Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-27
Bydgoszcz: Dostawa leków
Numer ogłoszenia: 246587 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy , ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3256735, 3256609, faks 052 3256606.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków. Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis znajduje się w Formularzach cenowych / Przedmiot zamówienia - załączniki nr od 1-1 do 1-22, do SIWZ. 2. Zamawiający określił przedmiot zamówienia w nazwach międzynarodowych, Wykonawcy natomiast, zobowiązani są do podania (wpisując w odpowiedniej kolumnie Formularza cenowego/Przedmiot zamówienia): - nazw handlowych, - producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, 3. Oferowany przedmiot zamówienia powinien posiadać: a) okres ważności, pozwalający Zamawiającemu na jego zastosowanie w okresie minimum 6 miesięcy od dnia otrzymania dostawy. b) pozwolenie na dopuszczenie do obrotu - jako lek - wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - do okazania na żądanie w trakcie realizacji umowy. c) atesty dla leków cytostatycznych - do okazania na żądanie w trakcie realizacji umowy (dotyczy Pakietu 5 poz. 2, 3, 4 oraz Pakietu 19 i 21 - płyny infuzyjne). 4. Zamawiający określa następujący, dopuszczalny sposób zaoferowania przedmiotu zamówienia: a) w przypadku oferowania przedmiotu zamówienia w opakowaniach różniących się od umieszczonych w opisie zawartym w Formularzach cenowych/ Przedmiot zamówienia ilością: tabletek, fiolek, ampułek, saszetek, mililitrów - należy zaoferować wymagane w SIWZ ilości pojedynczych dawek. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia w niepełnych opakowaniach zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku. b) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania leku o innej postaci: z tabletek na tabletki powlekane, drażetki lub kapsułki, oraz z ampułek na fiolki i odwrotnie. c) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru w pełnych opakowaniach. Jeżeli ilość wymagana przez Zamawiającego jest mniejsza niż ilość znajdująca się w opakowaniu, Wykonawca powinien uwzględnić tę różnicę w kalkulacji ceny..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.00.00 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia 33.63.00.00 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego 33.64.00.00 - Produkty lecznicze dla układu moczowo-płciowego oraz hormonów 33.65.00.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne 33.66.00.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów 33.67.00.00 - Środki lecznicze dla układu oddechowego 33.69.25.00 - Płyny dożylne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada koncesję / zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu lekami gotowymi a w przypadku Pakietu 1 - dodatkowo - lekami psychotropowymi.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Charakterystyka produktu leczniczego - na ewentualne żądanie Zamawiającego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia (zał. nr 1... do SIWZ). 2. Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał. nr 2 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie - załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin ważności dostarczanych leków (min. 6 miesięcy -max. 12 miesięcy) - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony przewidują możliwość zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: 1) zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji; 2) wielkość opakowania i cena jednostkowa z tą zmianą związana, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, 3) obniżenie cen jednostkowych preparatów objętych umową spowodowane zmniejszeniem cen urzędowych leków, tudzież wpisaniem danego preparatu z wykazu leków objętych cenami urzędowymi, wprowadzeniem nowych zasad refundacji leków - zmiana następuje z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów, 4) osób upoważnionych, o których mowa w § 5 umowy w przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą upoważnioną do współpracy na podstawie niniejszej umowy, a także zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy; 5) nazwy lub producenta oferowanego preparatu pod warunkiem zachowania tej samej postaci, dawki i drogi podania w zakresie tej samej substancji czynnej w przypadku braku dostępności danego towaru, 6) w przypadku istotnej zmiany cen urzędowych grożących powstaniem istotnej szkody majątkowej po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany na produkt równoważny (zgodnie z opisem równoważności zawartym w SIWZ) w cenie najkorzystniejszej wynikającej z katalogu leków refundowanych; 7) zamiana produktu objętego umową na odpowiednik o niższej cenie; 8) zmiana okresu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania kwoty, o której mowa w § 2 ust. 4; 9) obniżenie ceny - w przypadku okresowych promocji, obniżenia ceny asortymentu przez producenta lub Wykonawcę w trakcie trwania umowy; 10) zmiana obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy; w szczególności ustawy z dn. 12 maja 2011 roku o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. 2. Niezależnie od postanowienia ust. 1 strony dopuszczają także zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 3. Zamawiający dopuszcza także w szczególnych sytuacjach i za jego zgodą w trakcie trwania umowy zmianę przedmiotu umowy dostarczanego przez Wykonawcę, w szczególności, gdy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową, na inny preparat o identycznej nazwie międzynarodowej i dawce, o opisanym w SIWZ takim samym miejscu wchłaniania, rodzaju uwalniania i drogi podania (tzw. zamiennik, odpowiednik), mogący różnić się postacią, przy czym cena zamiennika/odpowiednika nie może przekraczać ceny towaru, na który została podpisana umowa. Zamawiający dopuszcza, by zamienniki/odpowiedniki dostarczane były w opakowaniach handlowych i innej ilości tabletek/ampułek/kapsułek/fiolek itp., jednakże z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objętego umową Wykonawca winien udokumentować ten fakt. 4. W przypadku obniżenia maksymalnej ceny zakupu produktów leczniczych dla Świadczeniodawcy w rozumieniu art. 9 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych poniżej ceny zawartej w umowie, cena określona w umowie ulega obniżeniu z mocy prawa do wysokości wynikającej z wprowadzonej urzędowo zmiany - powyższa zmiana nie wymaga dokonania zmiany umowy. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w treści umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpcp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko - Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz, Dział Zamówień Publicznych (wejście F, parter)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zamawiającego ul. Seminaryjna 1, Bydgoszcz (wejście A, II piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Niechemiczne artykuły medyczne I
- Sukcesywne dostawy żywienia dojelitowego
- MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych: nici, staplerów
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Dostawa produktów farmaceutycznych i płynów infuzyjnych
- dostawę produktów farmaceutycznych i płynów infuzyjnych
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
- Zaopatrzenie apteki szpitalnej w produkty lecznicze.
- Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego.
więcej: Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.