Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-11
Łęczna: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW WŁASNYM TRANSPORTEM DLA SPZOZ W ŁĘCZNEJ Znak sprawy SP ZOZ- ZP / 3 /o9
Numer ogłoszenia: 24788 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej , ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7516300, faks 081 7526301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.powiatleczynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW WŁASNYM TRANSPORTEM DLA SPZOZ W ŁĘCZNEJ Znak sprawy SP ZOZ- ZP / 3 /o9.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostarczenia posiłków dla pacjentów Szpitala w Jaszczowie i pacjentów opieki długoterminowej Zakładu Opiekunczo-Leczniczego w Puchaczowie oraz powstającego Szpitala w Łęcznej w okresie od 03.2009r., do 02.2010r.,Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.11.00 - Usługi rozwożenia posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę. 5.2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu, - nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza że: - wykażą się wykonaniem w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej jednej dostawy posiłków o wartości min. 100 000,00 zł (w jednej umowie) i potwierdzą, iż dostawa ta została wykonana należycie. Jeżeli okres działalności jest krótszy - wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą o zakresie i o wartości j.w. w okresie prowadzonej działalności, - dysponują odpowiednią kadrą, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe dietetyka; - posiadają potencjał techniczny odpowiedni do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności posiadają lub będą dysponować na innej podstawie odpowiednią ilością sztućców, naczyń, termosów transportowych i środków transportowych pozwalających na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza że: - są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość minimum 50 000,00 zł 5.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), pod warunkiem załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania ich (uczestników konsorcjum, spółki cywilnej) w postępowaniu o to zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy o realizację zamówienia, a ponadto spełnią poniższe wymagania: a) każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum czy spółki cywilnej musi spełnić warunki określone w pkt 5.2. lit a) powyżej, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Umocowanie (pełnomocnictwo) musi zostać złożone wraz z ofertą. d) podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia łącznie spełnią warunek określony w pkt 5.2. lit. b) i c) powyżej. 5.4. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż wymienione warunki wykonawca spełnił. 5.5. Zamawiający odrzuci ofertę w sytuacji opisanej w art. 89 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga się złożenia następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie, e) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych g) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5.2. lit. b): - wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej jednej dostawy posiłków o wartości min. 100 000,00 zł (w jednej umowie), z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz dostaw o zakresie i wartości j.w i dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, - wykaz osób (co najmniej jedna) posiadających uprawnienia zawodowe dietetyka z dokumentami potwierdzającymi posiadanie takich uprawnień, - oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego odpowiedniego do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności posiadaniu lub zobowiązaniu się do dysponowania na innej podstawie odpowiednią ilością sztućców, naczyń, termosów transportowych i środków transportowych pozwalających na prawidłową realizacje przedmiotu zamówienia h) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5.2. lit. c): - polisa ubezpieczenia lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł 6.2. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ). 6.3. Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przeprowadzenia niniejszego zamówienia publicznego, przyjęciu ich bez zastrzeżeń, uzyskaniu informacji i wyjaśnień koniecznych do przygotowania oferty (Zał. Nr 5 do SIWZ). 6.4.Oświadczenie o zaakceptowaniu warunków umowy i zobowiązaniu się do zawarcia umowy zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik do specyfikacji (Zał. Nr 4 do SIWZ). 6.5. Oświadczenie Wykonawcy, że będzie świadczył usługi żywienia zgodnie z będzie świadczył usługi żywienia zgodnie z: a) Zarządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 24 czerwca 1974 r. w sprawie ustalenia racji pokarmowych w całodziennym wyżywieniu określonych grup ludności (Dz. Urz. MZiOS Nr 16 poz. 69 z późn. zm.), b) Normami Polskiego Instytutu Żywności i Żywienia. 6.6. Oświadczenie, która część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom z zastrzeżeniem, iż brak oświadczenia w tym zakresie będzie równoznaczny z samodzielnym wykonaniem zamówienia przez Wykonawcę. 6.7. Dokumenty i oświadczenia wynikające z pkt. 5.3. w przypadku wspólnego składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.powiatleczynski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Łęcznej pok A040 A , koszt 10 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SP ZOZ w Łęcznej ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Szkolenia dla nauczycieli w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści
- "Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści"
- "Przebudowa drogi powiatowej 1714L w msc. Piaseczno"
- Budowa budynku wielorodzinnego w gm. Wysokie, miejscowość Nowy Dwór - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
- Budowa dwóch mostów pieszo-rowerowych nad rzeką Wieprz oraz rzeką Świnka w Łęcznej
- Przebudowa ulicy Cichy Zakątek w Łęcznej.
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Usługa cateringowa podczas pikniku dla pracowników Politechniki Łódzkiej."
- "Usługa cateringowa - Przygotowanie i dostarczanie wyżywienia/posiłków dla uczestników na pobycie dziennym i całodobowym Powiatowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Kobyłce". Znak sprawy:1/2025
- Świadczenie usług cateringowych podczas 33 szkoleń dla rolników
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Wielkie Oczy
- Usługa kompleksowej organizacji konferencji pn. "Zioła, Zielarstwo, Ziołolecznictwo i Produkty Naturalne 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.