Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Szczecin: Usługi sprzątania w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego na rok 2009
Numer ogłoszenia: 24765 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Korsarzy 34, Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48072063, faks 091 4893976.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego na rok 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZADANIE NR 1: W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia, jakim jest utrzymanie czystości, Wykonawca zobowiązany jest podejmować następujące zadania: 1) utrzymywanie czystości w pomieszczeniach biurowych i częściach wspólnych tj. korytarzach, klatkach schodowych, toaletach o powierzchni wg poniższego zestawienia: a) ul. Mickiewicza 41: ( Sejmik + WUP ) 4160,30 m2 b) ul. Orła Białego 2: 383,3 m2 c) Ul. Hołdu Pruskiego 8: 977,00 m2 d) Ul. Piłsudskiego 40 - 42: 2124,66 m2 + 50 m2 ( archiwum ) e) Ul. Hołdu Pruskiego 9/Małopolska 12: 476 m2 2) niezwłocznie zgłaszać Zamawiającemu wszystkie uszkodzenia oraz usterki zauważone przy sprzątaniu i ich zabezpieczenie, 3) usuwać wszystkie usterki powstałe w wyniku wykonywania czynności związanych z utrzymaniem czystości, 4) stosować atestowane środki czystości, 5) uzupełniać papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydła w toaletach w miarę zużycia, 6) sprzątanie po robotach konserwacyjnych i remontowych, 7) wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem czystości po godzinach pracy Zamawiającego w dni robocze. Wykonawca zapewnia własne środki czyszczące, dezynfekujące, konserwujące i zapachowe, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło a także własny sprzęt czyszczący. Zakres czynności oraz częstotliwość wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są w Formularzu nr 3. Wykonawca nie ma prawa podzlecenia wykonywania prac stanowiących przedmiot zamówienia osobom trzecim, za wyjątkiem przypadków prac wymagających szczególnych umiejętności oraz specjalistycznego sprzętu, jak: mycie okien z użyciem podnośników do prac na wysokościach. Podzlecenie tych prac wymaga powiadomienia Zamawiającego. ZADANIE NR 2: W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia, jakim jest utrzymanie czystości w obiekcie przy ul. Kolumba 60A o powierzchni 2.478,65 m2, Wykonawca zobowiązany jest podejmować następujące zadania: 1) utrzymywanie czystości w pomieszczeniach biurowych i częściach wspólnych tj. korytarzach, klatkach schodowych, toaletach; 2) niezwłocznie zgłaszać Zamawiającemu wszystkie uszkodzenia oraz usterki zauważone przy sprzątaniu i ich zabezpieczenie, 3) usuwać wszystkie usterki powstałe w wyniku wykonywania czynności związanych z utrzymaniem czystości, 4) stosować atestowane środki czystości, 5) uzupełniać papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydła w toaletach w miarę zużycia, 6) sprzątanie po robotach konserwacyjnych i remontowych, 7) wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem czystości po godzinach pracy Zamawiającego w dni robocze. Wykonawca zapewnia własne środki czyszczące, dezynfekujące, konserwujące i zapachowe, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło a także własny sprzęt czyszczący. Zakres czynności oraz częstotliwość wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są w Formularzu nr 3. Wykonawca nie ma prawa podzlecenia wykonywania prac stanowiących przedmiot zamówienia osobom trzecim, za wyjątkiem przypadków prac wymagających szczególnych umiejętności oraz specjalistycznego sprzętu, jak: mycie okien z użyciem podnośników do prac na wysokościach. Podzlecenie tych prac wymaga powiadomienia Zamawiającego. 2. Zakres czynności związanych z utrzymaniem czystości w pomieszczeniach należących do Województwa Zachodniopomorskiego w budynkach przy ulicy: Mickiewicza 41, Orła Białego 2, Hołdu Pruskiego 8, Hołdu Pruskiego9/Małopolska 12, Kolumba 60A, Piłsudskiego 40-42 w Szczecinie w 2008 r.: Rodzaj pomieszczenia Rodzaj czynności Częstotliwość wykonywania tygodniowo miesięcznie rocznie Korytarze, klatki schodowe zamiatanie 5 mycie podłóg na mokro z zastosowaniem odpowiednich środków 5 pastowanie podłóg z zastosowaniem odpowiednich środków 1 polerowanie podłóg 1 odkurzanie parapetów 5 mycie parapetów, poręczy i barierek przy schodach 1 mycie drzwi 1 mycie drzwi przeszklonych i przeszkleń wiaty 1 mycie okien 2 opróżnianie pojemników, zmiana worków foliowych i wynoszenie śmieci 5 mycie grzejników 1 Pomieszczenia sanitarne zamiatanie 5 mycie podłóg na mokro z zastosowaniem środków dezynfekcyjnych 5 mycie urządzeń sanitarnych tj. muszli klozetowych, pisuarów, umywalek, bidetów, zlewów 5 mycie i polerowanie armatury sanitarnej i luster 5 opróżnianie pojemników, zmiana worków foliowych i wynoszenie śmieci 5 uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników oraz mydła w miarę zużycia odkurzanie urządzeń wentylacyjnych 1 zalewanie kratek ściekowych środkami dezynfekcyjnymi 5 mycie grzejników 1 mycie drzwi 5 mycie okien 2 mycie glazury na ścianach na mokro zastosowaniem środków dezynfekcyjnych 1 Pokoje biurowe i inne pomieszczenia zamiatanie 5 odkurzanie wykładzin dywanowych, krzeseł i foteli 5 odkurzanie wykładzin pod biurkami, krzesłami, fotelami i szafkami 1 pastowanie podłóg z zastosowaniem odpowiednich środków 1 polerowanie podłóg 1 pranie wykładzin 2 opróżnianie pojemników, zmiana worków foliowych i wynoszenie śmieci 5 mycie grzejników 1 mycie drzwi 1 mycie okien 2 odkurzanie parapetów, mebli i wyposażenia biurowego 5.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00 - 74.75.00.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 368852.45 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzątanie obiektów przy ul. Mickiewicza 41, ul. Orła Białego 2, ul. Hołdu Pruskiego 8, ul. Piłsudskiego 40-42, ul. Hołdu Pruskiego9/Małopolska 12
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "POMORZE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "POMORZE" SP. Z O.O.
- Zakłady Usługowo -Produkcyjno-Handlowe POMORZE Sp. z o.o., ul. Narutowicza 22, 70-231 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2,36
- Oferta z najniższą ceną: 2,36 oferta z najwyższą ceną: 2,64
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sprzatanie obiektu przy ul. Kolumba 60 A
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "POMORZE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "POMORZE" SP. Z O.O.
- Zakłady Usługowo -Produkcyjno-Handlowe POMORZE Sp. z o.o., ul. Narutowicza 22, 70-231 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2,39
- Oferta z najniższą ceną: 2,39 oferta z najwyższą ceną: 2,82
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
- Dostawa artykułów spożywczych/nabiału/mięsa i wędlin/ryb mrożonych/owoców i warzyw mrożonych dla SP55 w Szczecinie w podziale na części.
- Świadczenie usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby konferencji "29th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2025" w dniach 26-29 sierpnia 2025
- Świadczenie usług utrzymania i rozwoju systemu finansowo - księgowego oraz systemu Arkusz Organizacyjny w podziale na części
- Remont części płyty postojowej na terenie lotniska AEROKLUBU SZCZECIŃSKIEGO w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Dostawa układów laboratoryjnych na potrzeby projektu realizowanego przez Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.