eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem i załącznikami, raport oddziaływania na środowisko, aktualizacja fiszki, program funkcjonalno-użytkowy do projektu subregionalnego pn. Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gminie Zaw

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-21

Zawiercie: Opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem i załącznikami, raport oddziaływania na środowisko, aktualizacja fiszki, program funkcjonalno-użytkowy do projektu subregionalnego pn. Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gminie Zawiercie.
Numer ogłoszenia: 247410 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153342 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem i załącznikami, raport oddziaływania na środowisko, aktualizacja fiszki, program funkcjonalno-użytkowy do projektu subregionalnego pn. Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gminie Zawiercie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem i załącznikami, raport oddziaływania na środowisko, aktualizacja fiszki, program funkcjonalno-użytkowy do projektu subregionalnego pn. Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Gminie Zawiercie. Zakres prac obejmuje wykonanie: - aktualizacji fiszki, - wniosku aplikacyjnego wraz z załącznikami, - studium wykonalności, - raportu oddziaływania na środowisko, - programu funkcjonalno-użytkowego. Wyjaśnienie terminologiczne / zakres merytoryczny opracowań I. Fiszka projektu Programu Rozwoju Subregionu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego, zgodnie z wytycznymi zawiera następujące pozycje: 1. Tytuł projektu, 2. Beneficjent, 3. Uzasadnienie, opis i cel projektu, 4. Trwałość projektu, 5. Zakładane produkty realizacji projektu, 6. Zakładane rezultaty realizacji projektu, 7. Odniesienie do kwestii pomocy publicznej, 8. Przyporządkowanie do działania zgodnie z RPO WSL 2007-2013. 9. Przygotowanie dokumentacji, 10. Prawo do dysponowania nieruchomością, 11. Prawo zamówień publicznych, 12. Realizacja inwestycji, 13. Inne zadania, 14. Ograniczenia realizacji inwestycji, 15. Koszty realizacji inwestycji, 16. Osoby kontaktowe dla projektu. II. Wniosek aplikacyjny wraz z załącznikami (wniosek sporządzany jest w generatorze projektów EWA, dostępnym na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego (www.silesia-region.pl). Wniosek zawiera następujące pozycje: tytuł projektu, wnioskodawca, nr naboru wniosku, data wpłynięcia, numer wniosku nadawany przy rejestracji, wnioskowana kwota, koszt całkowity, poziom dofinansowania (pozycje od I do VIII); informacje ogólne (obszar A); informacje o beneficjencie (obszar B); dane dotyczące projektu (obszar C); wskaźniki osiągnięcia celów projektu (obszar D); harmonogram rzeczowo-finansowy (obszar E); poziom dofinansowania, montaż finansowy (obszar F); załączniki do wniosku (obszar G); załączniki elektroniczne (obszar H); oświadczenie beneficjenta (obszar I). Obowiązkowe załączniki do wniosku: studium wykonalności, ocena oddziaływania na środowisko-raport oddziaływania na środowisko, formularz do wniosku o dofinansowanie w zakresie OOŚ, zaświadczenie organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów NATURA 2000, oświadczenie beneficjenta dotyczące wpływu projektu na obszary sieci NATURA 2000, oświadczenie wnioskodawcy ws. procedury OOŚ, dokumenty dotyczące zagospodarowania przestrzennego, kopia pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, wyciąg z dokumentacji technicznej (projekt i opis techniczny), mapy i szkice lokalizujące projekt, oświadczenie o prawie dysponowania nieruchomością na cele budowlana/realizacji projektu, oświadczenie beneficjenta o zabezpieczeniu środków na realizację inwestycji oraz zapewnieniu minimalnego wkładu własnego wraz właściwym potwierdzającym dokumentem, oświadczenie o współfinansowaniu projektu przez inne instytucje partycypujące w kosztach, kopia zawartej umowy określającej role w realizacji projektu, bilans za ostatni rok - opinia składu orzekającego RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu za rok poprzedni, rachunek zysków i strat przynajmniej za ostatni rok, wypis z KRS, statut beneficjenta, oświadczenie gwarantujące otwarty dostęp i neutralność technologiczną, oświadczenie beneficjenta w sprawie możliwości odzyskania podatku VAT, inne niezbędne załączone dokumenty wymagane prawem polskim lub kategorią projektu, oświadczenie o już poniesionych kosztach. III. Studium wykonalności (zgodnie z wytycznymi RPO WSL), strukturę tego dokumentu tworzą następujące punkty: 1. Wykorzystane materiały i dokumentacje związane z projektem, definicje; 2. Wnioski z przeprowadzonej analizy - podsumowanie; 3. Definicja projektu; 4. Charakterystyka projektu; 5. Polityka rządowa, regionalna i lokalna, polityki horyzontalne; 6. Analiza otoczenia społeczno-gospodarczego projektu; 7. Zidentyfikowane problemy; 8. Logika interwencji; 9. Komplementarność projektu z innymi działaniami; 10. Analiza instytucjonalna; 11. Analiza techniczna; 12. Analiza specyficzna dla danego sektora; 13. Analiza finansowa; 14. Analiza ekonomiczna; 15. Analiza wrażliwości i ryzyka; 16. Analiza oddziaływania na środowisko; 17. Załączniki. IV. Raport oddziaływania na środowisko (zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. nr 199 poz. 1227), powinien zawierać: 1) opis planowanego przedsięwzięcia, a w szczególności: a) charakterystykę całego przedsięwzięcia i warunki użytkowania terenu w fazie budowy i eksploatacji lub użytkowania, b) główne cechy charakterystyczne procesów produkcyjnych, c) przewidywane rodzaje i ilości zanieczyszczeń, wynikające z funkcjonowania planowanego przedsięwzięcia; 2) opis elementów przyrodniczych środowiska objętych zakresem przewidywanego oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko, w tym elementów środowiska objętych ochroną na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody; 3) opis istniejących w sąsiedztwie lub w bezpośrednim zasięgu oddziaływania planowanego przedsięwzięcia zabytków chronionych na podstawie przepisów o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; 4) opis przewidywanych skutków dla środowiska w przypadku niepodejmowania przedsięwzięcia; 5) opis analizowanych wariantów, w tym: a) wariantu proponowanego przez wnioskodawcę oraz racjonalnego wariantu alternatywnego, b) wariantu najkorzystniejszego dla środowiska wraz z uzasadnieniem ich wyboru; 6) określenie przewidywanego oddziaływania na środowisko analizowanych wariantów, w tym również w przypadku wystąpienia poważnej awarii przemysłowej, a także możliwego transgranicznego oddziaływania na środowisko; 7) uzasadnienie proponowanego przez wnioskodawcę wariantu, ze wskazaniem jego oddziaływania na środowisko, w szczególności na: a) ludzi, rośliny, zwierzęta, grzyby i siedliska przyrodnicze, wodę i powietrze, b) powierzchnię ziemi, z uwzględnieniem ruchów masowych ziemi, klimat i krajobraz, c) dobra materialne, d) zabytki i krajobraz kulturowy, objęte istniejącą dokumentacją, w szczególności rejestrem lub ewidencją zabytków, e) wzajemne oddziaływanie między elementami, o których mowa w lit. a-d; 8) opis metod prognozowania zastosowanych przez wnioskodawcę oraz opis przewidywanych znaczących oddziaływań planowanego przedsięwzięcia na środowisko, obejmujący bezpośrednie, pośrednie, wtórne, skumulowane, krótko-, średnio- i długoterminowe, stałe i chwilowe oddziaływania na środowisko, wynikające z: a) istnienia przedsięwzięcia, b) wykorzystywania zasobów środowiska, c) emisji; 9) opis przewidywanych działań mających na celu zapobieganie, ograniczanie lub kompensację przyrodniczą negatywnych oddziaływań na środowisko, w szczególności na cele i przedmiot ochrony obszaru Natura 2000 oraz integralność tego obszaru; 10) dla dróg będących przedsięwzięciami mogącymi zawsze znacząco oddziaływać na środowisko: a) określenie założeń do: - ratowniczych badań zidentyfikowanych zabytków znajdujących się na obszarze planowanego przedsięwzięcia, odkrywanych w trakcie robót budowlanych, - programu zabezpieczenia istniejących zabytków przed negatywnym oddziaływaniem planowanego przedsięwzięcia oraz ochrony krajobrazu kulturowego, b) analizę i ocenę możliwych zagrożeń i szkód dla zabytków chronionych na podstawie przepisów o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w szczególności zabytków archeologicznych, w sąsiedztwie lub w bezpośrednim zasięgu oddziaływania planowanego przedsięwzięcia; 11) jeżeli planowane przedsięwzięcie jest związane z użyciem instalacji, porównanie proponowanej technologii z technologią spełniającą wymagania, o których mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska; 12) wskazanie, czy dla planowanego przedsięwzięcia jest konieczne ustanowienie obszaru ograniczonego użytkowania w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, oraz określenie granic takiego obszaru, ograniczeń w zakresie przeznaczenia terenu, wymagań technicznych dotyczących obiektów budowlanych i sposobów korzystania z nich; nie dotyczy to przedsięwzięć polegających na budowie drogi krajowej; 13) przedstawienie zagadnień w formie graficznej; 14) przedstawienie zagadnień w formie kartograficznej w skali odpowiadającej przedmiotowi i szczegółowości analizowanych w raporcie zagadnień oraz umożliwiającej kompleksowe przedstawienie przeprowadzonych analiz oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko; 15) analizę możliwych konfliktów społecznych związanych z planowanym przedsięwzięciem; 16) przedstawienie propozycji monitoringu oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na etapie jego budowy i eksploatacji lub użytkowania, w szczególności na cele i przedmiot ochrony obszaru Natura 2000 oraz integralność tego obszaru; 17) wskazanie trudności wynikających z niedostatków techniki lub luk we współczesnej wiedzy, jakie napotkano, opracowując raport; 18) streszczenie w języku niespecjalistycznym informacji zawartych w raporcie, w odniesieniu do każdego elementu raportu; 19) nazwisko osoby lub osób sporządzających raport; 20) źródła informacji stanowiące podstawę do sporządzenia raportu. Ponadto: Informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 4-8, powinny uwzględniać przewidywane oddziaływanie analizowanych wariantów na cele i przedmiot ochrony obszaru Natura 2000 oraz integralność tego obszaru. Jeżeli dla planowanego przedsięwzięcia jest konieczne ustanowienie obszaru ograniczonego użytkowania, do raportu powinna być załączona poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej z zaznaczonym przebiegiem granic obszaru, na którym jest konieczne utworzenie obszaru ograniczonego użytkowania. Nie dotyczy to przedsięwzięć polegających na budowie drogi krajowej. Jeżeli planowane przedsięwzięcie jest związane z użyciem instalacji objętej obowiązkiem uzyskania pozwolenia zintegrowanego, raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko powinien zawierać porównanie proponowanej techniki z najlepszymi dostępnymi technikami. Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko powinien uwzględniać oddziaływanie przedsięwzięcia na etapach jego realizacji, eksploatacji lub użytkowania oraz likwidacji. V. Program funkcjonalno-użytkowy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 roku) składa się ze: strony tytułowej (zawiera: 1. Nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego; 2.Adres obiektu budowlanego, którego dotyczy program funkcjonalno-użytkowy; 3. zależności od zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia - nazwy i kody: a) grup robót, b) klas robót, c) kategorii robót; 4.Imię i nazwisko lub nazwę zamawiającego oraz jego adres; 5.Imiona i nazwiska osób opracowujących program funkcjonalno-użytkowy; 6.Spis zawartości programu funkcjonalno-użytkowego; części opisowej (zawiera: Opis ogólny przedmiotu zamówienia; Opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia; Opis ogólny przedmiotu zamówienia obejmuje: charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych; aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia; ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe; szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe wyrażone we wskaźnikach powierzchniowo-kubaturowych ustalone zgodnie z Polską Normą PN-ISO 9836:1997 Właściwości użytkowe w budownictwie. Określenie wskaźników powierzchniowych i kubaturowych, jeśli wymaga tego specyfika obiektu budowlanego, w szczególności: a) powierzchnie użytkowe poszczególnych pomieszczeń wraz z określeniem ich funkcji, b) wskaźniki powierzchniowo-kubaturowe, w tym wskaźnik określający udział powierzchni ruchu w powierzchni netto, c) inne powierzchnie, jeśli nie są pochodną powierzchni użytkowej opisanych wcześniej wskaźników, d) określenie wielkości możliwych przekroczeń lub pomniejszenia przyjętych parametrów powierzchni i kubatur lub wskaźników. Wymagania zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia); części informacyjnej (zawiera: 1. Dokumenty potwierdzające zgodność zamierzenia budowlanego z wymaganiami wynikającymi z odrębnych przepisów; 2. Oświadczenie zamawiającego stwierdzające jego prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane; 3.Przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego; 4. Inne posiadane informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych, w szczególności: a) kopię mapy zasadniczej, b) wyniki badań gruntowo-wodnych na terenie budowy dla potrzeb posadowienia obiektów, c) zalecenia konserwatorskie konserwatora zabytków, d) inwentaryzację zieleni, e) dane dotyczące zanieczyszczeń atmosfery do analizy ochrony powietrza oraz posiadane raporty, opinie lub ekspertyzy z zakresu ochrony środowiska, f) pomiary ruchu drogowego, hałasu i innych uciążliwości, g) inwentaryzację lub dokumentację obiektów budowlanych, jeżeli podlegają one przebudowie, odbudowie, rozbudowie, nadbudowie, rozbiórkom lub remontom w zakresie architektury, konstrukcji, instalacji i urządzeń technologicznych, a także wskazania zamawiającego dotyczące zachowania urządzeń naziemnych i podziemnych oraz obiektów przewidzianych do rozbiórki i ewentualne uwarunkowania tych rozbiórek, h) porozumienia, zgody lub pozwolenia oraz warunki techniczne i realizacyjne związane z przyłączeniem obiektu do istniejących sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych, energetycznych i teletechnicznych oraz dróg samochodowych, kolejowych lub wodnych i) dodatkowe wytyczne inwestorskie i uwarunkowania związane z budową i jej przeprowadzeniem). Fiszka projektu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.10.00 - Usługi w zakresie dokumentów 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 71.31.34.00 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 80000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • spin.doc - doradztwo europejskie J.Petz, K.Szarecka sp.j., Al. Jerozolimskie 44 lok. 221, 00-024 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 24500
  • Oferta z najniższą ceną: 24500 oferta z najwyższą ceną: 169000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.