Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-17
Lublin: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 2 części.
Numer ogłoszenia: 246160 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie , ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 2 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 2 części: część 1 - likwidacja barier architektonicznych i dostosowanie dla niepełnosprawnych budynku Zootechniki przy ul. Akademickiej 13 i budynku Agrotechniki ul. Akademickiej 15 w Lublinie, część 2 - wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV oraz montaż ścianek aluminiowych wewnętrznych w budynkach dydaktycznych UP w Lublinie przy ul. Leszczyńskiego 7, 58, ul. Akademickiej 13 i 15 oraz ul. Doświadczalnej 50..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w niniejszym zamówieniu stawia Wykonawcom ubiegającym się o to zamówienie następujące warunki: 1 zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn. jest zarejestrowany jako podmiot gospodarczy w KRS lub Urzędzie Miasta/Gminy, a zakres działalności określony we wpisie jest zgodny z zakresem zamówienia, 2. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1/ w części 1 - wykażą wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót o wartości 100 000,00 zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz doświadczenia zawodowego Wykonawca winien przedstawić w załączniku nr 2 do SIWZ, 2/ dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami: - części 1 - w branży budowlanej, elektrycznej, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie dla kierownika/ów robót uprawnień wykonawczych w branży budowlanej i elektrycznej oraz zaświadczenia o przynależności kierownika/ów robót w określonej branży do Izby Inżynierów Budownictwa, - w części 2 - w branży budowlanej, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie dla kierownika/ów robót uprawnień wykonawczych w branży budowlanej oraz zaświadczenia o przynależności kierownika robót w branży budowlanej do Izby Inżynierów Budownictwa, 3. zgodnie z art. 22 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeśli Wykonawca spełnia powyższy warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do s.i.w.z. 4. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. tj. Dz.U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058). Jeśli Wykonawca spełnia powyższy warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do s.i.w.z. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udział w postępowaniu. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona według reguły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawców do ofert, wymaganych przez Zamawiającego w Rozdziale VII SIWZ, a także w wyniku ich uzupełnienia, w przypadku, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp lub w oparciu o wyjaśnienia ich treści dokonanych na podstawie art. 26 ust. 4 ustawy Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika, którym będzie jeden z przedsiębiorców występujących wspólnie, tak zwany lider. Ponadto dokument ten winien wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (nazwa firmy, siedziba, imię i nazwisko przedsiębiorcy lub zarządu firmy). Każdy z wykonawców winien się pod pełnomocnictwem podpisać (podpis składa osoba/y do tego upoważniona/e). Niespełnienie warunków wymaganych od Wykonawców, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składa on wraz z ofertą następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie. 2. Aktualny odpis z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Wykaz Wykonawcy przygotowują na formularzu Doświadczenie zawodowe, zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek postawiony przez Zamawiającego podmioty te mogą spełniać wspólnie. 4. W części 1 - Dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie, potwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela inwestora, w formie listów referencyjnych, protokółów odbioru końcowego itp. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie na poparcie doświadczenia zawodowego wykazanego w wykazie, o którym mowa w pkt. 3. listy referencyjne lub protokoły odbioru mogą być złożone wspólnie. 5. uprawnienia wykonawcze: - w części 1 - w branży budowlanej i elektrycznej dla kierowników robót, - w części 2 - w branży budowlanej dla kierownika robót, 7.1.6. zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa: - w części 1 - dla kierowników robót w branży budowlanej, elektrycznej, - w części 2 - dla kierownika robót w branży budowlanej, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek postawiony przez Zamawiającego podmioty te mogą spełniać wspólnie. 7.2. Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawidłowości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 7.3. Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski i poświadczyć przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Tłumaczenie oświadczeń i dokumentów nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził, w szczególnie uzasadnionym przypadku zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Ponadto oferta Wykonawcy ma zawierać: 1. wypełniony odpowiednio do części, w której wykonawca bierze udział formularz Oferta wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji, 2. kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową, wykonany w oparciu o szczegółową specyfikację techniczną oraz w oparciu o przedmiar stanowiący: - w części 1 załącznik nr 1.3 do specyfikacji, - w części 2 załącznik nr 2.3 do specyfikacji, 3. wymagania w zakresie części 2: okna winny posiadać: - atest higieniczny świadczący o braku zawartości związków ołowiu w zastosowanych profilach wydanych przez PZH, - orzeczenie o niezapalności profili, - certyfikat na zastosowane okucia, - certyfikat na zastosowane uszczelki, - certyfikat na zastosowane szyby, ścianki winny posiadać: - atest higieniczny wydany przez PZH, - certyfikat na zastosowane okucia, - certyfikat na zastosowane uszczelki, - certyfikat na zastosowane szyby,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.up.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie,
ul. Akademicka 13 pokój 54
20-950 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pokój 54 20-950 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Likwidacja barier architektonicznych i dostosowanie dla niepełnosprawnych budynku Zootechniki przy ul. Akademickiej 13 i budynku Agrotechniki ul. Akademickiej 15 w Lublinie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja barier architektonicznych i dostosowanie dla niepełnosprawnych budynku Zootechniki przy ul. Akademickiej 13 i budynku Agrotechniki ul. Akademickiej 15 w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz, który zawiera specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, projekt budowlano - wykonawczy oraz przedmiary robót..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV oraz montaż ścianek aluminiowych wewnętrznych w budynkach dydaktycznych UP w Lublinie przy ul. Leszczyńskiego 7, 58, ul. Akademickiej 13 i 15 oraz ul. Doświadczalnej 50..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV oraz montaż ścianek aluminiowych wewnętrznych w budynkach dydaktycznych UP w Lublinie przy ul. Leszczyńskiego 7, 58, ul. Akademickiej 13 i 15 oraz ul. Doświadczalnej 50, zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz, który zawiera specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, rysunki oraz przedmiary robót..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30-4, 45.42.11.52-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK19 na obszarze działania Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim z podziałem na części
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Warszawskiej w Lublinie od skrzyżowania z ul. Zbożową w kierunku granicy miasta o długości 375,00m oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu wolnobieżnego o napędzie elektrycznym dla Państwowego Muzeum na Majdanku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KWP Rzeszów budynek A - remont części pomieszczeń I piętra, wymiana stolarki
- Wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją energetyczną wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. 11 Listopada 6 i ul. 11 Listopada 8
- Budowa zewnętrznej windy osobowej z wykorzystaniem dla celów dydaktycznych i użytkowych w SOiT CONRADINUM w Gdańsku przy ul. Piramowicza w ramach projektu: "Gdańsk Miastem Zawodowców - ETAP II"
- Remont instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 375 przy ul. Abrahama 10 w Warszawie.
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Przebudowa obiektu przyszkolnego - Sali sportowej wraz z zapleczem przy szkole Podstawowej Nr 1 w Ciechanowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.