Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-17
Kraków: Dostawa papierów rejestracyjnych.
Numer ogłoszenia: 24548 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papierów rejestracyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papierów rejestracyjnych. Zamówienie składa się z 2 części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium dla całego zamówienia wynosi: 5.390,00 zł, w tym dla poszczególnych części: Część 1: 1.700 zł. Część 2: 2.800 zł. Część 3: 530 zł. Część 4: 60 zł. Część 5: 300 zł. W przypadku złożenia oferty częściowej wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz kalkulacyjny, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
reguluje wzór umowy (załącznik nr 3 do specyfikacji)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.su.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (12,30 zł) lub bezpłatnie ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Papier do EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PAPIER DO EKG ASCARD 3 104X40 GŁADKI - 200 szt.; 2. PAPIER DO EKG ASCARD 3 104X40M Z NADRUKIEM - 2 520 szt.; 3. PAPIER DO EKG ASCARD 33 B/N 110x15 - 520 szt.; 4. PAPIER DO EKG ASCARD 4 112X25 - 9 000 szt.; 5. PAPIER DO EKG BTL08-LT-LC - 210x25 - 50 szt.; 6. PAPIER DO EKG MARQUETTE 210X280X300 - 150 szt.; 7. PAPIER DO EKG HEWLETT-PACKARD M 1709 A 210X300X200 - 400 szt.; 8. PAPIER DO EKG E-30 3 KANAŁOWY 100X40 - 100 szt.; 9. PAPIER DO EKG HELLIGE CARDIOSMART 210X295X150 - 60 szt.; 10. PAPIER DO EKG HELLIGE CARDIOSERV EK41T - 60 szt.; 11. PAPIER DO EKG SIEMENS MEGACARD 740 210X300X200 - 100 szt.; 12. PAPIER DO EKG SIEMENS MEGACARD 350 210X300X200 - 120 szt.; 13. PAPIER DO EKG CARDIORAPID 50X15 - 20 szt.; 14. PAPIER DO EKG DEADALUS/CANDIA/ 210X20 - 150 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Papier do videoprintera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PAPIER DO VIDEOPRINTERA MITSUBISHI K 65 HM 110X20 - 200 szt.; 2. PAPIER DO VIDEOPRINTERA MITSUBISHI K 61 B 110X20 - 2 040 szt.; 3. PAPIER DO VIDEOPRINTERA SONY UPP-110HD 110X20 ORYGINAŁ - 650 szt.; 4. PAPIER DO VIDEOPRINTERA SONY UPP 110HA 110X20 - 30 szt.; 5. PAPIER DO VIDEOPRINTERA SONY UPP 210 210x25 - 25 szt.; 6. PAPIER DO VIDEOPRINTERA SONY UPP 725 A - 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Papier do KTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 PAPIER DO KTG HEWLETT PACKARD M 1911 A 150X100X150 (bez perforacji) szt. 1 800 2 PAPIER DO KTG HEWLETT PACKARD PERFOR. 152X100X150 szt. 300 3 PAPIER DO KTG SONICAID OXFORD TEAM 143X150X300 szt. 300 4 PAPIER DO KTG CADENCE 31 MFM 112X90X150 szt. 1 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Papier do EEG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 PAPIER DO EEG SIEMENS SICARD 460 147X100X400 szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Papier termiczny do drukarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 PAPIER DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ 60X30 szt. 350 2 PAPIER TERMICZNY DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ 57X30 B/N szt. 720 3 PAPIER DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ 110X30 B/N szt. 400 4 PAPIER DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ RAPID-LAB 865 110X20 szt. 100 5 PAPIER DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ 38X5 B/N szt. 60 6 PAPIER DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ 55X40 szt. 12 7 PAPIER DO DRUKARKI VITALOGRAPH 112X28,5 szt. 300 8 PAPIER DO DRUKARKI STATIM 5000 SM0020 57X6 szt. 120 9 PAPIER DO DRUKARKI STATIM 5000 SM0024 szt. 60 10 PAPIER DO PROGR. MEDTRONIC 100X150X200 szt. 250 11 PAPIER DO SPIROMETRU 112x28,5 szt. 30 12 PAPIER DO STERYLIZATORA5XL 79X30 szt. 60 13 PAPIER TERMOCZUŁY DO DRUKARKI HP - 50X30 szt. 20 14 PAPIER DO DRUKARKI BIOTRONIK ICS 3000 - nr kat. 348728 szt. 90 15 PAPIER DO CENTRALI - 50X30 - HP - 8605 szt. 60 16 PAPIER DO DEFIBRYLATORA COMBI ii 50X30 - 8545 szt. 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DOSTARCZENIE NARZĘDZI NEUROCHIRURGICZNYCH
- dostawa myjki ultradźwiękowej dla WIMiC - DE-dzp.272-142/25
- Wykonywanie przeglądów okresowych sprzętu medycznego na potrzeby Oddziałów Szpitalnych (78 grup)
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem ostatecznej decyzji ZRID dla inwestycji pn.: "Rozbudowa skrzyżowania ulic Raciborskiego i Chałupnika"
- Roboty budowlane, nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026 r., zadania pn. "Plac Sikorskiego-zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X, dla ZZM w Krakowie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej nowego przyłącza wodociągowego do budynku biurowego zlokalizowanego przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego
- Dostawa papieru do urządzeń drukujących dla 22.BLT w Malborku oraz 49.BLot w Pruszczu Gdańskim
- Sukcesywna dostawa papieru xero na potrzeby Politechniki Lubelskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papierniczych
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.