To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-22
Zgorzelec: Usługi w zakresie wycen nieruchomości na rzecz Gminy Miejskiej Zgorzelec w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 24574 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 534482 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie wycen nieruchomości na rzecz Gminy Miejskiej Zgorzelec w 2014 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przez rzeczoznawcę majątkowego w zakresie wycen nieruchomości na rzecz Gminy Miejskiej Zgorzelec. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą poniższe kategorie zleceń: 1) wycena lokali mieszkalnych, z wyodrębnieniem wartości przynależnego gruntu, określeniem udziałów procentowych w częściach wspólnych budynku oraz określeniem nakładów poniesionych przez najemcę, wraz z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów, 2) wycena lokali niemieszkalnych, z wyodrębnieniem wartości przynależnego gruntu, określeniem udziałów procentowych w częściach wspólnych budynku oraz określeniem nakładów poniesionych przez najemcę, wraz z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów, 3) inwentaryzacje lokali wraz z uzyskaniem zaświadczenia o samodzielności lokalu potwierdzonego przez Starostę, 4) inwentaryzacja nieruchomości: bilans powierzchni użytkowej budynku wraz z powierzchnią pomieszczeń przynależnych w celu wyodrębnienia lokali z pomieszczeniami przynależnymi i określenia wysokości ich udziału w nieruchomości wspólnej, oraz rzuty poziome poszczególnych kondygnacji, 5) wycena garaży z wyodrębnieniem wartości gruntu wraz z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów oraz z określeniem wartości nakładów poniesionych przez najemcę, 6) wycena działek w celu zbycia, nabycia, zmiany wraz z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów, 7) określenie wartości nieruchomości w celu jej przekazania w trwały zarząd, 8) oszacowanie wartości działki przy jej wykupie przez członków wspólnoty mieszkaniowej wraz z oszacowaniem wartości poszczególnych udziałów, 9) wycena działek do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, 10) wycena działek do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - zabudowanej budynkiem wielorodzinnym do 7 lokali, 11) wycena działek do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - zabudowanej budynkiem wielorodzinnym powyżej 7 lokali, 12) wycena działek do wykupu prawa użytkowania wieczystego na własność, 13) wycena nieruchomości zabudowanych obiektami o łącznej kubaturze do 1000m3 z wyodrębnieniem wartości gruntu, wraz z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów, 14) wycena nieruchomości zabudowanych obiektami o łącznej kubaturze od 1000m3 do 3000m3 z wyodrębnieniem wartości gruntu, wraz z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów, 15) wycena nieruchomości zabudowanych obiektami o łącznej kubaturze od 3000m3 do 10 000m3 z wyodrębnieniem wartości gruntu, wraz z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów, 16) wycena nieruchomości dla celów ustalenia odszkodowania/wynagrodzenia za nieruchomość z tytułu wygaśnięcia użytkowania wieczystego, 17) wycena działek w celu ustalenia odszkodowania z tytułu nabycia przez Gminę z mocy prawa działek gruntu wydzielonych pod nowe drogi gminne lub działek pod poszerzenie istniejących dróg, 18) ustalenie wartości nakładów poniesionych na nieruchomość w związku z budową, przebudową, rozbudową, modernizacją, remontem, adaptacją, itp., 19) inwentaryzacja budowlana uproszczona za 1m2 mierzonej powierzchni, 20) ustalenie nowych udziałów procentowych - korekta udziałów % lokali w nieruchomości wspólnej (określenie jednego udziału), 21) wycena nasadzeń trwałych, 22) wycena działek dla potrzeb ustalenia wysokości opłat adiacenckich, 23) aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu, 24) wycena ograniczonego prawa rzeczowego obciążającego bądź mającego obciążyć nieruchomość, 25) wycena nieruchomości jako środka trwałego wraz z wyodrębnieniem wartości gruntu 26) określenie wartości nieruchomości (gruntu) oddanej w użytkowanie wieczyste w celu ustalenia opłaty za użytkowanie wieczyste, 27) określenie wartości rynkowej nieruchomości przed i po uchyleniu/zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla ustalenia wartości opłaty jednorazowej (tzw. renty planistycznej) w związku ze wzrostem wartości na skutek uchwalenia planu miejscowego lub jego zmiany. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi z uwzględnieniem poniższych postanowień: 1) dokumentację dotyczącą wycen należy sporządzić w formie operatu szacunkowego, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 207, poz. 2109 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.), 2) przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnych zleceń, wystawionych każdorazowo przez Zamawiającego, 3) Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru zleceń w siedzibie Zamawiającego tj. Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, w terminie 3 dni roboczych, od telefonicznego zawiadomienia go o wystawieniu danego zlecenia. W przypadku bierności Wykonawcy w odebraniu zlecenia w w/w terminie, Zamawiający, wezwie Wykonawcę do odbioru zlecenia mailem bądź faksem, wyznaczając Wykonawcy termin odbioru zlecenia. Nie podjęcie czynności odbioru zlecenia w określonym przez Zamawiającego w wezwaniu terminie, będzie skutkowało naliczeniem kary umownej, zgodnie z zapisami § 5 ust. 1 pkt 1 lit. c) projektu umowy, stanowiącego Formularz Nr 6 do SIWZ, 4) termin realizacji zlecenia będzie wskazany przez Zamawiającego każdorazowo w zleceniu. Minimalny termin realizacji nie będzie krótszy niż 7 dni roboczych od dnia przyjęcia zlecenia przez Wykonawcę, 5) Wykonawca sporządzi i dostarczy do siedziby Zamawiającego wykonaną zgodnie ze zleceniem dokumentację, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, 6) materiały niezbędne do realizacji zleconej dokumentacji, m.in.: mapy ewidencyjne gruntów i budynków oraz wypisy z ewidencji gruntów, Wykonawca pozyska na koszt własny i własnym staraniem, 7) w zakresie sporządzonego przez siebie operatu szacunkowego, Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w rozprawach administracyjnych, sądowych bądź postępowaniach przed organem odwoławczym bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zwolniony będzie z tego obowiązku tylko w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, potwierdzonych w formie opisowej wraz z dokumentami potwierdzającymi powyższą okoliczność. W przypadku nieuzasadnionego braku uczestnictwa w rozprawach lub postępowaniach, Zamawiający będzie naliczał kary umowne, zgodnie z zapisami § 5 ust. 1 pkt 1 lit. b) projektu umowy, stanowiącego Formularz Nr 6 do SIWZ, 8) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania pisemnych wyjaśnień na żądanie Zamawiającego w przedmiocie sporządzonego operatu szacunkowego w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty doręczenia pisemnego żądania. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. z 2010 r., Dz. U. Nr 102, poz. 651 ze zm.) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 207, poz. 2109 ze zm.), zgodnie z zasadami obowiązującymi rzeczoznawcę majątkowego zawartymi w Kodeksie Etyki Zawodowej Rzeczoznawców Majątkowych, tj. rzetelnie, uczciwie, ze szczególną starannością i zachowaniem tajemnicy zawodowej oraz zgodnie z wytycznymi zawartymi w standardach zawodowych dotyczących wyceny nieruchomości, a także z postanowieniami niniejszej specyfikacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA NIERUCHOMOŚCI - "KRUPIŃSKI" HENRYK KRUPIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA NIERUCHOMOŚCI - "KRUPIŃSKI" HENRYK KRUPIŃSKI
- Henryk Krupiński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Agencja Nieruchomości - KRUPIŃSKI, ul. Langiewicza 7/1, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89430,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 107335,95
Oferta z najniższą ceną: 107335,95 / Oferta z najwyższą ceną: 107335,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz innych mat. zużyw. do badań z zakresu immunochemii wraz z dzierżawą analizatora z UPS i drukarką na okres 36 miesięcy 2.
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Wola Rębkowska gm. Garwolin.
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wykonanie projektów do budowy i przebudowy dróg gminnych
- "Sporządzenie map z projektem podziału nieruchomości"
- Budowa w ciągu drogi powiatowej nr 1726G drogi dla pieszych i rowerów będąca częścią podstawowej sieci tras rowerowych w MOF Bytowa oraz Subregionalnej trasy rowerowej EURO VELO R20
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 878 w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo z drogą krajową Nr 74 w m. Janów Lubelski"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.