eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MotyczOrganizacja szkoleń i kursów oraz stażu zawodowego w ramach projektu Bądź samodzielny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-26

Motycz: Organizacja szkoleń i kursów oraz stażu zawodowego w ramach projektu Bądź samodzielny
Numer ogłoszenia: 245954 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopnica , Kozubszczyzna 127a, 21-030 Motycz, woj. lubelskie, tel. 081 5031081, faks 081 5031082.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń i kursów oraz stażu zawodowego w ramach projektu Bądź samodzielny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń i kursów w ramach projektu Bądź samodzielny. ZADANIE 1 Przedmiotem zamówienia jest organizacja dwóch spotkań dla osób korzystających z pomocy społecznej w gminie Konopnica oraz ich otoczenia. SPOTKANIE PIERWSZE INTEGRACYJNO-EDUKACYJNE Pierwsze spotkanie odbędzie się w terminie do 10 dni od podpisania umowy w sobotę w godzinach od 13.00 do 19.00 na terenie gminy Konopnica pod hasłem Bądź aktywny. Uczestniczyć w nim będą osoby objęte projektem, wskazane przez Zamawiającego oraz ich otoczenie, maksymalnie 45 osób. Spotkanie odbędzie się w formie pikniku. Wykonawca dla uczestników projektu tj. 16 osób zorganizuje instruktaż pierwszej pomocy trwający 2 godziny zegarowe; podzielony na dwie części podstawowe zabiegi resuscytacyjne ćwiczenia praktyczne ocena sytuacji i zabezpieczenie miejsca wypadku; ocena poszkodowanego i kontrola czynności życiowych wezwanie pomocy opanowanie krwotoków podstawowe czynności podtrzymujące życie ewakuacje ze strefy zagrożenia ułożenie poszkodowanego w odpowiedniej pozycji postępowanie przeciwwstrząsowe zabezpieczenie miejsca wypadku oraz udzielanie pomocy w różnych sytuacjach resuscytacja krążeniowo oddechowa urazy głowy, złamania kończyn krwotoki ciała obce w ranie omdlenia epilepsja zawał serca zadławienia porażenie prądem elektrycznym zatrucia oparzenia cukrzyca udar mózgu. Uczestnicy projektu tj. 16 osób otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, opatrzone obowiązującymi logotypami zgodnymi z wytycznymi dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl oraz zawierające o współfinansowaniu szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zapewni uczestnikom projektu materiały szkoleniowe instrukcja pierwszej pomocy z obowiązującymi logotypami zgodnymi z wytycznymi dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl oraz zawierające informacje o współfinansowaniu szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego Wykonawca zorganizuje, gry i zabawy zespołowe tj. gra w babingtona, tor przeszkód, bieg na czas, skoki w workach, przeciąganie liny, hula hop, rzut ringo do celu dla maksymalnie 45 osób. Wykonawca zakupi kolorowe koszulki dla uczestników biorących udział w grach i zabawach sportowych maksymalnie 45 osób. Wykonawca przygotuje zestaw nagród rakietki i lotki do babingtona, hula hop, rzutki ringo dla 21 osób za pierwsze trzy miejsca w siedmiu dyscyplinach grach. Wykonawca zapewni sprzęt nagłaśniający na czas trwania spotkania. Wykonawca zagwarantuje dla maksymalnie 45 osób ciepły posiłek składający się z drugiego dania oraz napoju. Posiłek będzie podany w naczyniach jednorazowych z jednorazowymi sztućcami. Posiłek zostanie podany w trakcie trwania spotkania. Na zakończenie spotkania Wykonawca zorganizuje wspólne ognisko dla maksymalnie 45 osób. Wykonawca zapewni kiełbaski, szaszłyki, chleb, napoje. Wykonawca zapewni transport dla około 45 osób z miejsca zbiórki parking przy gminie Konopnica do miejsca spotkania oraz z miejsca spotkania do miejsca zbiórki. W trakcie spotkania Wykonawca będzie prowadził listy obecności uczestników projektu. Z przeprowadzonego spotkania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację zdjęciową na płycie CD oraz krótką prezentację w programie Power Point. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ingerencji w plan spotkania. W tym celu Wykonawca i Zamawiający, po podpisaniu umowy, wspólnie ustalą ostateczny plan spotkania. SPOTKANIE DRUGIE INTEGRACYCJNO POZNAWCZE Spotkanie integracyjno poznawcze, Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować jedno dniową wycieczkę do Kazimierza Dolnego dla maksymalnie 45 osób w terminie nie dłuższym niż do 01.09.2013 r. W wyjeździe będą brać udział uczestnicy projektu, tj. 16 osób wraz z ich otoczeniem, maksymalnie 45 osób wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni transport dla maksymalnie 45 uczestników wyjazdu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego parking przed Urzędem Gminy Konopnica do Kazimierza Dolnego i powrót. Wykonawca zapewni ubezpieczenie dla maksymalnie 45 osób na czas trwania wyjazdu. Wykonawca zapewni przewodnika na czas zwiedzania Kazimierza Dolnego Wykonawca zapewni bilety wstępu na rejs statkiem wycieczkowym po Wiśle, bilety wstępu do muzeum Złotnictwa oraz bilety na Górę Trzech Krzyży. W trakcie wyjazdu Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika obiad np. w naleśnikarni. Przedstawiciel Wykonawcy będzie koordynował wszystkie działania oraz opiekował się grupą od momentu zbiórki w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do momentu odwiezienia uczestników wyjazdu w miejsce wskazane przez Zamawiającego po zakończeniu wyjazdu. W trakcie spotkania Wykonawca będzie prowadził listy obecności uczestników projektu. Z przeprowadzonego spotkania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację zdjęciową na płycie CD oraz krótką prezentację w programie Power Point. Wyjazd odbędzie się w sobotę. ZADANIE 2 Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie warsztatów, kursów zawodowych dla osób korzystających z pomocy społecznej, bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo, oraz organizacja stażu zawodowego dla co najmniej jednej osoby, działania te rozpoczną się w ciągu 14 dni od podpisania umowy, a zakończą do 30.11.2013 r. Wsparcie psychologiczne trening kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy 16 osób 14 godzin lekcyjnych diagnoza rzeczywistych przyczyn występowania trudności życiowych, doskonalenie umiejętności społecznych i interpersonalnych, wzmocnienie motywacji do zmiany swojej sytuacji życiowej budowania samooceny i wiary we własne możliwości efektywna komunikacja interpersonalna umiejętność pracy w zespole asertywność w życiu codziennym i zawodowym radzenie sobie ze stresem i sytuacjami trudnymi metody rozwiązywania sytuacji konfliktowych Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy z doradcą zawodowym dla grupy 16 osób 16 godzin lekcyjnych. Identyfikacja predyspozycji zawodowych analiza mocnych i słabych stron Ukazanie przydatności posiadanych predyspozycji, zainteresowań zawodowych przy wyborze przyszłej aktywności zawodowej Urealnienie samooceny, określenie celów zawodowych Skuteczne metody poszukiwania ofert pracy Na co zwrócić uwagę odpowiadając na ogłoszenie Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych CV, list motywacyjny Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej Warsztaty Savoir Vivreu dla grupy 16 osób 8 godzin lekcyjnych Sposoby budowania dobrego pierwszego wrażenia Pierwszy kontakt z drugą osobą Mowa ciała, jak prawidłowo zachować się aby wywrzeć doskonałe pierwsze wrażenie Sposoby, dzięki którym można wywrzeć dobre wrażenie na innych Prowadzenie konwersacji z uwzględnieniem zasad savoir vivre Stosowanie zasad savoir vivre w życiu prywatnym i zawodowym Budowanie profesjonalnego wizerunku tajemnica profesjonalnego stroju i wyglądu Powyższe działania zostaną przeprowadzone na terenie gminy Konopnica. Obsługa kas fiskalnych dla 3 osób min. 15 godzin lekcyjnych oraz egzamin końcowy. Zajęcia odbywać się będą na terenie gminy Konopnica. Podstawy obsługi komputera dla 4 osób min. 40 godzin zajęć lekcyjnych w tym 20 godzin zajęć praktycznych i 20 godzin teorii. Zajęcia odbywać się będą na terenie gminy Konopnica. Podstawy fryzjerstwa i ich zastosowanie w praktyce dla 3 osób min. 36 godzin zajęć lekcyjnych w tym min 16 godzin zajęć praktycznych. Zajęcia odbywać się będą na terenie gminy Konopnica. Kierowca, operator wózków jezdniowych z napędem mechanicznym dla 2 osób min. 89 godzin lekcyjnych w skład zajęć wchodzą wykłady min. 69 godzin, zajęcia praktyczne min. 20 godzin oraz egzamin UDT. Kurs prawa jazdy kat. C dla 1 osoby 50 godzin w skład zajęć wchodzą wykłady nim. 20 godzin lekcyjnych, zajęcia praktyczne nim. 30 godzin zegarowych oraz egzamin końcowy. Wykonawca opłaca także pierwszy egzamin w WORD oraz potrzebne badania lekarskie. Opiekunka nad osobami starszymi i dziećmi dla grupy 10 osób 50 godzin lekcyjnych w skład zajęć wchodzą wykłady min. 30 godzin lekcyjnych, ćwiczenia min. 20 godzin lekcyjnych. Zajęcia odbywać się będą na terenie gminy Konopnica. Kurs na prawo jazdy kat. B dla 5 osób 60 godzin w skład zajęć wchodzą wykłady nim. 30 godzin lekcyjnych, zajęcia praktyczne nim. 30 godzin zegarowych oraz egzamin końcowy. Wykonawca opłaca także pierwszy egzamin w WORD oraz potrzebne badania lekarskie. Pracownik ochrony fizycznej, osób i mienia dozorca dla 1 osoby Szkolenie będzie trwało min. 120 godz. lekcyjnych, w tym 51 godz. teoretycznych i 69 godz. praktycznych. Księgowość komputerowa dla 1 osoby szkolenie powinno trwać min. 50 godzin lekcyjnych w tym 30 godzin zajęcia praktyczne 20 godzin zajęcia teoretyczne. Glazurnik dla 1 osoby szkolenie powinno trwać min. 80 godzin lekcyjnych, w tym 60 godzin zajęć praktycznych, 20 godzin teorii. Organizacja stażu zawodowego dla co najmniej 1 osoby Staż można zorganizować na okres nie krótszy niż 3 miesiące i nie dłużej niż 6 miesięcy. Czas pracy odbywającego staż nie może przekraczać 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo a dla osoby niepełnosprawnej zaliczonej do znacznego lub umiarkowanego stopnia niepełnosprawności 7 godzin na dobę i 35 godzin tygodniowo. Osoba odbywająca staż będzie otrzymywała stypendium w wysokości nie większej niż kwota minimalnego wynagrodzenia obowiązująca na rok 2013 i nie mniejszej niż 1000 zł. Kwotę stypendium wypłaconą uczestnikowi projektu należy rozumieć jako kwotę nie pomniejszoną o zaliczkę na podatek dochodowych od osób fizycznych, z uwagi na objęcie kwoty stypendium zwolnieniem. Pozostałe kwestie dotyczące organizacji stażu należy stosować zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocja zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz.U. z 2008 Nr 69, poz. 415 tekst jednolity z późn. zm. oraz rozporządzeniem MPiPS z dnia 20 sierpnia 2009 r. w sprawie szczegółowych warunków odbywania stażu przez bezrobotnych Dz. U. Nr 142, poz.1160. Wykonawca zwróci uczestnikom projektu koszty dojazdu do max. 150 złotych. Na podstawie biletów autobusowych i listy obecności. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe także w wersji elektronicznej oraz materiały dydaktyczne notatnik, długopis. Materiały te przechodzą na własność szkolonych. Wykonawca zapewni sale szkoleniowe, które spełniają wszystkie wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca umożliwi eksponowanie logo realizowanego projektu w miejscu i w czasie prowadzenia zajęć teoretycznych Wszelka dokumentacja zostanie oznaczona odpowiednimi logotypami, które są dostępne na stronie internetowej www.efs.gov.pl oraz będzie zawierała informację o współfinansowaniu szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego. Prowadzenie szkoleń musi odbyć się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych Dz. U., poz.186. Wykonawca zapewnieni uczestnikom przerwy miedzy zajęciami w trakcie, których dostępny będzie catering kawa, herbata, napoje, drobne przekąski w tym jedną dłuższą przerwę, w trakcie której otrzymają posiłek w postaci jednodaniowego obiadu. Gorący posiłek tzw. drugie danie musi być świeży, tj. codziennie gotowany, dostarczany w jednorazowych opakowaniach . Wykonawca ma obowiązek informowania pisemnie Zamawiającego o nieobecności na szkoleniu osób skierowanych przez OPS, nie zgłoszeniu się tych osób na szkolenie lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania, nie później niż w ciągu 3 dni pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób. Powiadomienie pisemne powinno być poprzedzone zgłoszeniem telefonicznym w dniu nieobecności. W przypadku rezygnacji uczestnika Zamawiający skieruje inną osobę na to miejsce. Wykonawca zapewni ubezpieczenie grupowe uczestników projektu w trakcie zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków. Wykonawca będzie prowadził w trakcie warsztatów i szkoleń listy obecności uczestników z każdego dnia szkolenia oraz dokumentację przebiegu szkolenia dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych, imię i nazwisko wykładowcy oraz ankiety ewaluacyjnej. Wykonawca wyda zaświadczenia i certyfikaty na zakończenie działań opatrzonych odpowiednimi logotypami oraz zawierających informacje o współfinansowaniu warsztatów, stażu i szkoleń z Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaże wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: w zakresie zadania 1 2 dwóch usług polegających na zorganizowaniu spotkań integracyjno-edukacyjnych; w zakresie zadanie 2 2 dwóch usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów, kursów szkoleniowych oraz stażu zawodowego zgodnych z przedmiotem zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaże, iż dysponuje dla zadania 1 jedną osobą, która jest lekarzem lub ratownikiem medycznym i przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia o tematyce udzielania pierwszej pomocy oraz 1 osobą, która była opiekunem przynajmniej 1 wyjazdu ze zwiedzaniem miasta, posiada uprawnienia pilota wycieczki do obsługi wyjazdu. dla zadania 2 jedną osobą, która jest psychologiem, doradcą zawodowym i przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia tożsame z przedmiotem zamówienia, jedną osobę która ma doświadczenie w realizacji stażu zawodowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

na zasadach określonych we wzorze umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica.eurzad.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej 21-030 Motycz Kozubszczyzna 127B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Konopnica, Kozubszczyzna 127 A, 21-030 Motycz, sekretariat pok. Nr 9, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowany ze Śródków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja dwóch spotkań dla osób korzystających z pomocy społecznej w gminie Konopnica oraz ich otoczenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia w części głównej ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie warsztatów, kursów zawodowych dla osób korzystających z pomocy społecznej, bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo, oraz organizacja stażu zawodowego dla co najmniej jednej osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia w części głównej ogłoszenia...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.