Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-10
Mikołów: Dostawa materiałów promocyjnych oraz dydaktycznych
na potrzeby projektu Niesamowita Agencja Sprytnych Agentów NASA
Numer ogłoszenia: 245288 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich , ul. Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054, faks 0-32 22 60 169.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasamikolow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych oraz dydaktycznych na potrzeby projektu Niesamowita Agencja Sprytnych Agentów NASA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia -CPV:
30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
22462000-6 Materiały reklamowe
2.Projekt Niesamowita Agencja Sprytnych Agentów NASA ma na celu zwiększenie szans edukacyjnych i psychospołecznych wśród uczniów mikołowskich szkół podstawowych poprzez wdrożenie kompleksowych programów rozwojowych.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3.Zamówienie obejmuje swoim zakresem dostawę następujących materiałów posiadających nadruki (ew. naklejki na elementach plastikowych) zgodnie z wzorem stanowiącym dodatek nr 5 do siwz. Wykonawca po podpisaniu umowy otrzyma projekty w formacie pliku graficznego CDR.
CZĘŚĆ I
Piórnik bez wyposażenia - 1000 szt.
Kolor(y): - czerwony - granatowy
Rozmiar: 21,0 x 8,0 x 4,0 cm
Materiał: poliester 600D - nadruk 1 kolor
Worko-plecak 1000 szt.
Worek/plecak z szelkami ze sznurków
30-35cm x 40-45cm, kolory: granatowy i czerwony, materiał: nylon 210D
Smycz - 1000 szt.
10 mm, granatowa, zawieszka reklamowa zakończona karabińczykiem, poliester
Kalkulator zwykły - 180 szt.,
biurkowy dla ucznia, srebrny lub czarny lub kombinacja tych kolorów, wymiary max 15x10x1cm, zasilany podwójnie: baterie + słonecznie.
Kalkulator profesjonalny - 25 szt.
2, 8, 16 system liczbowy
Całki i pochodne (numerycznie)
Funkcje trygonometryczne i hiperboliczne
Kombinacje i wariacje
Liczby zespolone
Konwersja współrzędnych biegunowych i prostokątnych
Logarytm dziesiętny i naturalny
Ułamki zwykłe (naturalnie zapisywane)
26 (2398) komórek pamięci
Statystyka i regresja
Rozwiązywanie równań 2 i 3 stopnia
Rozwiązywanie układów równań (2 i 3 niewiadome)
Operacje logiczne
Silnia, potęga o dowolnym wykładniku, pierwiastek dowolnego stopnia
3 jednostki kąta (DEG, RAD, GRA)
Konwersja jednostek kąta
30 lub więcej stałych naukowych
Obliczenia na macierzach
powyżej 100 zapamiętanych formuł
Funkcja rozwiązywania wzoru
Zasilanie bateryjne;
Zamykany panel z tworzywa, Instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna
Czapki odblaskowe - 160 szt.
naszyte taśmy odblaskowe zgodne z normą odblaskową EN 471,
Szelki odblaskowe - 160 szt.
Elektroniczny translator - 25 szt.
polski, angielski, niemiecki, francuski, włoski, kierunek tłumaczenia: z każdego na każdy, funkcja mowy, kalkulator, dodatki: przelicznik miar i wag, kalendarz, czas na świecie itp., min. 500000 słów, wyświetlacz 240x120 pikseli, zasilanie bateryjne lub na zasilacz w komplecie.
Wskaźnik laserowy z pilotem do prezentacji - 110 szt.
w zestawie baterie, na usb bez potrzeby instalacji, zasięg pilota 15 m, lasera 200m,
Kubek - 110 szt.
300ml, porcelitowy, biały
Komplet zakreślaczy - 110 kompletów
po 3 kolory (żółty, zielony, różowy)
Pamięć usb 2 GB - 110 szt.
srebrny lub czarny lub granatowy.
Teczka studencka - 110 szt.
poliester, 42 x 29 x 6,5 cm, czarna i granatowa po 55 sztuk.
Pisak do opisu CD - 110 szt.
cienki , czarny
Balon z nadrukiem - 1500 szt.
kolory biały, niebieski, żółty, czerwony, zielony - po 300 szt.
Torba papierowa z uchwytami z nadrukiem - 1000 szt.
wymiary 40 szer, 40 wys, 14 gł. - kolor biały, nadruk kolorowy 1 strona, kartonik do usztywniania dna włożony!
CZEŚĆ II
Teczka A4 ofertowa - 2500 szt.
na dokumenty A4, grzbiet 2 mm, karton biały 300 g/m2, nadruk 4/0.
Bloczek A5 z nadrukiem - 1110 szt.
100kartek, kratka, nadruk kolorowy 4/0..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.46.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nasamikolow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich
43-190 Mikołów
ul. K. Miarki 9
Pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich
43-190 Mikołów
ul. K. Miarki 9
sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług
edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mikołowie oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Organizacja wydarzenia pn. Edukacja nieformalna, kluczem w rozwoju osobistym i karierze zawodowej, finansowanego w ramach projektu: "Zbudowanie systemu koordynacji i (...)"
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.