Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-23
Lublin: Dostawa kalendarzy na rok 2015 oraz druk materiałów informacyjno - promocyjnych i publikacji dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
Numer ogłoszenia: 246066 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie , ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4635300, faks 81 4635305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kalendarzy na rok 2015 oraz druk materiałów informacyjno - promocyjnych i publikacji dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kalendarzy na rok 2015 oraz druk materiałów informacyjno - promocyjnych i publikacji dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. Część I Projekt graficzny, druk, transport i dostawa kalendarzy biurkowych i książkowych na rok 2015 dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie: 1.Kalendarz biurkowy poziomy, spiralowany typu piramidka na 2015 rok ilość 250 szt. 2. Kalendarz książkowy na 2015 rok 300 szt. 3. Kalendarz książkowy na 2015 rok (mały) 200 szt. Część II Druk, transport i dostawa następujących materiałów informacyjno-promocyjnych: bloków w kratkę A5 i teczek formatu A4 dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie: 1.Blok w kratkę 2 000 szt. 2. Teczka zamykana na gumkę 2 000 szt. Część III Druk, transport i dostawa następujących materiałów informacyjno-promocyjnych: toreb papierowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie: 1. Torba papierowa 2 000 szt. Część IV Druk, transport i dostawa publikacji pt. Edukacyjno-zawodowy niezbędnik dla rodzica gimnazjalisty dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie: 1. Publikacja pt. Edukacyjno-zawodowy niezbędnik dla rodzica gimnazjalisty 5 000 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7, 39.29.41.00-0, 30.19.97.92-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy, w szczególności zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a przede wszystkim zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji umowy. 3.Nastąpią zmiany teleadresowe strony. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.bip.lubelskie.pl/index.php?id=87
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, ul.Obywatelska 4 pok. nr 106, 20- 092 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, ul. Obywatelska 4 pok. nr 216 (II p. - Kancelaria ogólna) 20- 092 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Projekt graficzny, druk, transport i dostawa kalendarzy biurkowych i książkowych na rok 2015 dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt graficzny, druk, transport i dostawa kalendarzy biurkowych i książkowych na rok 2015 dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie: 1.Kalendarz biurkowy poziomy, spiralowany typu piramidka na 2015 rok ilość 250 szt. 2. Kalendarz książkowy na 2015 rok 300 szt. 3. Kalendarz książkowy na 2015 rok (mały) 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7, 39.29.41.00-0, 30.19.97.92-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk, transport i dostawa następujących materiałów informacyjno-promocyjnych: bloków w kratkę A5 i teczek formatu A4 dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk, transport i dostawa następujących materiałów informacyjno-promocyjnych: bloków w kratkę A5 i teczek formatu A4 dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie: 1.Blok w kratkę 2 000 szt. 2. Teczka zamykana na gumkę 2 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Druk, transport i dostawa następujących materiałów informacyjno-promocyjnych: toreb papierowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk, transport i dostawa następujących materiałów informacyjno-promocyjnych: toreb papierowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie:1. Torba papierowa 2 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Druk, transport i dostawa publikacji pt. Edukacyjno-zawodowy niezbędnik dla rodzica gimnazjalisty dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk, transport i dostawa publikacji pt. Edukacyjno-zawodowy niezbędnik dla rodzica gimnazjalisty dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie: 1. Publikacja pt. Edukacyjno-zawodowy niezbędnik dla rodzica gimnazjalisty 5 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa, montaż i uruchomienie sześciu abonenckich central telefonicznych
- Dostawa produktów mleczarskich i nabiałowych
- Dostawa materiałów oświetleniowych dla obiektów UMCS w Lublinie
- Świadczenie kompleksowych usług ubezpieczenia dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części.
- Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej
- Dostawa i montaż pełnopostaciowego symulatora urazowego (2 kpl.) (DZP.25.36.2024)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawa publikacji książkowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie,
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice".
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- [D/92/2024] Dostawa kalendarzy z logo UO dla pracowników.
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
więcej: Kalendarze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.