eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA PREPARATÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK, SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-26

Warszawa: DOSTAWA PREPARATÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK, SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI
Numer ogłoszenia: 245406 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" , Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, faks 022 8151015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PREPARATÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK, SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA PREPARATÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK, SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI - 5 PAKIETÓW.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który posiada: aktualną koncesję/zezwolenie GIF na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej / składu celnego / składu konsygnacyjnego - dotyczy pakietów nr 2 (poz. 6), pakietu nr 5 (poz. 4, 6, 11)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu i używania na terenie UE zgodnie z obowiązującym prawem i na potwierdzenie powyższego posiada aktualne dokumenty, które zostaną dostarczone w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy - dotyczy pakietów nr 1 -5; 2. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym - wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym - wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji, oraz zatwierdzoną przez Ministra Zdrowia charakterystykę produktu leczniczego i dostarczy je w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy - dotyczy pakietów nr 2 (poz. 6) i 5 (poz. 4, 6, 11); 3. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium Polski i dostarczy je w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy - dotyczy pakietów nr 2 (poz. 5) i 5 (poz. 1, 2, 3, 7, 10, 15, 16); 4. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada dokumenty z przeprowadzonych badań potwierdzające skuteczność żądanego spektrum i czasu działania w obszarze medycznym w warunkach praktycznych - w oryginale i tłumaczeniu na język polski - i dostarczy je w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy - dotyczy pakietu nr 2 (poz.1,3,6), pakietu 3 (poz. 1, 2, 3, 5), pakietu 4 (poz.1,7), pakietu nr 5 (poz.4,5,6,11,12,13,14); 5. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada dokumenty z przeprowadzonych badań potwierdzające skuteczność żądanego spektrum i czasu działania z odcisku chusteczek w obszarze medycznym w warunkach praktycznych - w oryginale i tłumaczeniu na język polski - i dostarczy je w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy - dotyczy pakietu nr 4 (poz. 3,4,5,6); 6. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada dokumenty zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych (potwierdzenie dokonania powiadomienia lub potwierdzenia dokonania zgłoszenia Prezesa Urzędu RPLWMiPB, odpowiednia deklaracja zgodności WE certyfikat WE i dostarczy je w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy w oryginale i tłumaczeniu na język polski - dotyczy pakietów nr 1 (poz. 1), pakiet nr 2 (poz. 1, 2, 3), pakiet nr 3 (poz. 1, 2, 3, 4), pakiet nr 4 ( 1, 3, 4, 5, 6); 7 Oświadczenie, iż Wykonawca posiada dokumentację potwierdzającą jałowość preparatu dla każdej partii produktu przez akredytowane laboratorium i dostarczy ją w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy - dotyczy pakietu nr 4 (poz. 7,8,9). 8. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem biobójczym - wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem biobójczym wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji i dostarczy je w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy w oryginale i tłumaczeniu na język polski - dotyczy pakietów nr 3 (poz. 5), pakietu nr 4 (poz. 7), pakietu nr 5 (poz. 5, 12, 13, 14) ; 9. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada ulotki informacyjne w języku polskim wszystkich oferowanych produktów i dostarczy je w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy - dotyczy pakietów nr 1-5 10. Oświadczenie, iż posiada karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i dostarczy je wraz z pierwsza dostawą

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa sie także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 3. Wypełniony(e) i podpisany(e) formularz(e) cenowy(e)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadkach: 1) niewykorzystania wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy, 2) wystąpienia okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy - przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia 3) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego 4) zmiany stawki VAT - w takim przypadku cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto ulegnie odpowiedniej zmianie, w wysokości i terminie wynikającymi z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę, W takim przypadku wynagrodzenie brutto, ulegnie odpowiedniej zmianie. 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, budynek K pokój 103 lub za zaliczeniem pocztowym - 20 pln. Bezpłatnie ze strony internetowej www.czd.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek K pokój 103..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Enzymatyczny preparat w koncentracie do wstępnego mycia sprzętu endoskopowego i endoskopów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Enzymatyczny preparat w koncentracie do wstępnego mycia sprzętu endoskopowego i endoskopów - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji - 6 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do mycia i dezynfekcji - 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do mycia i dezynfekcji - 9 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do mycia i dezynfekcji - 16 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.