eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraZimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Podgórzyn w sezonach zimowych w latach2010-2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-10

Jelenia Góra: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Podgórzyn w sezonach zimowych w latach: 2010-2012
Numer ogłoszenia: 247811 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252840 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Sudecka 38, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6473290, faks 075 6473293.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Podgórzyn w sezonach zimowych w latach: 2010-2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Podgórzyn w sezonach zimowych w latach: 2010-2012, realizować należy na warunkach zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ofertą przetargową. Dokumenty te stanowią integralną część Umowy. Realizację robót należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz z należytą starannością w odniesieniu do ich wykonywania, bezpieczeństwa, dobrej jakości i właściwej organizacji. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy zgodny ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i specyfikacją techniczną a w szczególności: 1. oczyszczenie ze śniegu oraz błota pośniegowego z nawierzchni wyznaczonych dróg powiatowych i obiektów mostowych położonych w granicach administracyjnych gminy Podgórzyn. 2. Zwalczanie śliskości drogi do stanu umożliwiającego bezpieczną przejezdność wyznaczonych odcinków dróg powiatowych i obiektów mostowych w granicach administracyjnych gminy Podgórzyn, przy pomocy materiałów szorstkich i środków chemicznych. 3. Sprzątanie zanieczyszczeń pozimowych na zakończenie akcji zimowej. Wykonawca podejmuje działania natychmiast po wystąpieniu opadów śniegu, jak również po otrzymaniu informacji o śliskości tych dróg. Informację może Wykonawca uzyskać od Zamawiającego, dyspozytora Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Jeleniej Górze, funkcjonariuszy Policji. Czas na realizację usługi od momentu uzyskania informacji o potrzebie interwencji strony określają do 2 godzin. O wykonaniu usługi w danym dniu, najpóźniej w dniu następnym Wykonawca informuje telefonicznie Zamawiającego określając zakres wykonanych prac oraz użyte środki. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującym i przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. Ustala się termin rozpoczęcia robót w sezonach zimowych w latach 2010-202 tj.: - od 15 listopada 2010 r. do 15 kwietnia 2011 r. - od 15 listopada 2011 r. do 15 kwietnia 2012 r. Istnieje możliwość wydłużenia lub skrócenia okresu wykonania usługi w zależności od warunków atmosferycznych. Wykonawca świadczący usługi jest zobowiązany podejmować działania związane z zimowymi anomaliami, jakie mogą zdarzyć się przed czy po wyznaczonym terminie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe, Usługi Transportowe Józef Szpak, Karpacz, 58-540 Karpacz, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 252336,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 252336,45

  • Oferta z najniższą ceną: 252336,45 / Oferta z najwyższą ceną: 252336,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.