To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-11
Polkowice: Zamówienie uzupełniające I do umowy nr 406/05/12 z dnia 31.05.2012 r. do zadania: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV, w ramach zadania pn.: Program poszanowania energii w zasobach zarządzanych przez PTBS Sp. z o. o. w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 246732 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236336 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające I do umowy nr 406/05/12 z dnia 31.05.2012 r. do zadania: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV, w ramach zadania pn.: Program poszanowania energii w zasobach zarządzanych przez PTBS Sp. z o. o. w Polkowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z robotami wykończeniowymi, w zasobach zarządzanych przez PTBS Sp. z o.o. w Polkowicach. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zaproszeniu do negocjacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PASSA Paulina Kubsik-Szymańska
jakie przetargi wygrała firma
PASSA Paulina Kubsik-Szymańska
- PASSA Paulina Kubsik - Szymańska,, ul. Brzeska 7 a, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38912,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42000,00
Oferta z najniższą ceną: 42000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W/w roboty w ramach zamówienia uzupełniającego nie przekraczają 50 % wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podstawowego udzielonego w dniu 31.05.2012 r., wynosi 84.460,86 zł). Zamówienia uzupełniające przewidziane były w ogłoszeniu o zamówieniu na zadanie podstawowe przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Powyższe okoliczności zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 stanowią podstawę do udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy zadania podstawowego. Z uwagi na aktualne potrzeby dalszej wymiany stolarki okiennej na zasobach zarządzanych przez PTBS Sp. z o.o. w Polkowicach oraz dzięki uzyskanym oszczędnościom w przeprowadzonych postępowaniach przetargowych istnieje możliwość wykonania robót uzupełniających
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Utrzymanie parków znajdujących się w miejscowościach: Guzice, Jędrzychów - Nowy Dwór, Kaźmierzów, Sobin, Żelazny Most, Żuków oraz w Polkowicach przy ul. Chocianowskiej
- "Sprzedaż i dostawa materiałów medycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach"
- " Dostawa flokulantów na Oczyszczalnię Ścieków w Polkowicach . "
- "Dźwigi - konserwacje, remonty"
- Ubezpieczenie majątku Związku Gmin Zagłębia Miedziowego administrowanego przez Polkowicką Dolinę Recyklingu Sp. z o. o.
- " Budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wody i ujęciami wody w Suchej Górnej - w formule zaprojektuj i wybuduj."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
- Przebudowa warsztatów szkolnych ZSE w Lublinie, ul. Wojciechowska 38
- Remont części pomieszczeń, w tym zaplecza sanitarnego i przebieralni w obiekcie Pływalni Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9A
- "Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 1 przy ul. Marii Kazimiery 1 w Warszawie wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na lokal użytkowy"
- Przebudowa budynku w m. Płąchawy poprzez dobudowę windy zewnętrznej wraz z remontem pomieszczeń Klubu Samopomocy
- Dobudowa i rozbudowa budynku H celem utworzenia Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Szpitalu Powiatowym w Chrzanowie
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.