Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Gdynia: dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2008) sprzętu rehabilitacyjnego (w ramach projektu pod nazwą Wyposażenie Oddziałów: Rehabilitacji Neurologicznej, Dziennej Rehabilitacji Narządu Mowy oraz Oddziału Ortopedii i Traumatologii Ruchu w sprzęt związany bezpośrednio z ograniczeniem niepełnosprawności ) do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 245598 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalmiejski-gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2008) sprzętu rehabilitacyjnego (w ramach projektu pod nazwą Wyposażenie Oddziałów: Rehabilitacji Neurologicznej, Dziennej Rehabilitacji Narządu Mowy oraz Oddziału Ortopedii i Traumatologii Ruchu w sprzęt związany bezpośrednio z ograniczeniem niepełnosprawności ) do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2008) sprzętu rehabilitacyjnego (w ramach projektu pod nazwą Wyposażenie Oddziałów: Rehabilitacji Neurologicznej, Dziennej Rehabilitacji Narządu Mowy oraz Oddziału Ortopedii i Traumatologii Ruchu w sprzęt związany bezpośrednio z ograniczeniem niepełnosprawności ) do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni - 7 sztuk, 7 kompletów, 1 zestaw.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii 33.15.85.00 - Przyrządy medyczne na podczerwień 38.62.20.00 - Lustra 33.19.21.50 - Łóżka terapeutyczne 33.15.40.00 - Urządzenia do mechanoterapii 33.15.81.00 - Urządzenia elektromagnetyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu : a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w/g formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oświadczenia , że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub ( w przypadku Wykonawców , którym udostępniony zostanie potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia innych podmiotów) - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) oświadczenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. II.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: składa dokument/dokumenty zgodnie z postanowieniami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żąda Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn.zm.) - w zakresie wskazanym w pkt.I . III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo: a/ dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. b/ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentu wskazanego w pkt.I lita) oraz oświadczenia wskazanego w pkt.I lit.b) w zakresie wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania . Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81- 348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11, dokument bezpłatny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81- 348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 22.12.2008.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/ przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej 2/ Zamawiający nie dopuszcza formy elektronicznego porozumiewania się z Wykonawcami 3/ numer postępowania : SM/ZP/N/82/08-DO 4/ Wykonawcy są zobowiązani także do złożenia : a) formularza oferty b) oświadczenia , że oferowany asortyment posiada niezbędne świadectwa i certyfikaty dopuszczające go do stosowania i obrotu na terenie Polski i krajów UE, c) wypełnionego zestawienia granicznych parametrów techniczno-użytkowych oferowanego asortymentu, d) wypełnionego zestawienia warunków gwarancji i serwisu oferowanego asortymentu (w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym), e ) wypełnionego formularza cenowego . Zamawiający oceni spełnienie granicznych parametrów techniczno- użytkowych wskazanych w SIWZ na podstawie zestawienia granicznych parametrów techniczno-użytkowych oferowanego asortymentu zawartych w załączniku do SIWZ- złożonego wraz z ofertą przez Wykonawcę, wg formuły spełnia/nie spełnia..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko / stół / do ćwiczeń chwytno - manipulacyjnych z oporem i bez oporu wraz z drobnym sprzętem do ćwiczeń manipulacyjnych ( wałki, cylindry) - 1 zestaw.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materace do ćwiczeń w pozycji leżącej - 3 sztuki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GRUPA 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sollux - aparat do terapii światłem - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.85.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GRUPA 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laser dwugłowicowy - aparat do laseroterapii dwusondowy - 1 komplet.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GRUPA 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lustro z siatką posturometryczną i skrzydłami bocznymi - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.62.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GRUPA 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rotor do ćwiczeń kończyn dolnych i górnych 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: GRUPA 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do krioterapii miejscowej (CO2) - 1 komplet.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: grupa 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tor do nauki chodu o długości około 4 m z regulowaną wysokością poręczy - 1 komplet.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: GRUPA 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leżanka do ćwiczeń usprawniajacych według metody Bobath - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.50-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: GRUPA 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektroterapii - elektrostymulacji - 1 komplet.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: GRUPA 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do magnetoterapii - pole magnetyczne niskiej częstotliwości - 1 komplet.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.81.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: GRUPA 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termos i mankiety do terapii miejscowej lodem typu crio/cuff - 1 komplet.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: GRUPA 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw brył rehabilitacyjnych wykonanych z gąbki tapicerskiej pokrytej skórą ekologiczną do terapii ułożeniowej pacjentów leżących i stabilizacji podczas pionizacji do pozycji siedzącej w łóżku - 1 komplet.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie okresowych prac serwisowych oraz remontowych na samolocie L410-UVP-E-LW Turbolet SP-MBA.
- "Utrzymanie czystości na nabrzeżach portowych w Porcie Łeba"
- Prowadzenie sesji terapii systemowej dla rodzin wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społeczne
- Wykonanie serwisowych przeglądów silników i agregatów prądotwórczych na jednostkach pływających Ośrodka Szkolenia Żeglarskiego MW
- Tekstylia z logiem Wydziału Zarządzania i Nauk o Jakości
- Rozbudowa boiska wielofunkcyjnego wraz z elementami małej architektury na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.