Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-09
Oborniki: ZPU/04/16 świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdujących się w SP ZOZ Oborniki
Numer ogłoszenia: 24687 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973600, faks 061 2960079.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZPU/04/16 świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdujących się w SP ZOZ Oborniki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się w SP ZOZ w Obornikach zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. Z 2015r, poz. 679 z późn. zm.) i zaleceniami producenta. 2. Zamówienie obejmuje 30 Pakietów: Pakiet nr 1 - Defibrylatory Pakiet nr 2 - Defibrylatory Pakiet nr 3 - Aparaty EKG, zestawy wysiłkowe Pakiet nr 4 - Aparat EKG, kardiografy Pakiet nr 5 - Kardiomonitory, monitory Pakiet nr 6 - Kardiomonitory, monitory Pakiet nr 7 - Kardiomonitory, monitory Pakiet nr 8 - Respiratory wraz z osprzętem Pakiet nr 9 - Respiratory wraz z osprzętem Pakiet nr 10 - Aparaty USG, videolaryngoskop Pakiet nr 11 - Urządzenia ssące Pakiet nr 12 - Inkubatory, aparat Cepap, stanowisko do resuscytacji, ogrzewacz Pakiet nr 13 - Diatermia chirurgiczna Pakiet nr 14 - Pompy infuzyjne Pakiet nr 15 - Pompy infuzyjne Pakiet nr 16 - Aparaty RTG wraz z osprzętem Pakiet nr 17 - Kapnometr, puloksymetry, lampy do fototerapii i inne Pakiet nr 18 - Łóżko elektryczne Pakiet nr 19 - Aparaty endoskopowe Pakiet nr 20 - Zestawy laparoskopowe, artroskopowe Pakiet nr 21 - Wyposażenie wózków endoskopowych Pakiet nr 22 - Aparaty do znieczulania Pakiet nr 23 - Kolumny anestezjologiczne Pakiet nr 24 - Urządzenia myjąco - dezynfekujące Pakiet nr 25 - Urządzenia myjąco - dezynfekujące Pakiet nr 26 - Urządzenia myjąco - dezynfekujące Pakiet nr 27 - Stoły operacyjne Pakiet nr 28 - Lampy operacyjne Pakiet nr 29 - Aparat do hemodializy Pakiet nr 30 - Autoklaw kasetowy 3. Szczegółowy wykaz sprzętu i aparatury: część III SIWZ pkt. 3 4. Naprawa sprzętu medycznego polega na: a) przywróceniu sprawności aparatu po awarii; b) legalizacjach; c) kalibracjach oraz regulacje wymagane przez producenta i obowiązujące w tym zakresie przepisy; 5. Przegląd sprzętu medycznego polega na: a) czynnościach konserwacyjno-przeglądowych a w szczególności: zebrania informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, oględzin aparatu, usunięcia zauważonych usterek, prac konserwacyjnych określonych przez producenta, regulacji i pomiarów kontrolnych, sprawdzenia działania aparatu napraw bieżących, b) zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i terminy ich wykonania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami; w szczególności winien uwzględniać wymianę wszystkich podzespołów/części zużywalnych lub wymagających wymianę - zgodnie z zaleceniami producenta. c) przegląd zakończony zostaje raportem serwisowym i wpisem do dokumentacji eksploatacyjnej aparatu; d) wydawanie orzeczenia o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy; e) podczas pierwszego przeglądu pracownik serwisu sprawdza kompletność dokumentacji aparatu. W miarę potrzeby dokumentacja aparatu uzupełniana jest przez serwis; f) w miarę potrzeby w ramach przeglądów będą prowadzone bezpłatne instruktaże dla użytkownika jednak nie więcej niż 2 godziny w ciągu 1 roku trwania umowy; 6. Usługi przewidziane w przedmiotowym postępowaniu, muszą być realizowane przez osoby posiadające udokumentowane kwalifikacje i uprawnienia do ich wykonywania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz wymogami producenta tj. przeszkolenie w zakresie aparatury wspomagającej, uruchamiającej lub zastępującej funkcje życiowe (np. respiratory, pompy infuzyjne, defibrylatory); specjalistyczne w zakresie obsługi i naprawy sprzętu (np. aparaty do dializ) oraz w zakresie aparatury monitorującej (np. holtery, kapnografy) i aparatury chirurgicznej (np. aparaty do znieczuleń i diatermie). Zamawiający dopuszcza również złożenie oferty przez osoby, które posiadają wieloletnią praktykę w przeglądach i naprawie sprzętu medycznego - dowodem na to będą referencje ze szpitali w których osoba wykonywała usługę, załączone do oferty, zgodnie z wymogiem SIWZ część VIII ust. 2 lit. a). 6. Wykonawca winien w ofercie uwzględnić wymianę akumulatorów (całych zestawów) dla każdej pompy, podając osobno koszt przeglądu oraz koszt pakietu akumulatorów odrębnie - realizacja wymiany akumulatorów nastąpi zgodnie z potrzebami (jeżeli wynika z zaleceń producenta), w przypadku gdy urządzenie nie będzie wymagało wymiany - Zamawiający poniesie jedynie koszt samego przeglądu. 7. Przedmiotowe usługi będą wykonywane w obecności przedstawicieli Zamawiającego tzn. użytkownika lub inspektora ds mienia zakładu. 8. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów. 9. Przedmiotowe usługi Wykonawca będzie wykonywać w oparciu o zgłoszenia dokonane przez Zamawiającego faksem lub e-mailem na numer lub adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę. Zakończenie usługi powinno nastąpić w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 10. Przedmiotowe usługi będą wykonywane na terenie siedziby Zamawiającego. Jeśli zaistnieje konieczność wykonywania ww. czynności w siedzibie Wykonawcy, Zamawiający zostanie poinformowany o takiej potrzebie, a Wykonawca na czas przeglądu dostarczy sprzęt zastępczy o takich samych lub równorzędnych parametrach technicznych, kompatybilny z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami (dotyczy gastroskopów i kolonoskopów). Koszty dojazdu i koszty transportu ponosi Zamawiający, przy czym łączny koszt transportu związanego z naprawą nie może przekroczyć kwoty 150,00 zł brutto. 11. Wykonawca zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks cywilny ponosi odpowiedzialność za zawinione szkody wyrządzone przez jego pracownika podczas wykonywania przeglądu technicznego aparatu. 12. Zamawiający zastrzega możliwość nie zlecania Wykonawcy naprawy w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje naprawę aparatury, której koszt ryczałtu za wykonaną usługę lub koszt zakupu części zamiennych będzie znacząco odbiegał od oszacowanego przez Zamawiającego, zgodnie z jego wiedzą i doświadczeniem. 13. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać zamówienie zgodnie z niniejszą SIWZ zawartą umową i ofertą przetargową..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Ocena będzie dokonana na zasadzie: spełnia- nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należyci (referencje). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem serwisowanie/przeglądy sprzętu i aparatury medycznej (tożsamej lub zbliżonej co do rodzaju aparaturze wskazanej przez Zamawiającego) świadczone w sposób ciągły o okresie minimum 1 roku (jeden rok). Dokumenty, o których mowa powyżej są: - poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest on w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. - W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi, wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. b) zaświadczenie producenta sprzętu, którego dotyczy złożona oferta potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do wykonywania usług z zakresu przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego, objętego przedmiotem postępowania tj. przeszkolenie w zakresie aparatury wspomagającej, uruchamiającej lub zastępującej funkcje życiowe (np. respiratory, pompy infuzyjne, defibrylatory); specjalistyczne w zakresie obsługi i naprawy sprzętu (np. aparaty do dializ) oraz w zakresie aparatury monitorującej (np. holtery, kapnografy) i aparatury chirurgicznej (np. aparaty do znieczuleń i diatermie) lub jeżeli Wykonawca nie posiada zaświadczenia producenta składa oświadczenie o wieloletniej praktyce w zakresie przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego np. po przeszkoleniu w serwisie danego sprzętu, której potwierdzeniem będą załączone dowody wymagane w ppkt a Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Ocena będzie dokonana na zasadzie: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Ocena będzie dokonana na zasadzie: spełnia- nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, co najmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia z zakresu obsługi urządzeń elektrycznych zgodnie z normą PN-EN 62353 - dotyczy wszystkich pakietów - 1 osobą posiadającą przeszkolenie z zakresu serwisowania/przeglądów aparatury medycznej wystawione przez producenta aparatury tj. przeszkolenie w zakresie aparatury wspomagającej, uruchamiającej lub zastępującej funkcje życiowe (np. respiratory, pompy infuzyjne, defibrylatory); specjalistyczne w zakresie obsługi i naprawy sprzętu (np. aparaty do dializ) oraz w zakresie aparatury monitorującej (np. holtery, kapnografy) i aparatury chirurgicznej (np. aparaty do znieczuleń i diatermie)lub posiadająca wieloletnią praktykę w przeglądach i naprawie sprzętu i aparatury medycznego po przeszkoleniu u serwisanta - dowodem na to będą referencje ze szpitali w których osoba wykonywała usługę oraz oświadczenie wymagane w ust. 2 lit. b) - załączone do oferty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Ocena będzie dokonana na zasadzie: spełnia- nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) oświadczenie Wykonawcy, że posiada opłaconą polisa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz, że w wyznaczonym terminie na żądanie Zamawiającego przedłoży dokument wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia i kopiami dowodów uiszczenia składki. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Ocena będzie dokonana na zasadzie: spełnia- nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne wymagane dokumenty a) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ b) Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ c) Podpisany wzór umowy - załącznik nr 3 lub 3A SIWZ d) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ e) Wykaz wykonanych usług - załącznik nr 7 do SIWZ f) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ g) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłatami do ZUS i Urzędu Skarbowego. h) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada stosowną aparaturę kontrolno - pomiarową do realizacji usług objętych zamówieniem z aktualnymi atestami/certyfikatami/walidacjami oraz, że na każde wezwanie Zamawiającego udostępni do wglądu wskazane atesty/certyfikaty/walidacje. i) Pełnomocnictwo do potwierdzania dokumentów i składania oświadczeń (jeśli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 75
- 2 - cena naprawy - 25
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszystkie ustalenia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.oborniki.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: klossowskamagdalena@szpital.oborniki.info
lub w siedzibie Zamawiającego, budynek F, wejście B, pokój nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (pokój nr 2) Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Obornikach, ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, Budynek F, wejście B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin otwarcia ofert: 21.03.2016r godz. 11:00 miejsce: siedziba Zamawiającego, Budynek F, wejście B w sali konferencyjnej nr 17.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylatory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylatory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty EKG, zestawy wysiłkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty EKG, kardiografy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory, monitory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory, monitory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory, monitory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respiratory wraz z osprzętem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respiratory wraz z osprzętem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty USG, videolaryngoskop. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia ssące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubatory. aparat Cepap, stanowisko do resuscytacji, ogrzewacz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diatermia chirurgiczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat RTG wraz z osprzętem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapnometr, pulsoksymetry, lampy do fototerapii i inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko elektryczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty endoskopowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy laparoskopowe, artroskopowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie wózków endoskopowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do znieczulania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolumny anestezjologiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia myjąco-dezynfekujące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia myjąco-dezynfekujące.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia myjąco-dezynfekujące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet nr 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły operacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet nr 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampy operacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet nr 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do hemodializy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet nr 30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklaw kasetowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych przez okres 24 miesiące dla SP ZOZ Oborniki
- Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni oraz kąpieliska przy ul. Kowanowskiej 38a w Obornikach
- Wymiana stolarki drzwiowej w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 11_2025 Usługa wykonania okresowych przeglądów technicznych oraz konserwacji sprzętu i aparatury medycznej
- Wykonanie okresowych przeglądów serwisowych aparatury i sprzętu medycznego.
- Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego
- Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 9/2025)
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej-L
- Przeglądy oraz serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.