To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-25
Baruchowo: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Baruchowo oraz realizowanie usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na obszarze gminy
Numer ogłoszenia: 244592 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213594 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 284 56 82, faks 54 284 58 48.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Baruchowo oraz realizowanie usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na obszarze gminy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy położonych na terenie Gminy Baruchowo oraz realizowanie usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na obszarze gminy poprzez: 1. odbieranie zmieszanych odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach w tym pozostałości po segregacji odpadów w miejscach powstawania, 2. odbieranie selektywnie zebranych odpadów komunalnych gromadzonych w workach w miejscach powstawania, 3. odbieranie z punktów selektywnej zbiórki odpadów między innymi następujących odpadów komunalnych: a) papier i tekturę, metal, szkło i tworzywa sztuczne b) odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji; c) odpady zielone z ogrodów i parków; d) przeterminowane leki; e) przeterminowane chemikalia; f) zużyte baterie i akumulatory; g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; h) meble i inne odpady wielkogabarytowe; i) odpady budowlane i rozbiórkowe; j) zużyte opony; k) folie po kiszonkach i worki po nawozach. l) popioły 4. odbiór odpadów z punktów gniazdowych tj. pojemników typu dzwon w których prowadzona jest selektywna zbiórki odpadów z podziałem na szkło, tworzywa sztuczne, metal i papier zgodnie z wykazem stanowiącym załącznikiem. 5. odbiór odpadów z koszy ulicznych zlokalizowanych przy drodze wojewódzkiej nr 265 i powiatowej nr 2918 zgodnie z wykazem stanowiącym załącznikiem. 6. transporcie odpadów do regionalnej instalacji odbierania odpadów komunalnych, 7. przetwarzaniu odpadów w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiedniego poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. z 2012r. poz. 391), 8. dostarczaniu właścicielom nieruchomości worków przeznaczonych do zbierania poszczególnych rodzajów odpadów, 9. wyposażenia w pojemniki punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) i odbierania i zagospodarowania zebranych w punkcie odpadów, 10. Ponadto Wykonawca: a) ma obowiązek odbioru z danej nieruchomości bądź punktów każdej ilości odpadów komunalnych zebranych przez właściciela nieruchomości w pojemnikach bądź workach, a także do zebrania odpadów przygotowanych do odebrania obok pojemnika. b) ma obowiązek wyposażenia nieruchomości w niezbędne worki do gromadzenia odpadów zbieranych selektywnie przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym. c) w trakcie realizacji umowy dostarcza właścicielom nieruchomości worki na odpady zbierane selektywnie, w zamian za worki zapełnione, w częstotliwości zgodnej z częstotliwością odbioru odpadów zbieranych selektywnie, d) dostarcza nowe pojemniki do odbierania odpadów niesegregowanych (zmieszanych) na swój koszt, jeśli podczas wykonywania usługi dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników na odpady zmieszane jakimi dysponują mieszkańcy, e) ponosi odpowiedzialność za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie świadczenia usługi odbioru odpadów, f) dokonuje dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami o ile nie będą one wymagały potwierdzenia odbioru, zarówno wytworzonych przez siebie jak i przekazanych przez Zamawiającego, g) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. h) zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Jednocześnie w terminie 3 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację (zawierającą np. nagranie wykonane kamerą lub dokumentację zdjęciową) i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. i) zobowiązany jest do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji. 11. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MECHANIZACJI ROLNICTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MECHANIZACJI ROLNICTWA SP. Z O.O.
- Zakład Gospodarki Komunalnej i Mechanizacji Rolnictwa Sp. z o.o., Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 786105,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 526500,00
Oferta z najniższą ceną: 526500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 526500,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07
- Rozbudowa drogi ul. Słowackiego w Głuchołazach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
- Wykonanie usług polegających na sukcesywnym odbiorze, transporcie oraz zagospodarowaniu bioodpadów (20 01 02) z terenu PSZOK
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy tj. ich wyprodukowanie i dostarczenie oraz odbiór i utylizacja tablic wycofanych z użytku
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.