Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-26
Leśna: Odbudowa dróg gminnych do posesji nr 10, 14 (dz. nr 65
w km 0+000-0+210, dz. nr 75/5 km 0+000-0+025) oraz obok nr 88 (dz. nr 372,
km 0+000-0+500) w Szyszkowej
Numer ogłoszenia: 246766 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna , Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, faks 075 7242368.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesna.pl; http://bip.umlesna.nv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa dróg gminnych do posesji nr 10, 14 (dz. nr 65 w km 0+000-0+210, dz. nr 75/5 km 0+000-0+025) oraz obok nr 88 (dz. nr 372, km 0+000-0+500) w Szyszkowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa nawierzchni dróg gminnych do posesji nr 10, 14 oraz obok nr 88 w Szyszkowej a także odbudowa systemu odwodnienia. W/w drogi składają się z 2 odcinków: - odcinek I o długości 500,0mb rozpoczyna się od zjazdu z drogi powiatowej i stanowi dojazd do posesji nr 88, - odcinek II o długości 235,0mb rozpoczyna się od zjazdu z drogi powiatowej i stanowi dojazd do posesji nr 10, 14. Łączna długość odbudowywanych odcinków dróg wynosi 735,0mb. ODCINEK I: Na długości km 0+000 - 0+070 oraz km 0+140 - 0+500 tego odcinka przewiduje się rozebranie istniejącej nawierzchni drogi, tj. tłuczniowej i gruntowej na głębokość do 20cm. Natomiast na odcinku km 0+070 - 0+140, gdzie w ostatnim czasie wykonano warstwę konstrukcyjną drogi opracowanie przewiduje jedynie profilowanie niwelety drogi. Tłuczeń z rozbiórki nawierzchni drogi wykorzystać przy wykonywaniu poboczy, natomiast grunt pochodzący z rozbiórki rozplantować na miejscu. W miejscu wskazanym na rysunkach technicznych należy sfrezować pień drzewa o średnicy ok. 140cm znajdujący się w pasie drogi. Kolejno należy wykonać warstwy konstrukcyjne drogi: - warstwę odcinającą piaskową gr. 10cm (w 0+000 - 0+070 km oraz 0+140 - 0+500), dolną warstwę podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego frakcji: 0-63mm - gr. 15cm, a następnie górną warstwę podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego frakcji: 0-31,5mm - gr. 8cm. Wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno-bitumicznej o łącznej grubości 8 cm: (0/20mm) 4cm - warstwa wiążąca, (0/12,8mm) 4cm - warstwa ścieralna. Projektowana szerokości jezdni równe: 3,0m, z miejscowymi poszerzeniami. W miejscach wskazanych na rysunkach technicznych wykonać zjazdy do posesji. Wzdłuż odbudowywanego odcinka drogi oznaczonego symbolem I obustronnie wykonać pobocza tłuczniowe z kruszywa łamanego frakcji 0- 31,5mm, o szerokości 0,5m i grubości 8cm. Nasyp ziemny w kształcie pryzmy usytuowany na wysokości posesji nr 76 o długości około 50,0mb należy rozplantować.Zamawiający wymaga od Wykonawcy okazanie granic działki przez uprawnionego geodetę przed rozpoczęciem robót budowlanych. ODCINEK II: Na całej długości tego odcinka opracowanie przewiduje rozebranie istniejącej nawierzchni drogi, tj. tłuczniowej i gruntowej. Tłuczeń z rozbiórki nawierzchni drogi wykorzystać przy wykonywaniu poboczy. Przed przystąpieniem do robót związanych z wykonaniem konstrukcji drogi należy w miejscach wskazanych na rysunkach technicznych przebudować trzy przepusty z rur PEHD300 i PEHD400 wraz ze ściankami czołowymi z kamienia na zaprawie cementowej, łączących istniejący system rowów otwartych. Kolejno planuje się korytowanie przedmiotowych odcinka drogi do głębokości projektowanych warstw konstrukcyjnych drogi z wywiezieniem urobku na odległość do 5,0km w miejsce wskazane przez Inwestora. W miejscu wskazanym na rysunkach technicznych projektuje się wykonanie ścieku z kostki granitowej o wym. 9x11cm, o szerokości 0,5m, układanej na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej gr. 10cm. Od strony zewnętrznej ściek zamknięty krawężnikiem betonowym 15x30cm posadowionym na ławie betonowej. Ściek o długości 60,0mb skierować do istniejącego rowu otwartego. Kolejno należy wykonać warstwy konstrukcyjne drogi: warstwę odcinającą piaskową gr. 10cm, dolną warstwę podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego frakcji: 0-63mm - gr. 15cm, a następnie górną warstwę podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego frakcji: 0-31,5mm - gr. 8cm. Wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno-bitumicznej o łącznej grubości 8 cm: (0/20mm) 4cm - warstwa wiążąca, (0/12,8mm) 4cm - warstwa ścieralna. Projektowana szerokość jezdni równa: 2,5m i 3,0m, z miejscowymi poszerzeniami. W miejscach wskazanych na rysunkach technicznych wykonać zjazdy do posesji. Wzdłuż odbudowywanego odcinka drogi obustronnie wykonać pobocza tłuczniowe z kruszywa łamanego frakcji 0- 31,5mm, o szerokości 0,5m i grubości 8cm. Warstwy konstrukcyjne dróg: odcinek I - km 0+000 - 0+070; 0+140 -0+500 odcinek II - 0+000 -0+235: - warstwa odcinająca piaskowa grubości 10cm, - podbudowa z kruszywa łamanego - dolna (frakcja 0-63mm) grubości 15cm, - podbudowa z kruszywa łamanego - górna (frakcja 0-31,5mm) grubości 8cm, - warstwa wiążąca (0-20mm) mineralno-bitumiczna grubości 4cm, - warstwa ścieralna (0-12,8mm) mineralno-bitumiczna grubości 4cm Warstwy konstrukcyjne dróg: odcinek I - km 0+070 - 0+140: - podbudowa z kruszywa łamanego - dolna (frakcja 0-63mm) grubości 15cm, - podbudowa z kruszywa łamanego - górna (frakcja 0-31,5mm) grubości 8cm, - warstwa wiążąca (0-20mm) mineralno-bitumiczna grubości 4cm, - warstwa ścieralna (0-12,8mm) mineralno-bitumiczna grubości 4cm. Odwodnienie jezdni Odwodnienie jezdni stanowić będzie: - na odcinku I - odpowiednio wyprofilowany przekrój poprzeczny i podłużny drogi, - na odcinku II - odpowiednio wyprofilowany przekrój poprzeczny i podłużny drogi, ściek z kostki granitowej i istniejący system rowów otwartych przebiegających przez działki nie będące własnością Inwestora. Wskazania z nazwy zastosowanych urządzeń, znaków towarowych, patentów, materiałów lub ich pochodzenia należy rozumieć jako spełnienie wymaganych parametrów technicznych, standardów jakościowych lub lepszych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie materiałów i urządzeń. W takim przypadku zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie akceptacji autora projektu, koszty opinii lub koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. Szczegółowy zakres robót do wykonania został zawarty w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych ) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: nr 69 8392 0004 4200 1368 3000 0010 w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu Oddział w Leśnej. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy umieścić w osobnej kopercie, opisanej (WADIUM) i włożyć do koperty zawierającej ofertę. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie prac polegających na odbudowie lub budowie lub remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż 180.000,00 zł brutto (sto osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto), oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
oświadczenie o treści oświadczenia nr 5 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną w celach informacyjnych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 9 do SIWZ. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1.1. ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 1.2. konieczności zmiany zakresu prac, wynikająca z wprowadzenia w dokumentacjach projektowych istotnych lub nieistotnych zmian w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, 1.3. konieczności wykonania prac wynikających ze zleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej, np. nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich właściwości, 1.4. konieczności wykonania robót zamiennych, nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, 1.5. istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, 1.6. zaistnienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 1.7. zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy, 2. konieczności przedłużenia terminu umowy z powodu: a) działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; które uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych, b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego, c) wystąpienia takich czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy. d) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. e) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej - aneks do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umlesna.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Leśnej, ul. Świerczewskiego 11B, I piętro pok. nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Leśnej, ul.Rynek 19, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków budżetu państwa w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.