To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-17
Rytel: DOSTAWA ZIEMNIAKÓW
Numer ogłoszenia: 24614 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 488838 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Rytlu, ul. ks. A. Kowalkowskiego 6, 89-642 Rytel, woj. pomorskie, tel. 52 398 51 98, faks 52 398 51 98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZIEMNIAKÓW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę do Zespołu Szkół w Rytlu na koszt Wykonawcy ziemniaków do stołówki szkolnej, których ilość i asortyment zostały określone w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w cenach obowiązujących u niego w chwili zakupu, jednak nie wyższych niż w ofercie cenowej. Podane w ofercie ceny będą stałe przez okres trwania umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowana przez Wykonawcę raz w miesiącu, a jej koszt wliczony jest w cenę przedmiotu zamówienia. 3. Wymaganie dotyczące gwarancji. Wymaganie dotyczące gwarancji produktów spożywczych. 4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00 - Ziemniaki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krzysztof Kobierowski, ul. Piaskowa 10, 89-642 Rytel, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167790,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9990,00
Oferta z najniższą ceną: 9990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9990,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku - Część I.
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych oraz warzyw kiszonych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju.
- Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
- dostawa warzyw i owoców.
- dostarczenie ziemniaków jadalnych późnych; warzyw świerzych gr I; ziemniaków, warzyw i owoców gr II, owoców tropikalnych; owoców świeżych innych niż tropikalne do jednostek wojskowych i poligonów.
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.