Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-26
Lublin: dostawa paliwa i kart paliwowych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w roku 2015
Numer ogłoszenia: 245049 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie , ul. Diamentowa 2, 20-447 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7406971 do 73, faks 81 7406437.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa paliwa i kart paliwowych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w roku 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa na okres 12 miesięcy dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie: a) Oleju napędowego letni/zimowy w ilości 26.900 litrów b) Benzyny bezołowiowej Pb95 w ilości 2.400 litrów c) Kart paliwowych w ilości 37 sztuk 2. Przedmiot zamówienia za wyjątkiem pkt. 1 lit. c), powinien być dostępny w stacjach całodobowych na terenie całego kraju i województwa lubelskiego. 3. Paliwo powinno spełniać wymagania jakościowe określone przez Polskie Normy oraz Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1058 ) 4. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego i do wartości posiadanych środków przeznaczonych w planie finansowym na realizacje zamówienia. O przekroczeniu limitu ilościowego lub kwotowego zamawianego paliwa Zamawiający powiadomi Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilościowego zakresu przedmiotu zamówienia, bez żadnych konsekwencji i roszczeń ze strony Wykonawcy. 5. Płatność za zatankowane paliwo powinna być realizowana bezgotówkowo przy użyciu kart paliwowych, według cen paliw ogólnodostępnych i obowiązujących w dniu zakupu na stacji, na której dokonywany jest zakup paliwa 6. Zbiorowe rozliczenie płatności powinno być dokonywane dwukrotnie w ciągu miesiąca i uwzględniać wysokość oferowanego upustu cenowego na zatankowane paliwo. 7. Wykonawca zapewni pełną dokumentację każdego zakupu (nr karty na którą dokonano zakupu, data i miejsce zakupu, rodzaj i ilość zatankowanego paliwa wraz z numerem rejestracyjnym pojazdu). 8. Każda zakupiona karta paliwowa powinna być wydana w terminie do 21 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego i posiadać co najmniej 12 miesięczny okres ważności..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 30.16.31.00 - Karty na zakup paliwa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku, o którym mowa w części IV.1 pkt. 1 ppkt 1 SIWZ Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiada koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U.2012 poz.1059 ze zm) Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów o których mowa w części V.1 pkt. 6 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. Za spełnienie warunku, o którym mowa w części IV.1 pkt. 1 ppkt 3 SIWZ Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca posiada sieć całodobowych stacji na terenie województwa lubelskiego (dysponuje co najmniej 3 stacjami całodobowymi na terenie miasta Lublina i co najmniej po jednej stacji całodobowej w miejscowościach będących siedzibami Oddziałów Wydziałów Inspekcji Zamawiającego tj. na terenie miasta Międzyrzec Podlaski i Zamość) i całego kraju (co najmniej po jednej całodobowej stacji w każdym mieście wojewódzkim). Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V.1 pkt. 5 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wraz z dokumentem, z którego wynika sposób reprezentacji Wykonawcy (np. pełny odpis z właściwego rejestru). 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli, każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z dokumentami, z których wynika sposób reprezentacji Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - wartość opustu cenowego - 1
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witd.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie: 20-447 Lublin ul. Diamentowa 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: 20-447 Lublin ul. Diamentowa 2 w sekretariacie,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK19 na obszarze działania Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim z podziałem na części
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Warszawskiej w Lublinie od skrzyżowania z ul. Zbożową w kierunku granicy miasta o długości 375,00m oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu wolnobieżnego o napędzie elektrycznym dla Państwowego Muzeum na Majdanku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Gminy Radecznica"
- Zakup pliwa
- Dostawa paliw płynnych do ambulansów sanitarnych zamawiającego
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
- Dostawa oleju napędowego
- Dostawa paliw ciekłych
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.