Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-10
Warszawa: Świadczenie usług w zakresie codziennego utrzymania porządku i czystości, w tym także w ramach zastępstw dozorców, budynków i terenów będących własnością m. st. Warszawy administrowanych przez Zakład gospodarowania nieruchomościami w dzielnicy śródmieście m. st. Warszawy, Administracje Domów Komunalnych nr 1, 4 i 9 w latach 2008÷2010
Numer ogłoszenia: 245280 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, ul. Szwoleżerów 5/104, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3366126, 3366157, fax 022 3366192.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie codziennego utrzymania porządku i czystości, w tym także w ramach zastępstw dozorców, budynków i terenów będących własnością m. st. Warszawy administrowanych przez Zakład gospodarowania nieruchomościami w dzielnicy śródmieście m. st. Warszawy, Administracje Domów Komunalnych nr 1, 4 i 9 w latach 2008÷2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia: 1)wykonywanie usług w zakresie sprzątania w budynkach i terenów poza budynkami, będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK 1, 4 i 9 w Warszawie w Dzielnicy Śródmieście 2)odśnieżanie terenów będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK 1, 4 i 9 3)czuwanie nad sprawnym działaniem instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się w budynkach 4)współdziałanie z administratorami w zakresie obsługi mieszkańców poprzez przyjmowanie wszelkiego rodzaju zgłoszeń, interwencji, uwag i doręczanie korespondecji tj. faktur, przeczynszowań, rozliczeń itp. 5)prace wymienione w pkt. 1¸4 w ramach zastępstw dozorców (urlopów, zwolnień lekarskich i vacatów), które są każdorazowo określane przez Zamawiającego w zależności od potrzeb, poprzez wystawianie odrębnych zleceń.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 74.73.31.00 - 74.73.31.00 Oryginalny kod CPV: 90.12.20.00 - Usługi uzdatniania odpadów specjalnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium wynosi 16.000,00 zł w przypadku składania ofert na wszystkie części przetargowe, a w przypadku składania ofert częściowych wysokość wadium wynosi: a) dla części przetargowej nr 1 minimum 7.000,00 zł b) dla części przetargowej nr 2 minimum 4.000,00 zł c) dla części przetargowej nr 3 minimum 5.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ·Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1)złożenie oferty: a)wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ i wypełniony/e formularz/e cenowy/e stanowiący/e załącznik/i nr 1.1, lub/i 1.2, lub/i 1.3 lub/i 1.4 lub/i 1.5 lub/i 1.6 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rodz. IV SIWZ 2)wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia 3)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom (części przetargowych) stanowiącym przedmiot zamówienia w co najmniej 1 jednostce przez co najmniej 1 rok (składając ofertę na każdą część przetargową) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. zamówienia określone w rozdz. III pkt. 2 SIWZ na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie c)dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie d)wykaz osób odpowiedzialnych, za wykonanie usługi, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ 4)wykonawca spełnia warunki rozporządzania prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia: a) oświadczenie w sprawie rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia, jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności w przypadku określonym w art. 230 Kodeksu spółek handlowych, wymagana jest uchwała/zgoda organu wykonawcy do dokonywania czynności prawnej, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z kopią stosownej zgody/uchwały w przedmiotowym zakresie lub wyciągiem z umowy spółki/statutem wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 5)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę: -dla części przetargowej nr 1 minimum 300.000,00 zł -dla części przetargowej nr 2 minimum 100.000,00 zł -dla części przetargowej nr 3 minimum 150.000,00 zł. 6)wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d)informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 ÷ 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu e)informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 (dla podmiotów zbiorowych) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f)Dokument potwierdzający wniesienie wadium na kwotę 16.000,00 zł w przypadku składania ofert na wszystkie części przetargowe, a w przypadku składania ofert częściowych dokument potwierdzający wniesienie wadium: -dla części przetargowej nr 1 na kwotę 7.000,00 zł -dla części przetargowej nr 2 na kwotę 4.000,00 zł -dla części przetargowej nr 3 na kwotę 5.000,00 zł 6)realność oferty: a)wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. b)cena - wypełniony/e formularz/e cenowy/e stanowiący/e załącznik/i nr 1.1, lub/i 1.2, lub/i 1.3 lub/i 1.4 lub/i 1.5 lub/i 1.6 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. III SIWZ wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenia: 1)wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, oraz wypełniony/e formularz/e cenowy/e stanowiący/e załącznik/i nr 1.1, lub/i 1.2 lub/i 1.3 lub/i 1.4 lub/i 1.5 lub/i 1.6 do SIWZ 2)dokument potwierdzający wniesienie wadium 3)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, tj. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 5)oświadczenie w sprawie rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia, jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności w przypadku określonym w art. 230 Kodeksu spółek handlowych, wymagana jest uchwała/zgoda organu wykonawcy do dokonywania czynności prawnej, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z kopią stosownej zgody/uchwały w przedmiotowym zakresie lub wyciągiem z umowy spółki/statutem wykonawcy 6)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 ÷ 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu. 8)informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 (dla podmiotów zbiorowych) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9)wykaz osób odpowiedzialnych, za wykonanie usługi, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ 10)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom (części przetargowych) stanowiącym przedmiot zamówienia w co najmniej 1 jednostce przez co najmniej 1 rok (składając ofertę na każdą część przetargową) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. zamówienia określone w rozdz. III pkt. 2 SIWZ na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie 3)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę: a)dla części przetargowej nr 1 minimum 300.000,00 zł na b)dla części przetargowej nr 2 minimum 100.000,00 zł na c)dla części przetargowej nr 3 minimum 150.000,00 zł na 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 3, 6 i 7 składa dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 6 i 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszej specyfikacji. 5.Niezłożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ·Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy przy ul. Szwoleżerów 5 pokój nr 104,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy 00-464 Warszawa ul. Szwoleżerów 5 pok. 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykaz powierzchni stanowiących 100% własności m. st. Warszawy oraz wykaz powierzchni stanowiących 100% własności m. st. Warszawy - zastępstwa urlopowo-chorobowe - ADK-1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia: 1)wykonywanie usług w zakresie sprzątania w budynkach i terenów poza budynkami, będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK 1, 4 i 9 w Warszawie w Dzielnicy Śródmieście 2)odśnieżanie terenów będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK 1, 4 i 9 3)czuwanie nad sprawnym działaniem instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się w budynkach 4)współdziałanie z administratorami w zakresie obsługi mieszkańców poprzez przyjmowanie wszelkiego rodzaju zgłoszeń, interwencji, uwag i doręczanie korespondecji tj. faktur, przeczynszowań, rozliczeń itp. 5)prace wymienione w pkt. 1¸4 w ramach zastępstw dozorców (urlopów, zwolnień lekarskich i vacatów), które są każdorazowo określane przez Zamawiającego w zależności od potrzeb, poprzez wystawianie odrębnych zleceń..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.73.31.00-2, 90.12.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykaz powierzchni stanowiących 100% własności m. st. Warszawy oraz wykaz powierzchni stanowiących 100% własności m. st. Warszawy - zastępstwa urlopowo-chorobowe - ADK-4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia: 1)wykonywanie usług w zakresie sprzątania w budynkach i terenów poza budynkami, będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK 1, 4 i 9 w Warszawie w Dzielnicy Śródmieście 2)odśnieżanie terenów będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK 1, 4 i 9 3)czuwanie nad sprawnym działaniem instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się w budynkach 4)współdziałanie z administratorami w zakresie obsługi mieszkańców poprzez przyjmowanie wszelkiego rodzaju zgłoszeń, interwencji, uwag i doręczanie korespondecji tj. faktur, przeczynszowań, rozliczeń itp. 5)prace wymienione w pkt. 1¸4 w ramach zastępstw dozorców (urlopów, zwolnień lekarskich i vacatów), które są każdorazowo określane przez Zamawiającego w zależności od potrzeb, poprzez wystawianie odrębnych zleceń..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.72.31.00-2, 91.12.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykaz powierzchni stanowiących 100% własności m. st. Warszawy oraz wykaz powierzchni stanowiących 100% własności m. st. Warszawy - zastępstwa urlopowo-chorobowe - ADK-9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia: 1)wykonywanie usług w zakresie sprzątania w budynkach i terenów poza budynkami, będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK 1, 4 i 9 w Warszawie w Dzielnicy Śródmieście 2)odśnieżanie terenów będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK 1, 4 i 9 3)czuwanie nad sprawnym działaniem instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się w budynkach 4)współdziałanie z administratorami w zakresie obsługi mieszkańców poprzez przyjmowanie wszelkiego rodzaju zgłoszeń, interwencji, uwag i doręczanie korespondecji tj. faktur, przeczynszowań, rozliczeń itp. 5)prace wymienione w pkt. 1¸4 w ramach zastępstw dozorców (urlopów, zwolnień lekarskich i vacatów), które są każdorazowo określane przez Zamawiającego w zależności od potrzeb, poprzez wystawianie odrębnych zleceń..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.73.31.00-2, 90.12.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu jednostek oraz Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
- Likwidacja odpadów zawierających azbest z gospodarstw rolnych położonych na ternie Gminy Szczekociny
- EOP.332.39.24 Usługa kompleksowego sprzątania obiektów i pomieszczeń użytkowanych przez SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku w 2025 roku.
- Usługa utrzymanie czystości w pomieszczeniach Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie i Środowiskowego Domu Samopomocy Mozaika w Lublinie w roku 2025 r.
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Urzędu Miasta Czeladź (SE-ZP.271.1.8.2024)
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.