eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinWykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów rejestrowanych w powiecie jarocińskim oraz odbiór wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych i ich zabezpieczenia w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Jarocin: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów rejestrowanych w powiecie jarocińskim oraz odbiór wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych i ich zabezpieczenia w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie
Numer ogłoszenia: 281383 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 246597 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jarociński, al. Niepodległości 10-12, Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472920, fax 062 7473337.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów rejestrowanych w powiecie jarocińskim oraz odbiór wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych i ich zabezpieczenia w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem sukcesywne wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach około: 1) tablice jednorzędowe - 15.000 szt, 2) tablice dwurzędowe - 350 szt, 3) tablice motocykl-ciągnik - 550 szt, 4) tablice motorowerowe - 600 szt, 5) tablice indywidualne - 10 szt, 6) tablice zabytkowe - 10 szt, 7) tablice tymczasowe - 10 szt. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nieodpłatny odbiór wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych i ich zabezpieczenie w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 310620 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHP LIBRA, 63-300 Pleszew, ul. Kopernika 3, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 310620
  • Oferta z najniższą ceną: 310620 oferta z najwyższą ceną: 310620
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.