realizacją robót drogowych na co nakmniej dwóch przedsięwzięciach których wartość nadzorowanych robót wynosiła mnimum 15 mln zł netto, 2. Wykonawca dysponuje następującymi osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone, spełniającymi następujące wymagania: a/ kierownik zespołu - inżynier rezydent - posiada minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi lub nadzorze inwestorskim; pełnił funkcję kierownika zespołu (inżyniera rezydenta) lub kierownika budowy na co najmniej dwóch kontraktach drogowych, przy czym wartość nadzorowanych robót jednego z nich winna wynosić co najmniej 10 mln zł netto; b/ inspektorzy nadzoru robót: drogowych, wodociągowo-kanalizacyjnych, gazowych, elektroenergetycznych, teletechnicznych- co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży; c/ geodeta uprawniony do wykonywania funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji oraz geodezyjnych pomiarów sytuacyujno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych - co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe; d/ specjalista d/s rozliczeniowych co najmnie 5 letnie doświadczenie zawodowe (licząc od daty wszczęcia postępowania) przy rozliczania budów. 3. Wukonawcy dysponują własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowane konkretnego celu) w wysokości nie mniejszej niż 500 tys zł. 4. Wykonawca posiada polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsz, przed podpisaniem umowy winien przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 4mln zł (czterymilionyzłotych) z zastrzeżeniem pkt 4 minimalnych warunków udziału w postępowaniu. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt 1-4 warunków szczegółowych muszą spełniać Wykonawcy łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału nastąpi na podstawie spełnia/nie spełnia. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt 1 i 2 warunków ogólnych muszą spełniać wszyscy Wykonawcy, wrunki wyszczególnione w pkt 3-5 warunków ogólnych Wykonawcy muszą spełniać łącznie. W przypadku złożenia oferty wspólnej wrunki wyszczególnione w pkt 1-4 warunków szczegółowych muszą spełniać Wykonawcy łącznie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o treści określonej w art 22 ust 1 i art 24 ust 1 i 2 ustawy -Pzp, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofer), 3. aktualne 9wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeni, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, 4. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, 5. aktualną (wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składnia ofert) informację z Krajowego Rejstru Karnego w zakresie określonym art 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy- Pzp, dotyczącą osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych- wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnone w celu osiągnięcia korzyści majatkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 6. aktualna ( wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejstru Karnego w zakresie określonym art 24 ust 1 pkt 9 ustawy -Pzp dotycząca podmiotów zbiorowych wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów ziorowych za czyny zabronione od groźbą kary, 7. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 8. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9. informację o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz prac (usłu) wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że umowt te zostały wykonane należycie, 10. informację o osobach odpowiedzialnych za realizację zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami lub nadzorze inwestorskim oraz ich życiorysy zawodowe. Do informacji winny być dołączone kopie uprawniń budowlanych ( przez uprawnienia budowlane rozumie się - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżnietów Budownictwa, 11. wykaz podwykonawców którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (imię i nazwisko oraz adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicę Rzeczpospolitej zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2,3,5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w karaju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; - nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówieni, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnośći lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaję się dokumentów, o których mowa wyżej oraz w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowy, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl. Opłata: 200 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2007, godzina 10:10, Urząd Miasta Piły pl. St. Staszica 10, pok. 109.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Peracyjny Rozwoju Regionalnego Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Priorytet I Rozbudowai modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów ; działanie 1.1 - Modernizacja i rozbudowa regionalnego układu transportowego; poddziałanie 1.1.1 infrastruktura drogowa 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.