eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinWykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów rejestrowanych w powiecie jarocińskim oraz odbiór wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych i ich zabezpieczenia w sposob uniemożliwiający ich ponowne użycie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Jarocin: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów rejestrowanych w powiecie jarocińskim oraz odbiór wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych i ich zabezpieczenia w sposob uniemożliwiający ich ponowne użycie
Numer ogłoszenia: 246597 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jarociński , al. Niepodległości 10-12, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472920, fax. 062 7473337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów rejestrowanych w powiecie jarocińskim oraz odbiór wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych i ich zabezpieczenia w sposob uniemożliwiający ich ponowne użycie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem sukcesywne wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach około: 1) tablice jednorzędowe - 15.000 szt, 2) tablice dwurzędowe - 350 szt, 3) tablice motocykl-ciągnik - 550 szt, 4) tablice motorowerowe - 600 szt, 5) tablice indywidualne - 10 szt, 6) tablice zabytkowe - 10 szt, 7) tablice tymczasowe - 10 szt. Wykonawca zobowiazany jest zapewnić nieodpłatny odbiór wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych i ich zabezpieczenie w sposob uniemożliwiający ich ponowne użycie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7.000,00 złotych (Słownie: siedem tysięcy złotych) Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/ w pieniądzu na konto PKO BP S.A. ROK w Poznaniu Centrum Korporacyjne w Kaliszu nr konta 72 1020 2212 0000 5202 0120 9295 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany powyżej. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu na wyżej wskazany rachunek Zamawiającego. 2/ w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ w gwarancjach bankowych, 4/ w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r Nr 42, poz. 275). Wadium wniesione w formach bezgotówkowych należy złożyć w kasie Starostwa Powiatowego w Jarocinie. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o zamówienie publiczne. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązania zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający dokona zwrotu wadium w kasie lub przekaże dyspozycje do banku, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez grupę wykonawców występujących wspólnie wadium może być wniesione przez jednego z nich lub wspólnie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełnić stawiane im warunki oraz przedłożyć następujace dokumenty potwierdzające spelnienie tych warunków. W celu potwierdzenia, że: 1.1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład podmiotu występującego wspólnie. b. Aktualnej informacji w Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład podmiotu występującego wspólnie. c. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie względnie rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład podmiotu występującego wspólnie. e. Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne względnie zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych ie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie - zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład podmiotu występującego wspólnie. f) aktualnego zezwolenia właściwego marszałka województwa lub wojewody na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.) g) aktualnego zezwolenia właściwego starosty na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami, zwłaszcza ich transportu, wymagane przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) 1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1.a., 1.1.c., 1.1.d., 1.1.e. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1.b.składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 1.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 i 1.3. należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 1.2. lit. a i b oraz w pkt 1.3. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1.2. lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału dokumentu każdorazowo, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a) certyfikatu Instytutu Transportu Samochodowego potwierdzającego zgodność wyrobów z warunkami technicznymi określonymi w obowiązujących przepisach, b) wykazu co najmniej dwóch wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw tablic rejestracyjnych o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w warunek zamawiający uzna za spełniony, gdy wykonawcy występujący wspólnie przedłożą wykaz co najmniej dwóch wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw tablic rejestracyjnych o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto łącznie z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ponadto niezbędnymi dokumentami, które muszą złożyć podmioty występujące w niniejszym postępowaniu są: a. Oświadczenie informujące, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika). b. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału względnie kopii poświadczonej przez mocodawcę. W przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawcy występującego wspólnie, przed przystąpieniem do zawarcia umowy o udzielenie zamówienie publicznego przedłożona zostanie umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie. Termin na jaki zostanie zawarta umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-jarocinski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Al. Niepodległości 10-12, 63-200 Jarocin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe (Biuro Obsługi Klienta), Al. Niepodleglości 10-12, 63-200 Jarocin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.