eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraZakup i montaż wyposażenia dla przedszkola przy ul. Zachodniej 61 w Zielonej Górze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-21

Zielona Góra: Zakup i montaż wyposażenia dla przedszkola przy ul. Zachodniej 61 w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 247358 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż wyposażenia dla przedszkola przy ul. Zachodniej 61 w Zielonej Górze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż wyposażenia dla przedszkola. 3.1. Wymogi techniczno-eksploatacyjne: 3.1.1. Elementy płytowe korpusu, oraz drzwi i fronty szuflad powinny być wykonane z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej o grubości co najmniej 18 mm/+5%, 3.1.2. Płyty robocze biurek powinny być wykonane z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej o grubości 18mm/+5%, 3.1.3. Ściana tylna powinna być wykonana z płyty pilśniowej twardej lub płyty HDF grubości 3 mm, a kolor i rysunek powierzchni ściany tylnej powinien odpowiadać kolorowi i rysunkowi pozostałych elementów korpusu, 3.1.4. Zastosowana płyta wiórowa powinna spełniać wymogi klasy higieniczności E1 wg normy PN -EN 14322, 3.1.5. Wąskie płaszczyzny płyt wiórowych powinny być wykończone okleiną PCV o grubości min 1mm. Kolor i rysunek okleiny sztucznej wąskich płaszczyzn powinien odpowiadać kolorowi i rysunkowi szerokich płaszczyzn płyty. Nie dopuszcza się widocznych różnic w odcieniach płaszczyzn wąskich i szerokich. 3.1.6. Krawędzie elementów płytowych powinny być zaokrąglone promieniem min 1 mm. Nie dopuszcza się jakichkolwiek widocznych wad krawędzi elementów płytowych pod postacią nierówności i ubytków materiału. 3.1.7. Montaż korpusu mebla powinien odbywać się przy zastosowaniu połączeń rozłącznych, a otwory widoczne po montażu mebla, łby śrub i wkrętów powinny być wyposażone w odpowiednie zaślepki o kolorze zbliżonym do koloru płyty, 3.1.8. Do montażu drzwi należy zastosować zawiasy puszkowe z regulacją głębokości i siły docisku, 3.1.9. Szuflady oraz wysuwki powinny być zaopatrzone w prowadnice rolkowe, 3.1.10. Stelaże metalowe powinny być pomalowane farbą proszkową, 3.1.11. Na życzenie Zamawiającego należy wykonać otwory w blacie biurek na przewody (kable). 3.1.12. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar. 3.1.13. Meble przedszkolne muszą spełniać wymagania określone w normach: PN- ISO 5970: 1994 lub PN-EN 1729:2007, PN-F- 06009: 2001, 3.1.14. Leżaki powinny posiadać świadectwo wytrzymałości i odkształcalności według wymagań BN086-7140-12/30 punkt 2.6. 3.2. Uwagi dotyczące wykonania i dostawy krzeseł i mebli: 3.2.1. Gotowe (zmontowane) meble należy dostarczyć i ustawić w pomieszczeniach przedszkola w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 3.2.2. W pomieszczeniach Zamawiającego dopuszcza się montaż w następującym zakresie: - montaż zestawów stanowiskowych, - montaż uchwytów i półek ruchomych itp., - ustawienie gotowych (zmontowanych) mebli. 3.3. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie następujących atestów lub certyfikatów: 3.3.1. Atesty higieniczne na płyty meblowe, obrzeża PVC, kleje oraz atesty trudnopalności dla tapicerek EN- 1021- 1, EN -1021- 2, plastiku wg normy PN-88/B- 02855; sklejka spełniająca wymogi normy PN- F- 06106-21994; 3.3.2. Atesty wytrzymałościowe dla krzeseł i foteli; 3.3.3. Certyfikaty dla mebli przedszkolnych - ISO 5970: 1994 lub PN-EN 1729:2007; 3.3.4. Świadectwo wytrzymałości i odkształcalności według wymagań BN086-7140-12/30 punkt 2.6. 3.4. Zakup, koszty transportu oraz montaż wyposażenia w całości ponosi Wykonawca. 3.5. Zestawienie mebli i wyposażenia: 3.5.1. Meble przedszkolne i wyposażenie pozostałe: 3.5.1.1. stoły przedszkolne regulowane 100×75cm z płyty wiórowej laminowanej - 45 szt. 3.5.1.2. krzesełka dla dzieci w różnych grupach wiekowych (3 rodzaje wymiarów) - 225 szt. 3.5.1.3. biurka jednoszafkowe o wymiarach 120×60×75cm z półką na klawiaturę - 9 szt. 3.5.1.4. krzesła dla nauczycielek tapicerowane tkaniną syntetyczną - 9 szt. 3.5.1.5. szafki o wymiarach 113×80×42cm na zabawki, nóżki regulowane 10-15mm - 36 szt. 3.5.1.6. szafki o wymiarach 113×100×42cm na prace plastyczne; nóżki regul. 10-15mm - 9 szt. 3.5.1.7. leżaki o wymiarach 1200×550×40mm z litego drewna brzozowego - 75 szt. 3.5.1.8. dywany lub wykładziny (6×5m) z polipropylenu o wysokości runa 14mm, o ciężarze metra 3000g, wzór: kwiaty duże, kolor dominujący - zielony - 9 szt. 3.5.1.9. tablice korkowe 240×100cm, listwa z anodyzowanego aluminium - 9 szt. 3.5.1.10. regały do szatni przedszkolnej o wymiarach 125×45×139cm; schowki z płyty wiórowej laminowanej; ławeczki 24cm; zestawy w segmentach po 6 szt.- ilość segmentów - 37 kpl. 3.5.2. Kącik lalek: 3.5.2.1. kanapy dwuosobowe o wymiarach 90×45×55cm; obicie trwałą tkaniną w kolorze czerwono -zielono - żółtym - 9 szt. 3.5.2.2. fotele o wymiarach 55×54×55cm; obicie trwałą tkaniną w kolorze czerwono -zielono - żółtym - 6 szt. 3.5.2.3. kanapki o wymiarach 120×46×55cm; obicie pianką z tworzywa skóropodobnego w kolorze czerwono -zielono - żółtym - 3 szt. 3.5.2.4. foteliki o wymiarach 40×46×55cm; obicie pianką z tworzywa skóropodobnego w kolorze czerwono -zielono - żółtym - 6 szt. 3.5.2.5. Zestawy wypoczynkowe: 2 fotele o wymiarach 48×55,2cm (wysokość siedziska 24cm) i stolik o wymiarach 67,2×36×24cm w kolorze czerwono -zielono - żółtym (mogą być ze sobą składane tworząc foremną bryłę) - 3 kpl. 3.5.3. Kąciki (zestawy) kuchenne: 3.5.3.1. kuchnia rodzinna elektroniczna o wymiarach 103×38×104cm; w wyposażeniu: zlew, blat, kuchnia z grillem, telefon, patelnia, kubeczki, talerze, sztućce, atrapy artykułów spożywczych; wydawane dźwięki charakterystyczne dla gotowania - 1 kpl. 3.5.3.2. magiczny kącik kuchenny o wymiarach 72×36×106cm; w wyposażeniu: zlewozmywak, podwójny piekarnik, kuchnia do gotowania, mikrofalówka, lodówka, ekspres do kawy, pralnię z miejscem do prasowania i żelazkiem oraz telefon - 1 kpl. 3.5.3.3. kącik gospodyni o wymiarach 114×43×114cm; w wyposażeniu: zlewozmywak, piekarnik, palniki do gotowania, kilka schowków oraz telefon - 1 kpl. 3.5.3.4. Kuchenka z dostępem z 4 stron o wymiarach 90×56×130cm (szerokość z bocznym blatem - 91cm); w wyposażeniu: kuchenka z bocznymi półkami na akcesoria, okap z wytrzymałej tkaniny oraz wiele półek pełniących rolę blatów i schowków; różne warianty wykonań i kolorystyki (wg szczegółowych opisów w tabeli - załącznik Nr 5) - 4 kpl. 3.5.3.5. Kuchenka z niskimi ścianami umożliwiającymi obserwację bawiących się dzieci, o wymiarach 65×64×67cm, z piekarnikiem z ruchomymi drzwiczkami od strony frontowej, z czterema palnikami i pokrętłami, blatem do pracy; w tylnej ściance dwie półki; różne warianty wykonań i kolorystyki (wg szczegółowych opisów w tabeli - załącznik Nr 5) - 2 kpl. 3.5.4. Kącik książki o wymiarach 90×40×115cm z płyty wiórowej laminowanej; biblioteczka duża skośna, z jednej strony cztery poziomy ekspozycyjne a drugiej 4 półki - 9 kpl. 3.5.5. Scena kukiełkowa wykonana z ramy drewnianej wypełnionej płyciną składająca się z pięciu skrzydeł (każde skrzydło o wymiarach 1300×900×25mm) spełniających różne funkcje; warianty wykonań i kolorystyki (wg szczegółowych opisów w tabeli - załącznik Nr 5) - 2 kpl. 3.5.6. Kąciki gier oraz inne elementy: 3.5.6.1. lotto dźwiękowe Plum: - gra polegająca na łączeniu obrazków z odpowiednimi dźwiękami; w wyposażeniu: 1 płyta CD, 12 plansz o wym. 33×11cm, 40 żetonów o śr. 3cm - 3 kpl. 3.5.6.2. loteryjka dźwiękowa: - gra rozwijająca umiejętność rozpoznawania dźwięków, aktywnego słuchania i koncentracji (dopasowanie zdjęcia do dźwięku słuchanego z płyt CD); w wyposażeniu: 1 płyta CD z 25 nagraniami, 6 plansz o wym. 29,5×21cm, 36 żetonów o średnicy 3cm - 4 kpl. 3.5.6.3. zestaw instrumentalny na wózku: - z lakierowanego drewna na kółkach, z trzema szufladami i 1 dolną półką; w zestawie: klawesy - 2 pary, tonblok, single stiuk, podwójny single stiuk, kastaniety z rączką, para mini marakasów, tarka Guiro - pojedyncza i podwójna, pałeczka z dzwonkami, para talerzy małych i dużych, grzybek, trójkąt mały i duży, pudełko akustyczne, 5 i 10 dzwonków z rączką, dzwonki brazylijskie, tamburyn, bębenek, talerz ze stojakiem; wymiary: 63×27×55cm - 5 kpl. 3.5.6.4. bajki - loteryjka składająca się z 6 plansz o wym. 32×22cm przedstawiających ilustracje z różnych bajek; przydatna podczas ćwiczeń językowych; w wyposażeniu także 36 obrazków o wymiarach 9,5×9,5cm - 1 kpl. 3.5.6.5. bezpieczeństwo na co dzień: - zestaw dużych magnetycznych tablic demonstracyjnych z ilustracjami zaznamiającymi dzieci z możliwościami zagrożeń, jakie mogą wystąpić w najbliższym otoczeniu; w wyposażeniu: 4 plansze o wym. 62×38cm, 40 żetonów do plansz demonstracyjnych, 28 kart sytuacyjnych - 6 kpl. 3.5.6.6. tablica magnetyczna bardzo duża, ścienna w ramie aluminiowej o wym. 55×75cm z uchwytem do powieszenia na ścianie; w wyposażeniu: czarny flamaster oraz zmywacz - 9 kpl. 3.5.6.7. ruchomy kalendarz w formie tablicy magnetycznej o wym. 70×50cm z wyznaczonymi dniami tygodnia, poszczególnymi dniami jednego z miesięcy, z kołem miesięcy i pór roku, z termometrem, ze scenkami z życia dziecka w trakcie zajęć w szkole lub przedszkolu oraz z zabaw popołudniowych; wszystkie ilustracje podklejone są paskami magnetycznymi; w wyposażeniu: 4 ilustracje z porami roku, 16 ilustracji - puzzli do układania scen z sytuacją meteorologiczną, 3 strzałki, 31 kartoników (cyfry od 1 do 31), 17 kartoników do ułożenia roku, 10 kartoników z zajęciami szkolnymi, torebka z magnesami - 4 kpl. 3.5.6.8. sztaluga przedszkolna podwójna z drewna litego o wymiarach w stanie rozłożonym 70×124×8cm (wymiary w części roboczej 70×60cm); płaszczyzna robocza ze sklejki; pod płaszczyzną zawieszony pojemnik na farbę i pędzle; w zestawie także klamerki do mocowania kartek - 10 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.16.10.00 - Meble przedszkolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp. 5.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.5) SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) dokładnie wypełniona Tabela obliczenia ceny- załącznik Nr 5 do SIWZ; 7) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 6 do SIWZ; 8) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 6.2.1. pkt 6.1.5) SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, Podgórna 22, Pokój 408.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, Podgórna 22, Pokój 408.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.