eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieWymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich ul. Bpa Nankera 103

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-11

Piekary Śląskie: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich ul. Bpa Nankera 103
Numer ogłoszenia: 245344 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204942 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Bpa Nankera 103, 41-947 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 288 35 74; 287 95 03, faks 32 287 95 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich ul. Bpa Nankera 103.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich ul. Bpa Nankera 103. 1. Zakres robót obejmuje: a) demontaż istniejącej, starej instalacji, b) wykonanie nowej instalacji zgodnie dokumentacją projektową, c) przeprowadzenie prób instalacji, d) zamurowanie otworów po demontażu instalacji, e) uzupełnienie malowania, f) wykonanie dokumentacji powykonawczej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, tj.: a) Projekt budowlany- Załącznik nr 7, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 8, c) Przedmiar robót - Załącznik nr 9, d) Rysunki -Załączniki od nr 10 do nr 14 3. Z uwagi na specyfikę działalności zamawiającego, wszystkie roboty będą wykonywane na czynnym obiekcie i nie mogą kolidować z pracą Ośrodka zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych poprzez ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż wskazane w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót pod warunkiem, iż będą one posiadać parametry nie gorsze niż określone w Dokumentacji projektowej. Dla porównania parametrów równoważności należy przyjąć parametry zawarte w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Występujące w Dokumentacji projektowej nazwy handlowe materiałów i urządzeń oraz ich dostawców należy traktować jako przykładowe służące tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia -w żadnym przypadku nie oznacza to bezwzględnego obowiązku ich zastosowania. W przypadku złożenia oferty równoważnej wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą dokumenty, z których w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, iż zaoferowane równoważne materiały i urządzenia mają takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne w odniesieniu do określonych przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca składający ofertę równoważną,w przypadku powierzenia mu realizacji zamówienia, ponosi pełną odpowiedzialność za osiągnięty efekt zrealizowania przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawcom przystępującym do przetargu zaleca się, przed złożeniem ofert, dokonanie wizji lokalnej obiektu. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 36 miesięcy, liczonej od dnia końcowego odbioru robót. 7. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymywania porządku w trakcie wykonywania prac oraz po zakończeniu robót uporządkowania terenu wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 9. Wykonawca na własny koszt zabezpieczy kontenery do odpadów oraz ich wywóz (śmieci, gruz i inne). 10. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym miejsce składowania gruzu i odpadów powstałych podczas robót. 11. Wszystkie materiały użyte do realizacji zadania muszą być najwyższej jakości i posiadać stosowne atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 12. Przed podpisaniem końcowego protokołu odbioru robót wykonawca dostarczy zamawiającemu wszystkie wymagane dokumenty wyszczególnione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 13. Po zakończeniu robót wykonawca sporządzi i dostarczy zamawiającemu dokumentację powykonawczą. 14. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z całością Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), wraz z załącznikami, które są integralną częścią niniejszej Specyfikacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalatorstwa Gazowego Wod.-Kan. i C.O. D.Z. Kryszczak, ul. Dobra 6, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73835,99

  • Oferta z najniższą ceną: 73288,95 / Oferta z najwyższą ceną: 111650,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.