Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-21
Praszka: Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szyszków, Wygiełdów i Praszka ul. Pilawy. I etap - miejscowości Szyszków i Praszka ul. Pilawy
Numer ogłoszenia: 247234 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza , Plac Grunwaldzki 13, 46-320 Praszka, woj. opolskie, tel. 034 359 10 09, faks 034 359 34 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.praszka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szyszków, Wygiełdów i Praszka ul. Pilawy. I etap - miejscowości Szyszków i Praszka ul. Pilawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szyszków i Praszka ul. Pilawy o następującym zakresie: a) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC O 200 - 2834,0 m; b) rurociągów tłocznych z rur PE O 90 - 1921,0 m; c) przepompowni ścieków - 3 kpl; d) przyłączy sanitarnych z rur PVC O 160 - 1827,0 m; e) przydomowych oczyszczalni ścieków - 3 kpl. Całkowita wartość kosztorysowa robót (netto) : 3.051.796,33 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 prawa zamówień publicznych. e) W ciągu trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali usługi nadzoru inwestorskiego dotyczące budowy sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości co najmniej 9000 m z czego co najmniej jedna z tych usług obejmowała nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 4000 m. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 SIWZ. Ocena dokonywana będzie metoda spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał.nr 2 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga aby przy wykonaniu zamówienia uczestniczyła przynajmniej: - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie pozwalającym na nadzorowanie robót związanych z budową sieci sanitarnych, - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie pozwalającym na nadzorowanie robót drogowych, - jedna osobą posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie pozwalającym na nadzorowanie robót związanych z wykonaniem przyłączy i instalacji elektrycznych. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych wskazanych osób oraz kopie aktualnych na dzień składania ofert zaświadczeń o przynależności do izby inżynierów budownictwa tych osób; e) wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z zał. nr 3. Jeżeli Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, należy w wykazie podwykonawców (zał. Nr 3) wpisać :/Nie dotyczy/; f) wykaz zrealizowanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług nadzoru inwestorskiego dotyczących budowy sieci kanalizacji sanitarnej. Z wykazu musi jasno wynikać, że Wykonawca nadzorował budowy sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości co najmniej 9000 m, z czego co najmniej jedna z tych usług obejmowała nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 4000 m, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodnie z zał. nr 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praszka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Praszce, Plac grunwaldzki 13, pok. nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Praszce, Plac grunwaldzki 13, pok. nr 19 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI PRASZKA
więcej: przetargi PRASZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór nad realizacją zadania: Budowa budynku dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sochaczewie - rozbudowa infrastruktury powiatowej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na inwestycjach realizowanych w ramach programu Aktywny Maluch
- Przebudowa i remont budynku wielorodzinnego położonego w Świętochłowicach przy ul. Szkolnej 7
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa połączenia drogowego węzła autostradowego A4 Bochnia z DK 94 - etap III
- Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach projektu pn. "Przebudowa oddziałów szpitalnych WSP SA w Tarnowskich Górach"
- PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI BRANŻY SANITARNEJ PRZEWIDZIANYMI DO REALIZACJI W BUDŻECIE GMINY MIASTO ZŁOTÓW W ROKU 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.