To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-15
Warszawa: Przygotowanie, wdrożenie oraz roczne wsparcie systemu rejestracji korespondencji w kancelarii i sekretariatach UKNF
Numer ogłoszenia: 246593 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241200 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2625240;2625276;2625263, faks 22 2625274.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, wdrożenie oraz roczne wsparcie systemu rejestracji korespondencji w kancelarii i sekretariatach UKNF.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Systemu do wsparcia procesu rejestracji dokumentów w kancelarii i sekretariatach Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF) w zakresie podanym poniżej: A. Analiza - uszczegółowienie potrzeb UKNF w zakresie przedmiotu Umowy - w terminie do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy B. Przygotowanie i uruchomienie środowiska sprzętowo - systemowego dla dostarczonego Systemu - w terminie do 5 dni roboczych od dnia następnego po dniu zakończenia etapu przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt. A C. Dostarczenie i uruchomienie produkcyjne Systemu do wsparcia procesu rejestracji korespondencji w oparciu o zidentyfikowane potrzeby w kancelarii i sekretariatach UKNF w terminie do 40 dni roboczych od dnia następnego po dniu zakończenia etapu przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt. B D. Migracja danych z aktualnego systemu wsparcia rejestracji korespondencji w kancelarii/sekretariatach, w zakresie danych dotyczących roku 2011 w terminie do 5 dni roboczych od dnia następnego po dniu zakończenia etapu przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt. C E. Dostarczenie i uruchomienie produkcyjne rozwiązania do elektronicznego obiegu wniosku o modyfikację stanowiska komputerowego w terminie do 10 dni roboczych od dnia następnego po dniu zakończenia etapu przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt. D; F. Wdrożenia dostarczonego rozwiązania - w terminie do 70 dni roboczych od daty podpisania Umowy. G. Przeprowadzenie szkolenia dla administratorów i użytkowników w terminie do 10 dni roboczych od dnia następnego po dniu zakończenia etapu przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt. F H. Dostarczenie dokumentacji w zakresie przygotowanego Sytemu (instrukcja dla użytkowników, dokumentacja techniczna, dokumentacja administracyjna), w terminie do 10 dni roboczych od dnia następnego po dniu zakończenia etapu przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt. F; I. Udzielenie gwarancji na zrealizowaną usługę przez okres 1 roku od daty podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w § 8 pkt. 1 Umowy. W dniu udzielenia gwarancji wykonawca zobowiązany jest do wystawienia i przekazania Zamawiającemu odpowiedniego dokumentu gwarancyjnego; J. Świadczenie usług konsultacji telefonicznych przez okres 1 roku od daty podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w § 8 pkt. 1 Umowy; K. Świadczenie usług wsparcia programistycznego i administracyjnego w zakresie modyfikacji, rozwoju, administracji, konfiguracji i rozwiązywania problemów (nie podlegających usługom gwarancji) dla przygotowanego Systemu przez okres 1 roku od daty podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w § 8 pkt. 1 Umowy, w wymiarze nie więcej niż 50 osobodni..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MANAGEMENT DATA SYSTEMS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MANAGEMENT DATA SYSTEMS SP. Z O.O.
- MDS Management Data Systems Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 192, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 221154,00
Oferta z najniższą ceną: 221154,00 / Oferta z najwyższą ceną: 221154,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspierającego ciągłość działania OZK sp. z o.o.
- Zakup niezbędnego sprzętu, wyposażenia, oprogramowania (obszar techniczny) na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Zgorzelec"
- Opracowanie i wdrożenie platformy edukacyjnej wraz z dostawą niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności
- "Dostawa sprzętu oraz oprogramowania IT oraz wdrożenie systemów i rozwiązań teleinformatycznych (instalacja, konfiguracja i integracja)".
- "Zapewnienie cyberbezpieczeństwa w urzędzie i jednostkach organizacyjnych gminy Mirosławiec".
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad modułami oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS oraz serwisu oprogramowania aplikacyjnego dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.