Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-20
Kartuzy: Świadczenie usług przewozowych dzieci do szkół podstawowych i gimnazjalnych Gminy Kartuzy
Numer ogłoszenia: 245070 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kartuzy , ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 681-05-02, faks 058 6810973, 6945135.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozowych dzieci do szkół podstawowych i gimnazjalnych Gminy Kartuzy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych w dni nauki szkolnej dzieci do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Kartuzy (województwo pomorskie).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00 - 60.11.31.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiębiorczościIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki określone w art.22 ust. 1 - 4 PZP sprecyzowane poniżej: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: posiada właściwe, co do działalności i zakresu terytorialnego, uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o Transporcie drogowym (t.j. Dz. U z 2007 roku Nr 125 poz. 874, z późn. zm.) 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1) Odnośnie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: wykonał lub wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, usługi transportu drogowego osób, co najmniej na 5 liniach. 2.2) Odnośnie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, odpowiednio: 2.2.1) odnośnie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dysponuje, co najmniej 20 osobami posiadającymi uprawnienia oraz spełniającymi wymogi dla kierowcy pojazdów do przewozu drogowego osób określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym oraz posiadającymi co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu takich pojazdów, 2.2.2) odnośnie dysponowania potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia: dysponuje, co najmniej 18 pojazdami dopuszczonymi w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy do transportu drogowego osób, w tym odpowiednio: a) min. 10 szt. pojazdów każdy o ilości miejsc siedzących min. 50, b) min. 4 szt. pojazdów każdy o ilości miejsc siedzących min. 40, c) min. 4 szt. pojazdów każdy o łącznej ilości miejsc (siedzących i stojących) min. 60. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę min. 1.000.000 zł, 3.2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie, co najmniej 100.000 zł. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 10.1 części I SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywa się w systemie zero - jedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawca składa: 1) Dokument stwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne dokumenty, co do działalności i zakresu terytorialnego, uprawniające do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o Transporcie drogowym (t.j. Dz. U z 2007 roku Nr 125 poz. 874, z późn. zm.). 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Formularz oświadczenia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Formularz oświadczenia określa Załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: t.j. wykaz osób posiadających uprawnienia do transportu drogowego osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia. Osoby te muszą posiadać aktualne prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji zawodowej, zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego, zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania zawodu kierowcy, zaświadczenie o braku przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania zawodu kierowcy. Formularz oświadczenia określa Załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia: t.j. wykaz pojazdów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dopuszczonych w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy do transportu drogowego osób. Pojazdy te muszą posiadać dowody rejestracyjne z aktualnymi badaniami technicznymi dopuszczającymi do ruchu, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW. Formularz oświadczenia określa Załącznik nr 5 do SIWZ. 7) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.6, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8) Polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia. 9) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Dokument potwierdzający uprawnienie osoby (osób) do złożenia oferty - w przypadku, gdy prawo to nie wynika z dokumentu określonego w pkt.10.1 ppkt.1 Części I SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Kartuzy z siedzibą: 83-300 Kartuzy, ul. Hallera 1, pokój nr 318 (III piętro) - opłata za SIWZ 10zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Urzędu Gminy Kartuzy 83-300 Kartuzy, ul. Hallera 1 (pokój nr 100,I p.).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Odbiór odpadów z publicznych pojemników zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Kartuzy.
- Transport w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2024-2025.
więcej: przetargi w Kartuzach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.