Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-17
Daleszyce: Dostawa sortów mundurowych leśnika w 2011roku
Numer ogłoszenia: 24678 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce , ul. Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrayskie, tel. 041 3171968, faks 041 3171968.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/web/daleszyce
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Daleszyce.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika w 2011roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sortów mundurowych leśnika, według poniższego zestawienia: I. Mundur wyjściowy leśnika Mundur wyjściowy męski - marynarka 5 szt. -spodnie 9 szt. Mundur wyjściowy damski - marynarka 2 szt. - spódnica 3 szt. Koszula biała męska z długim rękawem 6 szt. Koszula biała męska z krótkim rękawem 11 szt. Bluzka biała damska z długim rękawem 1 szt. Bluzka biała damska z krótkim rękawem 1 szt. Krawat 15 szt. Płaszcz wiosenno - jesienny damski 1 szt. Płaszcz wiosenno - jesienny męski 1 szt. Kapelusz męski 2 szt. Kurtka zimowa męska 5 szt. Czapka mundurowa 2 szt. Szalik 7 szt. Skarpety 107 para Półbuty wyjściowe 8 para II. Mundur codzienny leśnika Koszula męska z długim rękawem 23 szt. Koszula męska z krótkim rękawem 29 szt. Bluzka damska z długim rękawem 1 szt. Spodnie męskie 16 szt. Sweter 17 szt. Kamizelka 9 szt. Bluza z polaru 23 szt. Kurtka 5 szt. Czapka zimowa 1 szt. Półbuty codzienne 18815000-5 14 para III. Mundur terenowy leśnika bluza + kamizelka 7 kpl spodnie 12 szt. Ubranie zimowe Kurtka ze wzorem panterki 4 szt. spodnie ze wzorem panterki 1 szt. Czapka letnia ze wzorem panterk 7 szt. Czapka zimowa ze wzorem panterki 4 szt. Trzewiki terenowe 8 para Rękawice damskie 18424000-7 2 para Rękawice męskie 18424000-7 3 para Buty Goretex 18815000-5 25 para RAZEM III x X x IV. Oznaki x X x Stylizowany wizerunek orła 39561132-6 2 szt. Stylizowana gałązka modrzewia 39561132-6 0 szt. Oznaki identyfikacyjne 39561132-6 0 szt. Oznaki służbowe 39561132-6 0 szt. RAZEM IV x X x.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00 - 17.20.00.00 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.30.00.00 - Części garderoby .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia oraz dokumentów potwierdzających że posiada zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia dostaw będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem (Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych) wydanego przez Ośrodek Rozwojowo - Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego (6 miesięcy od daty wystawienia) upoważnienia producenta wystawionego dla dystrybutora do posługiwania się w/w Świadectwem.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia oraz dokumentów potwierdzających że wykonał co najmniej jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. dostawę sortów mundurowych o wartości brutto 50 000,00 złotych za jedną dostawę z podaniem daty, wartości i miejsca wykonania. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia oraz dokumentów potwierdzających że wykonał co najmniej jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. dostawę sortów mundurowych o wartości brutto 50 000,00 złotych za jedną dostawę z podaniem daty, wartości i miejsca wykonania. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia oraz dokumentów potwierdzających że posiada zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia dostaw będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem (Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych) wydanego przez Ośrodek Rozwojowo - Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego (6 miesięcy od daty wystawienia) upoważnienia producenta wystawionego dla dystrybutora do posługiwania się w/w Świadectwem.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia oraz dokumentów potwierdzających że wykonał co najmniej jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. dostawę sortów mundurowych o wartości brutto 50 000,00 złotych za jedną dostawę z podaniem daty, wartości i miejsca wykonania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia dostaw będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych wydanego przez Ośrodek Rozwojowo - Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego (6 miesięcy od daty wystawienia) upoważnienia producenta wystawionego dla dystrybutora do posługiwania się w/w Świadectwem
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Według załącznika nr 7 do SIWZ - wzór umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/web/daleszyce
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.radom.lasy.gov.pl/web/daleszyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Nadleśnictwa Daleszyce - pokój nr 2, ul. Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DALESZYCE
więcej: przetargi DALESZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia: roboczego, ochronnego, sportowego, środków higieny osobistej oraz pozostałego wyposażenia - 7/ZP/2025
- Dostawa elementów umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Włodawa w roku 2025.
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i bhp roku 2025
- Dostawa umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Limanowa w roku 2025
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.